Firma Koegel przedstawia nową generację innowacyjnych rozwiązań transportowych Kögel Mega Lightplus

Naczepa Kogel

Dzięki szerokiej gamie wyposażenia i niewielkiej masie własnej Kögel Mega Lightplus można dostosować do wymagań wielu ładunków.

 

Kögel Mega Lightplus ma szeroki zakres zastosowań. Umożliwia łączenie środków optymalizujących objętość i ładowność, a także szeroką gamę indywidualnych opcji wyposażenia. Kögel Mega Lightplus to maksymalnie ekonomiczne rozwiązanie. Kolejny Plus: Stosunkowo niewielka masa własna tej wielkogabarytowej przyczepy oszczędza paliwo.

Kluczem do sukcesu jest specjalnie opracowana lekka konstrukcja zastosowana w naczepie Kögel Mega Lightplus. W wyposażeniu podstawowym pojemna i smukła naczepa to 5400 kg, przez co jest o około 700 kg lżejsza niż standardowa naczepa Mega. Dzięki specjalnemu wyposażeniu, jak np. aluminiowe felgi, lekkie opony i aluminiowe zbiorniki powietrza, można jeszcze bardziej obniżyć wagę. Pozwala to zaoszczędzić ponad 200 kg wagi. Podwozie o lekkiej konstrukcji stalowej z niską szyjką ramy wynoszącą 90 mm zapewnia maksymalną użytkową wysokość wnętrza i dużą objętość.
Pomimo optymalnego wykorzystania materiałów naczepa Kögel Mega Lightplus jest stabilna i trwała. Ciężar ładunku jest równomiernie i optymalnie rozłożony na powierzchni ładunkowej dzięki wysokiej jakości stali drobnoziarnistej i wzmacniającym dźwigarom poprzecznym. Ponadto lekka naczepa ma zoptymalizowany profil ramy zewnętrznej i ulepszone nadwozie, co wyróżnia wszystkie naczepy Kögel generacji NOVUM.

Ściana przednia, przednie kłonice narożne, tylne kłonice narożne oraz tylny portal drzwiowy w ramach wyposażenia podstawowego są wykonane z aluminium. Dodatkowe aluminiowe pałąki dachowe pozwalają zmniejszyć wagę naczepy. Standardowy dach podnoszony sprawia, że załadunek boczny jest wyjątkowo prosty. Bez problemu można również załadować trzy koszopalety umieszczone jedna na drugiej. Kolejnym optymalnym rozwiązaniem jest pas dachowy w kształcie litery L, który umożliwia uzyskanie wysokości załadunku trzech metrów na całej długości, nawet przy pełnym załadunku palet na szerokość.
Kieszenie na listwy wsuwane na przednich i tylnych kłonicach narożnych są dobrze z nimi zintegrowane, dzięki czemu są chronione przed uszkodzeniami. Dla wygody naszych klientów wszystkie kieszenie na listwy mogą być również dowolnie rozmieszczane pod względem wysokości.

Naczepa Kögel Mega plus ma wiele dodatków, aby ułatwić jej obsługę klientom. W połączeniu ze specjalnie wzmocnionym, opcjonalnym nadwoziem Strong & Go, firmie Kögel udało się znacznie zmniejszyć ilość koniecznego wyposażenia do uzyskania różnych certyfikatów. W ten sposób można zagwarantować wytrzymałość nadwozia określoną normą DIN EN 12642 Code XL i wytyczne Daimler  9.5 bez zastosowania listew wsuwanych. Certyfikat na przewóz napojów dla jedno- i dwuwarstwowego transportu na standardowych paletach wymaga tylko jeden rząd listew. Również w tym przypadku inżynierowie Koegel poszli o krok dalej: Dzięki opcjonalnemu systemowi zabezpieczającemu, który stanowi dodatkowy pas przyspawany do bocznej plandeki, klient nie musi stosować rzędu wsuwanych listew.

Przeczytaj też:
Krone 25-Years-Edition - specjalna jubileuszowa wersja naczepy chłodni

Firma Krone wprowadziła na rynek swoją pierwszą naczepę chłodnię w 1996 roku. Aby uczcić 25-lecie modelu Cool Liner, wprowadzono na rynek Edycję 25-letnią.

Firma Kässbohrer Polska nawiązała partnerstwo z firmą P.U.H Lipiński Transport

Firma naczepowa Kässbohrer nawiązała nowe partnerstwo z firmą P.U.H Lipinski Transport i sprzedała 15 naczep Mega Curtainsider.

Automatyczny sprzęg naczepy - dobre czy złe rozwiązanie?

Z punktu widzenia wielu kierowców ciężarówek podejście to jest co najmniej dyskusyjne. Bo wygoda owszem, ale są sytuacje, gdzie człowiek sam musi ocenić, czy prawidłowo można sprzęgać naczepę np. na nierównym terenie.

 

Co słychać w naczepach...

Marzec 2021 r. to kolejny dziesiąty już miesiąc z rzędu kiedy rynek tych pojazdów rośnie r/r. Tempo wzrostu wyniosło 138,3% i w dużej części jest to efekt niskiej sprzedaży z ub.r.

 

Producent naczep firma Wielton rozszerza działalność w Niemczech

Wielton S.A., producent naczep, przyczep i zabudów Wielton, który na rynku niemieckim działa od 2017 r. zdecydował rozwinąć swoją działalność.

 

Bezpłatna inteligentna aplikacja do pozycjonowania czujnika opon w naczepach Schmitz Cargobull

Aplikacja TrailerConnect do konfiguracji i zarządzania zainstalowanymi czujnikami opon przyczepy Schmitz Cargobull jest bezpłatna..

Mercedes-Benz Actros z naczepa Schmitz Cargobull o zoptymalizowanej aerodynamice

Na drogi wyjeżdża właśnie pierwsza zoptymalizowana ciężarówka, przygotowana we współpracy z Mercedes-Benz Trucks, producentem naczep Schmitz Cargobull oraz specjalizującą się w projektowaniu aerodynamicznych rozwiązań firmą Betterflow.

 

Alltrucks obsłuży naczepy Krone w całej Europie

Alltrucks Truck & Trailer Service oraz KRONE - jeden z czołowych światowych producentów naczep - rozpoczęły współpracę.

Krone Smart Collect - telematyka dla nadwozi wymiennych

Firma Krone opracowała nową wersję jednostki telematycznej Krone Smart Collect. Znajdą one zastosowanie, przede wszystkim w nadwoziach wymiennych.

 

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL