Schmitz naczepy

Schmitz Cargobull zdobywa pierwszą nagrodę Trailer Innovation 2023 w kategorii Środowisko

Pierwsze miejsce za aerodynamiczną naczepę kurtynę S.CS EcoFLEX z POWER CURTAIN i Eco Pack w kategorii Environment.

 

Po raz kolejny wiodący europejski producent przyczep Schmitz Cargobull zajął pierwsze miejsce w renomowanym konkursie dla producentów naczep, tym razem w kategorii "Środowisko". Aerodynamiczna naczepa kurtynowa - pojazd z serii EcoGeneration - przekonała międzynarodowe jury ekspertów do wybrania własnie togo produktu. Schmitz Cargobull zajął również trzecie miejsce w kategorii "Podwozie" za innowacyjną osłonę przeciwnajazdową Ferry.

- Wprowadziliśmy na rynek pojazd, który w znacznym stopniu przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji CO2 w transporcie drogowym. Nagroda "Trailer Innovation 2023" jest wyrazem uznania dla naszej ciągłej pracy na rzecz innowacji. Podejmujemy wyzwania w zakresie zrównoważonego transportu, które są nie tylko praktyczne, ale także opłacają się klientom - powiedział Andreas Schmitz, dyrektor generalny Schmitz Cargobull AG.

W ubiegłym roku Schmitz Cargobull z powodzeniem wprowadził na rynek aerodynamiczne naczepy kurtynowe serii EcoGeneration. Dzięki tym pojazdom klienci osiągnęli oszczędność paliwa o ponad pięć procent.

EcoFLEX - naczepę z podnoszonym tyłem - można teraz wyposażyć w Eco Pack - aerodynamiczny schowek, którego konstrukcja optymalizuje przepływ powietrza i zapewnia dalsze oszczędności paliwa. Eco Pack zapewnia miejsce do przechowywania kół zapasowych, palet i osprzętu zabezpieczającego ładunek.

W konkursie Trailer Innovation 2023, w kategorii "Podwozie" nagrodę otrzymała również nowa osłona przeciwnajazdowa Schmitz Cargobull Ferry. Zajęła trzecie miejsce. Konfiguracje pojazdów z małymi kołami, które są często stosowane w transporcie kombinowanym, czasami prowadzą do uszkodzenia tylnej części pojazdu podczas obsługi na kolei, promie lub przy niekorzystnych kątach rampy. W celu ich ochrony firma Schmitz Cargobull opracowała osłonę przeciwnajazdową z rolkami ślizgowymi, która spełnia wysokie wymagania dyrektywy UE dotyczącej osłon przeciwnajazdowych ECE R58.03. Rolki ślizgowe na tylnej belce zapobiegają poważnym uszkodzeniom podwozia lub elementów dodatkowych takich, jak wsporniki oświetlenia. W ten sposób nowa osłona dolna przyczynia się również do obniżenia całkowitego kosztu posiadania (TCO) dla klientów.

Przeczytaj też:
Wielton z ofertą systemów wymiennych Spółka Wielton, polski producent naczep i przyczep, poszerzył swoją ofertę o kolejne pojazdy.
Wielton z unikalną ofertą finansowania Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przewoźników, spółka Wielton oferuje możliwość nabycia nowych pojazdów w leasingu, w oparciu o atrakcyjne warunki finansowania udzielone przez PKO Leasing.
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Firma Schmitz Cargobull nagrodził Partnerów serwisowych roku 2023 W tym roku nagroda Service Partners of the Year 2023 zostanie wręczona w 33 krajach.
Grupa Wielton gra z WOŚP i zaprasza do licytacji Tradycyjnie Grupa wspiera zbiórkę Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której tegorocznym mottem jest „Tu wszystko gra OK!”.
Telematyka Schmitz Cargobull we wszystkich naczepach TIP Grupa TIP, jeden z wiodących dostawców wynajmu, leasingu i serwisu naczep w Europie, oraz Schmitz Cargobull, największy europejski producent naczep, podpisały umowę, aby wyposażyć 2500 naczep w systemy telematyczne. Modernizacje sprzętu TrailerConnect® obejmują pojazdy wszystkich typów przyczep i producentów.
Wielton inwestuje w kolejny zakład produkcji naczep W celu usprawnienia procesu produkcyjnego oraz poprawy wydajności Wielton zbudował kolejny zakład w Wieluniu.
Wielton na tegorocznych targach TransLogistica Firma Wielton po raz pierwszy zaprezentuje się na targach TransLogistica Poland w Warszawie.
Nowa Strategia Grupy Wielton na lata 2023 – 2027 Zgodnie ze Strategią rozwoju na lata 2023–2027 skonsolidowane wolumeny sprzedaży, z uwzględnieniem fuzji i przejęć, wyniosą w 2027 r. ok. 45 tys. sztuk pojazdów w porównaniu do poziomu 23,2 tys. sztuk w 2022 r. (wzrost o 93 proc.).