Renault Trucks D 2019

Renault Trucks D także w wersji gazowej

Nowe wersje Renault Trucks D charakteryzuje lepsza aerodynamika i nowe silniki.

 

Renault Trucks prezentuje pojazdy dystrybucyjne Renault Trucks D oraz D Wide w wersji 2019. Najważniejsze są oczywiście zmodernizowane jednostki napędowe Euro 6d oraz poprawiona aerodynamika kabiny ciężarówki. Nowe wyposażenie i lepszy silnik zapewnia niższe zużycie paliwa nawet do 7% w porównaniu z poprzednią generacją pojazdów.

Renault Trucks D 2019

Silniki DTI 5, DTI 8 i DTI 11 są zgodne z wymogami normy Euro 6d, która zacznie obowiązywać producentów samochodów ciężarowych od 1 września 2019 r. Modele Renault Trucks D i D Wide zostały także wyposażone w filtr cząstek stałych nowej generacji.

Aby zoptymalizować zużycie paliwa, silniki DTI 5 i DTI 8 mają nowe oprogramowanie. Przeprojektowano osprzęt silnika - Renault Trucks D i D Wide wyposażono także w nową chłodnicę oleju i pompę wody o niskim przepływie.

Renault Trucks D 2019 - bardziej aerodynamicznie

Niedawno zakończony projekt badawczy Renault Trucks - Urban Lab 2 dowiódł, że optymalizacja aerodynamiki jest jednym z kluczowych aspektów w pojeździe ciężarowym, który może zmniejszyć zużycie paliwa i emisję CO2 w pojazdach dystrybucyjnych, szczególnie w środowiskach podmiejskich.

Dlatego też zoptymalizowano aerodynamikę Renault Trucks D i D Wide. W wersji 2019 zostały one wyposażone w nowe deflektory boczne, a także w nowy, regulowany spojler dachowy, który można dostosować do każdego rodzaju nadwozia dzięki 12 pozycjom ustawienia.

Renault Trucks D 2019 - wygodniejsza praca dla kierowcy

Dla zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu jazdy, Renault Trucks D i D Wide w wersji 2019 zostały wyposażone w nowe systemy wspomagające codzienną pracę kierowcy. Zamontowany adaptacyjny tempomat (ACC) automatycznie utrzymuje minimalną odległość za pojazdem. Dzięki temu jazda staje się bardziej płynną, szczególnie przy dużym natężeniu ruchu, ale również zmniejsza się zmęczenie kierowcy. Kolejną nową funkcją zintegrowaną w tempomacie jest regulowany ogranicznik prędkości (ASL). Połączenie tych udoskonaleń oraz nowego wyposażenia obniży zużycie paliwa o 7%.


Renault Trucks D i D Wide 2019 są już dostępne w sprzedaży. Są w pełni przygotowane do stosowania biopaliwa (do 100%) oraz dostępne w wersji napędzanej sprężonym gazem ziemnym (CNG).
Przeczytaj też:
Używane Renault Trucks z gwarancją do 240 tys km Dzięki T Red, który doskonale ilustruje podejście do gospodarki o obiegu zamkniętym, producent kładzie nacisk zarówno na pojazdy używane, jak i na ponowne wykorzystanie użytych części.
Nowa generacja Renault Master pojawi się w 2024 roku W 2024 r. Renault Trucks wprowadzi na rynek nową generację pojazdów dostawczych – Renault Trucks Master Red EDITION.
Zmiany w dystrybucyjnych Renault Trucks Renault Trucks przedstawia nową odsłonę swoich miejskich i podmiejskich samochodów ciężarowych, w tym specjalne rozwiązania dla modeli elektrycznych.
Janusz Buława nowym prezesem Renault Trucks Polska Z dniem 1 października 2023 r. Janusz Buława obejmie stanowisko prezesa Renault Trucks w Polsce.
Renault Trucks do recyklingu Renault Trucks podejmuje kolejne kroki w celu przestawienia swojej działalności przemysłowej na gospodarkę o obiegu zamkniętym. Fabryka używanych części Renault Trucks jest logicznym kolejnym krokiem w tej drodze.
Renault Trucks na drodze do elektromobilności Renault Trucks w 2021 r. dostarczyło 249 elektrycznych samochodów ciężarowych i zamówiono kolejne 613 sztuk.
T Robust 13L - specjalna wersja Renault Trucks Renault Trucks przedstawiło specjalną edycję ciężarówki, sygnowaną znakiem T Robust 13L. Jest to kontynuacja edycji specjalnych - poprzednia T 01 Racing zdobyła duże uznanie klientów.
Nowe Renault Trucks T520 High we flocie brytyjskiego przewoźnika Inverdell Ltd, brytyjski przewoźnik z Cairndow, specjalizujący się w transporcie ryb w warunkach kontrolowanej temperatury, zakupił dwa nowe ciągniki siodłowe Renault Trucks T520 High.
Ponowny wzrost liczby nowych samochodów ciężarowych We wrześniu 2021 r. zarejestrowano 2781 wszystkich rodzajów pojazdów użytkowych pow. 3,5 t, to 32,4% więcej niż przed rokiem i więcej niż w sierpniu br. (+37,5%).