Naczepa do prezentacji i szkoleń

Inter Cars szkolenia dla mechaników

Pod koniec roku Inter Cars wprowadzi do użytku czwartą ciężarówkę szkoleniową. Naczepa w zestawie posłuży jako sala szkoleniowa.

Trzy poprzednie naczepy Inter Cars, które z powodzeniem wykorzystywane są przy szkoleniach, jeżdżą po Polsce z prezentacjami dla warsztatów i mechaników samochodowych.

Naczepa do szkoleń Inter Cars

Najmłodszy ShowCar wyposażony jest on w:
- rozsuwanie hydraulicznie na boki pozwalające uzyskać powierzchnię użytkową 60 m2 przy całkowicie płaskiej podłodze po rozłożeniu;
- automatycznie otwierane drzwi boczne, które po rozłożeniu tworzą schody;
- bezprzewodowe sterowanie każdą funkcją układu hydrauliki siłowej;
- najnowszej generacji system klimatyzacji;
- efektywny system ogrzewania;
- niezależne zasilanie prądowe (nowoczesny generator prądu zainstalowany pod podwoziem naczepy);
- system prądowy pozwalający na zasilanie zarówno z generatora prądu, jak i ze źródeł zewnętrznych;
- system wod.-kanalizacyjny, z ciepłą i zimną wodą z systemem filtracji.

Naczepa do prezentacji multimedialnych

Po raz pierwszy na pokładzie ShowCar zainstalowany został najnowszej generacji 86-calowy ekran LCD (200 cm x 100 cm) z funkcją dotykową, który może służyć również jako tablica multimedialna z rozszerzeniem o funkcje interaktywne. Całość multimediów można zasilać w różnych konfiguracjach sygnałowych poprzez zainstalowany dodatkowy zewnętrzny panel przyłączeniowy. W pojeździe zostały przygotowane nowoczesne stanowiska do systemu VR lub zamiennie inne aktywności np. symulatory jazdy. Dodatkowo zostało zainstalowane 6 stanowisk multimedialnych (infokioski) do zapoznania się z najnowsza ofertą firmy Inter Cars.

Wnętrze zostało wykonane z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Prezentowane grafiki wewnętrzne wielkoformatowe to najnowszy system bezszwowy do grafik Backlight z podświetlaniem LED. Oświetlenie wnętrza zostało wykonane w 100 % w oparciu o sufitowe panele LED, a za nagłośnienie odpowiada system dwudrożnych głośników sufitowych rozłożonych równomiernie po całym wnętrzu. W naczepie znajduje się również Coffee Corner – miejsce przeznaczone na spotkania biznesowe.

Zabudowa dołu naczepy wykonana została z aerodynamicznymi elementami frontowymi, podnoszącymi walory wizualne i zmniejszającymi opory powietrza naczepy. Całość dolnej zabudowy jest wyposażona w elementy dekoracyjne ze stali nierdzewnej w wykończeniu wysoki połysk w celu zintegrowania wizualnego naczepy z amerykańskim ciągnikiem siodłowym. Oświetlenie zewnętrzne drogowe wraz z efektownym światłem obrysowym po długich bokach naczepy zostało wykonane w 100 % w technologii LED.

Podwozie do naczepy wykonane zostało przez sieradzką firmę Feber. Za całość wykonania projektu naczepy odpowiada spółka Etis Projekt.

Przeczytaj też:
Schwarzmüller Polska obiecuje wzrost sprzedaży

Ponad 1100 przyczep zarejestrowanych w Polsce pozwoliło zrealizować z nawiązką ambitny cel sprzedaży grupy Schwarzmüller na rok 2021.

Kassbohrer przekazuje 45 naczep dla Erontrans

Producent naczep firma Kässbohrer i polski przewoźnik Erontrans rozpoczęli współpracę dotycząca pojazdów do transportów intermodalnych. Niedawno Erontrans dodał do swojej floty 45 naczep K.SCS M Mega Curtainsider.

To już milion naczep Krone!

W listopadzie 2021 r. z linii produkcyjnej Krone zjechał pojazd o milionowym numerze podwozia WKESD000001000000. Był to model naczepy Cool Liner wyprodukowany w zakładzie w Lübtheen.

Langendorf produkuje w Polsce

W dniu wczorajszym mieliśmy okazję zwiedzić nowy zakład produkcyjny firmy Langendorf i jednocześnie siedzibę spółki Langendorf Polska mieszczącej się w Wieluniu.

 

Październikowe wzrosty sprzedaży naczep

Rejestracje ciągników samochodowych, które sygnalizują z wyprzedzeniem sytuację na rynku przyczep i naczep, zwiększyły się w październiku o 22,1% r/r do poziomu 2223 szt. i jednocześnie zwiększyły się o 11,3% m/m (+223 szt.). Daje to nadzieję, że rynek przyczep i naczep będzie się również dalej rozwijał.

Czterdzieści naczep z indywidualnym graffiti

Firma transportowo-logistyczna Hegelmann ogłosiła konkurs projektowy wśród swoich stażystów.

Naczepy Schwarzmueller w finansowaniu EFL

Grupa EFL podpisała z Schwarzmϋller Polska umowę, na mocy której została partnerem finansowym austriackiego producenta i dostawcy naczep.

Schmitz Cargobull - masowy spadek zamówień i szybka poprawa

Rok finansowy 2020/21 w Schmitz Cargobull to przede wszystkim sytuacja związana z koronawirusem, jednak firmie szybko udało się osiągnąć pozytywny wynik i utrzymać swoją pozycję rynkową, jako wiodącego europejskiego producenta naczep.

Rynek nowych naczep w górę

Grupa nowych przyczep i naczep o DMC pow. 3,5 t osiągnęła, od początku roku, wynik 23 742 szt., co oznacza zwiększenie popytu na te pojazdy o 118% w porównaniu z sytuacją sprzed roku.

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL

Wyszukiwarka

Informacje