Naczepa chłodnia Krone

Krone 25-Years-Edition - specjalna jubileuszowa wersja naczepy chłodni

Firma Krone wprowadziła na rynek swoją pierwszą naczepę chłodnię w 1996 roku. Aby uczcić 25-lecie modelu Cool Liner, wprowadzono na rynek Edycję 25-letnią.

 

W połowie lat 90., otwierając nowe rynki i rozszerzając swoje portfolio produktów, Krone zainteresowało się rynkiem chłodni i naczep skrzyniowych, których nie było w asortymencie niemieckiego producenta. Punktem wyjścia do rozszerzenia programu był rok 1996, kiedy to firma Krone wprowadziła pierwszą naczepę chłodnię pod nazwą Krone-Wabash. Tłem była współpraca z największym na świecie producentem naczep Wabash z Lafayette, Indiana (USA), która dostarczyła chłodnie do Niemiec.

Kiedy import nie był już opłacalny z powodu niekorzystnego kursu walut, Krone przejęło produkcję od czołowego skandynawskiego producenta Norfrig A / S
(Dania), który zatrudniał prawie 200 pracowników, w kwietniu 2000 r. fabryka w Hvam została rozbudowana i zmodernizowana poprzez inwestycje na ponad 7 milionów ( w przeliczeniu na euro), zwiększając wydajność do 3000 sztuk w 2004 roku. Odnotowano wówczas czterokrotny wzrost obrotów. Krone wprowadziło na rynek model Cool Liner z wierzchnimi panelami GRP.

Ze względu na rosnące międzynarodowe zapotrzebowanie na chłodnie Cool Liner oraz ograniczoną zdolność produkcyjną (3000 jednostek w Hvam), Krone
postanowiło zbudować zupełnie nową linię produkcyjną w Lübtheen (Niemcy). W 2007 roku ruszył najnowocześniejszy na świecie, w pełni zautomatyzowany,
zakład produkcji naczep chłodniczych. O rocznej wydajności ok. 10000 jednostek. Od 2016 r., w wyniku połączenia kilka firm, zakład w Meklemburgii-Pomorzu Przednim jest częścią Grupy Krone Nutzfahrzeug.

Sprawdzona koncepcja naczepy chłodniczej jest stale rozwijany technologicznie. W 2014 roku Krone wprowadziło własną oś Krone Trailer dla naczepy Cool Liner.
W roku, 2019, Krone zaprezentowało nowy agregat chłodniczy Celsineo - technologiczną nowość dla modeli Cool Liner - innowacyjny, modułowy agregat chłodniczy zaprojektowany we współpracy z Liebherr.

W jubileuszowym roku 2021 pojawia się na rynku naczepa Krone Cool Liner 25-Years Edition. Naczepa zawiera obszerny pakiet wyposażenia, m.in.: system telematyczny, innowacyjną koncepcję oświetlenia, nową zoptymalizowaną uszczelkę drzwi, nowy zestaw ochrony przed uderzeniami oraz wyposażenie dodatkowe.

Przeczytaj też:
Wielton z ofertą systemów wymiennych Spółka Wielton, polski producent naczep i przyczep, poszerzył swoją ofertę o kolejne pojazdy.
Wielton z unikalną ofertą finansowania Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przewoźników, spółka Wielton oferuje możliwość nabycia nowych pojazdów w leasingu, w oparciu o atrakcyjne warunki finansowania udzielone przez PKO Leasing.
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Firma Schmitz Cargobull nagrodził Partnerów serwisowych roku 2023 W tym roku nagroda Service Partners of the Year 2023 zostanie wręczona w 33 krajach.
Grupa Wielton gra z WOŚP i zaprasza do licytacji Tradycyjnie Grupa wspiera zbiórkę Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której tegorocznym mottem jest „Tu wszystko gra OK!”.
Telematyka Schmitz Cargobull we wszystkich naczepach TIP Grupa TIP, jeden z wiodących dostawców wynajmu, leasingu i serwisu naczep w Europie, oraz Schmitz Cargobull, największy europejski producent naczep, podpisały umowę, aby wyposażyć 2500 naczep w systemy telematyczne. Modernizacje sprzętu TrailerConnect® obejmują pojazdy wszystkich typów przyczep i producentów.
Wielton inwestuje w kolejny zakład produkcji naczep W celu usprawnienia procesu produkcyjnego oraz poprawy wydajności Wielton zbudował kolejny zakład w Wieluniu.
Wielton na tegorocznych targach TransLogistica Firma Wielton po raz pierwszy zaprezentuje się na targach TransLogistica Poland w Warszawie.
Nowa Strategia Grupy Wielton na lata 2023 – 2027 Zgodnie ze Strategią rozwoju na lata 2023–2027 skonsolidowane wolumeny sprzedaży, z uwzględnieniem fuzji i przejęć, wyniosą w 2027 r. ok. 45 tys. sztuk pojazdów w porównaniu do poziomu 23,2 tys. sztuk w 2022 r. (wzrost o 93 proc.).