Naczepa Kogel

Firma Koegel przedstawia nową generację innowacyjnych rozwiązań transportowych Kögel Mega Lightplus

Dzięki szerokiej gamie wyposażenia i niewielkiej masie własnej Kögel Mega Lightplus można dostosować do wymagań wielu ładunków.

 

Kögel Mega Lightplus ma szeroki zakres zastosowań. Umożliwia łączenie środków optymalizujących objętość i ładowność, a także szeroką gamę indywidualnych opcji wyposażenia. Kögel Mega Lightplus to maksymalnie ekonomiczne rozwiązanie. Kolejny Plus: Stosunkowo niewielka masa własna tej wielkogabarytowej przyczepy oszczędza paliwo.

Kluczem do sukcesu jest specjalnie opracowana lekka konstrukcja zastosowana w naczepie Kögel Mega Lightplus. W wyposażeniu podstawowym pojemna i smukła naczepa to 5400 kg, przez co jest o około 700 kg lżejsza niż standardowa naczepa Mega. Dzięki specjalnemu wyposażeniu, jak np. aluminiowe felgi, lekkie opony i aluminiowe zbiorniki powietrza, można jeszcze bardziej obniżyć wagę. Pozwala to zaoszczędzić ponad 200 kg wagi. Podwozie o lekkiej konstrukcji stalowej z niską szyjką ramy wynoszącą 90 mm zapewnia maksymalną użytkową wysokość wnętrza i dużą objętość.
Pomimo optymalnego wykorzystania materiałów naczepa Kögel Mega Lightplus jest stabilna i trwała. Ciężar ładunku jest równomiernie i optymalnie rozłożony na powierzchni ładunkowej dzięki wysokiej jakości stali drobnoziarnistej i wzmacniającym dźwigarom poprzecznym. Ponadto lekka naczepa ma zoptymalizowany profil ramy zewnętrznej i ulepszone nadwozie, co wyróżnia wszystkie naczepy Kögel generacji NOVUM.

Ściana przednia, przednie kłonice narożne, tylne kłonice narożne oraz tylny portal drzwiowy w ramach wyposażenia podstawowego są wykonane z aluminium. Dodatkowe aluminiowe pałąki dachowe pozwalają zmniejszyć wagę naczepy. Standardowy dach podnoszony sprawia, że załadunek boczny jest wyjątkowo prosty. Bez problemu można również załadować trzy koszopalety umieszczone jedna na drugiej. Kolejnym optymalnym rozwiązaniem jest pas dachowy w kształcie litery L, który umożliwia uzyskanie wysokości załadunku trzech metrów na całej długości, nawet przy pełnym załadunku palet na szerokość.
Kieszenie na listwy wsuwane na przednich i tylnych kłonicach narożnych są dobrze z nimi zintegrowane, dzięki czemu są chronione przed uszkodzeniami. Dla wygody naszych klientów wszystkie kieszenie na listwy mogą być również dowolnie rozmieszczane pod względem wysokości.

Naczepa Kögel Mega plus ma wiele dodatków, aby ułatwić jej obsługę klientom. W połączeniu ze specjalnie wzmocnionym, opcjonalnym nadwoziem Strong & Go, firmie Kögel udało się znacznie zmniejszyć ilość koniecznego wyposażenia do uzyskania różnych certyfikatów. W ten sposób można zagwarantować wytrzymałość nadwozia określoną normą DIN EN 12642 Code XL i wytyczne Daimler  9.5 bez zastosowania listew wsuwanych. Certyfikat na przewóz napojów dla jedno- i dwuwarstwowego transportu na standardowych paletach wymaga tylko jeden rząd listew. Również w tym przypadku inżynierowie Koegel poszli o krok dalej: Dzięki opcjonalnemu systemowi zabezpieczającemu, który stanowi dodatkowy pas przyspawany do bocznej plandeki, klient nie musi stosować rzędu wsuwanych listew.

Przeczytaj też:
Wielton z ofertą systemów wymiennych Spółka Wielton, polski producent naczep i przyczep, poszerzył swoją ofertę o kolejne pojazdy.
Wielton z unikalną ofertą finansowania Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przewoźników, spółka Wielton oferuje możliwość nabycia nowych pojazdów w leasingu, w oparciu o atrakcyjne warunki finansowania udzielone przez PKO Leasing.
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Firma Schmitz Cargobull nagrodził Partnerów serwisowych roku 2023 W tym roku nagroda Service Partners of the Year 2023 zostanie wręczona w 33 krajach.
Grupa Wielton gra z WOŚP i zaprasza do licytacji Tradycyjnie Grupa wspiera zbiórkę Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której tegorocznym mottem jest „Tu wszystko gra OK!”.
Telematyka Schmitz Cargobull we wszystkich naczepach TIP Grupa TIP, jeden z wiodących dostawców wynajmu, leasingu i serwisu naczep w Europie, oraz Schmitz Cargobull, największy europejski producent naczep, podpisały umowę, aby wyposażyć 2500 naczep w systemy telematyczne. Modernizacje sprzętu TrailerConnect® obejmują pojazdy wszystkich typów przyczep i producentów.
Wielton inwestuje w kolejny zakład produkcji naczep W celu usprawnienia procesu produkcyjnego oraz poprawy wydajności Wielton zbudował kolejny zakład w Wieluniu.
Wielton na tegorocznych targach TransLogistica Firma Wielton po raz pierwszy zaprezentuje się na targach TransLogistica Poland w Warszawie.
Nowa Strategia Grupy Wielton na lata 2023 – 2027 Zgodnie ze Strategią rozwoju na lata 2023–2027 skonsolidowane wolumeny sprzedaży, z uwzględnieniem fuzji i przejęć, wyniosą w 2027 r. ok. 45 tys. sztuk pojazdów w porównaniu do poziomu 23,2 tys. sztuk w 2022 r. (wzrost o 93 proc.).