Mercedes-Benz Wrobel

Sieć salonów i serwisów Mercedes-Benz Grupa Wróbel w pełnej gotowości

Zachęcając wszystkich przez najbliższe tygodnie do pozostania w domu i podejmowania wyłącznie niezbędnych działań, Grupa Wróbel oddaje do dyspozycji klientów szereg narzędzi, które minimalizują bezpośredni kontakt z pracownikami firmy.

 

Biorąc pod uwagę obecną sytuację, Grupa Wróbel pracuje w stałych zespołach, na zmianę, w wielu przypadkach zdalnie. Jednak są prace, które po prostu muszą być wykonane w hali serwisowej.
Obecnie, oprócz planowanych z wyprzedzeniem wizyt serwisowych, w trybie pierwszeństwa obsługiwane są samochody reprezentujące służby publiczne. Wszystkie te pojazdy, w końcowym etapie prac warsztatowych, mają wykonywane zabiegi ozonowania i dezynfekcji.

– Od dłuższego czasu prowadzimy intensywne działania w sferze online. Mamy możliwość przeprowadzenia praktycznie całego procesu decyzyjnego zdalnie. W dzisiejszym świecie coraz częściej przenosimy nasze codzienne sprawy do świata wirtualnego. Myślę, że w jakimś sensie jest to konieczne, stąd oprócz mocno spersonalizowanych narzędzi, szczególnie dużą wagę przywiązujemy do wdrażania najnowszych technologii oraz cyberbezpieczeństwa. Istotną kwestią w działaniach "na dystans" jest zaufanie i wiarygodność podmiotów. Ale o to jesteśmy spokojni - działając na rynku od ponad 28 lat, jesteśmy pewnym i stabilnym partnerem - mówi Michał Łuczak, prezes zarządu Grupy Wróbel.

Dziś, aby przekazać samochód do serwisu Grupy Wróbel, można skorzystać z 3 opcji:
1. Wizyta w salonie, z zachowaniem wszystkich obowiązujących zasad bezpieczeństwa;
2. Usługa "Door to Door", dzięki której pojazd jest przekazywany pracownikowi Grupy Wróbel (a później zwrotnie do klienta) we wskazanym przez klienta w miejscu. To niezwykle wygodna opcja, dzięki której klienci komfortowo i szybko korzystają z usług serwisowych;
3. Aplikacja MercedesMe – niezwykle użyteczny i intuicyjny w obsłudze program, który umożliwia m.in. zdalne otwieranie i zamykanie pojazdu za pomocą smartfona. W tym przypadku w ogóle nie dochodzi do bezpośredniego kontaktu z żadnym z pracowników Mercedesa.

Leasing Mercedes-Benz z odroczeniem płatności

Dla klientów, którzy korzystają z usług finansowych Mercedes-Benz Financial Services, przygotowano możliwość prolongaty płatności rat z jednoczesną zmianą harmonogramu umowy, bez żadnych dodatkowych opłat.
W przypadku branż szczególnie dotkniętych epidemią, jak hotelarstwo czy turystyka, wprowadzona została uproszczona ścieżka przyznania odroczenia. Procedura jest w dużej mierze automatyczna - wystarczy złożyć prośbę, bez okazywania żadnych dodatkowych wyjaśnień. Pozostałym przedsiębiorstwom z dobrą historią płatniczą, zasadność przyznania prolongaty zostanie oceniona na podstawie krótkiego formularza, w którym klienci opiszą wpływ stanu epidemii na ich biznes.

Więcej informacji o terminach i zakresie usług serwisowych dostępne pod nr tel. 777 100 100.