IVECO S-Way bez lusterek. Kolejny producent testuje MirrorCam

IVECO mirrorcam

Kto już widział IVECO S-Way bez lusterek bocznych?

 

Fabrycznie to rozwiązanie oferuje Mercedes-Benz Trucks w Actrosie, widzieliśmy próby adaptacji MirrorCam w DAF-ie XF, kamery zamiast lusterek deklarował również, w niedalekiej przyszłości, MAN Truck & Bus - w nowym modelu TGX.

IVECO poszło jednak nieco inną drogą niż Mercedes i zamontowało swoje kamery na przednich słupkach. Na zdjęciu opublikowanym przez holenderski portal iepieleaks widać, że kamera znajduje się bardziej z przodu pojazdu pod blendą przeciwsłoneczną. A co, gdy blendy nie będzie? Na przykład, słabiej wyposażone ciężarówki, bez blend, trafiają czasami do flot. Kamery w IVECO mniej wystają poza boczny obrys kabiny ciężarówki, co może być lepszym rozwiązaniem chroniącym urządzenie przed uszkodzeniem.

 

 

 

Przeczytaj też:
Pierwsze 1000 ciężarówek sprzedane w ciągu zaledwie 39 sekund

Deutz powrócił na rynek - jednak nie europejski.

 

Nowy KAMAZ - jak go widzą Rosjanie

Rosjanie zadają sobie pytanie dlaczego kupujemy wszystko za granicą? Tak w skrócie można zdefiniować nowego KAMAZa.

Sto nowych IVECO Stralis Natural Power z napędem CNG

IVECO wygrało przetarg na największe zamówienie ciężarówek na gaz ziemny w Ameryce Południowej.

 

Rejestracje nowych ciężarówek i autobusów - wrzesień 2020

We wrześniu 2020 r. zarejestrowano 2101 pojazdów użytkowych pow. 3,5 t, to o 13,9% mniej niż rok wcześniej, jednak jest to najwyższy miesięczny wynik licząc od początku roku.

 

Pierwsza seryjna ciężarówka z dłuższą kabiną powstała poza Europą

Czy pamiętacie Państwo Future Trucka? Kilka lat temu MAN Truck & Bus pokazała, na targach IAA w Hanowerze, koncepcyjny projekt ciężarówki przyszłości.

 

Nowości 2021 w pojazdach Mercedes-Benz Trucks

Systemy, które będą dostępne w nowych Mercedesach Actrosach od czerwca 2021 roku to: Active Sideguard Assist ze zautomatyzowaną funkcją hamowania oraz Active Drive Assist 2 ze zautomatyzowaną funkcją awaryjnego zatrzymania pojazdu.

 

Więcej bezpieczeństwa, mniej kluczy do samochodu

Continental opracowuje rozwiązania Key-as-a-Service dla pojazdów użytkowych.

 

Continental wprowadza monitoring obciążenia dla całego zestawu pojazdów

Continental opracowała zintegrowany system ważenia do ciągłego określania obciążenia pojazdów użytkowych.

 

Czym jest w ciężarówce magistrala CAN i FMS

Magistrala CAN, czyli Controlled Area Network powstała w latach 80 XX wieku z inicjatywy niemieckiej firmy Bosch.

 

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL