Czterdzieści naczep z indywidualnym graffiti
Firma transportowo-logistyczna Hegelmann ogłosiła konkurs projektowy wśród swoich stażystów.
Zarząd HTRFS wybrał następnie najbardziej kreatywne pomysły. Pierwszy projekt został już wydrukowany na naczepie i został pokazany publiczności. W przyszłym roku w trasę wyjedzie łącznie 40 naczep z indywidualnymi grafikami.
- Kampania podkreśla nasze dążenie do przyciągania uwagi kreatywnymi i nowymi pomysłami. Cieszymy się z zaangażowania, z jakim nasi stażyści wzięli udział w konkursie projektowym – mówi Wladimir Krieger, dyrektor zarządzający HTRFS Solutions GmbH.
Od 1 maja do końca lipca kursanci mieli czas na zgłaszanie swoich propozycji projektowych w formie szkiców. Potem projekty zostały przekazane do kierownictwa, które następnie wybrało najpiękniejsze motywy. - Celowo nie było żadnych wytycznych, tak aby każdy mógł uwolnić swoją kreatywność. Wybór naprawdę nie był dla nas łatwy - mówi Krieger.
Pierwsza gotowa przyczepa została już pokryta folią i od tego tygodnia jest w trasie. Motywem jest napis HTRFS w stylu graffiti. Pomysł na to wyszedł od praktykanta Maxima Voskoboya. Pozostałe projekty są teraz stopniowo realizowane na naczepach. W podziękowaniu młodsi pracownicy - zwycięzcy konkursu - otrzymali voucher na zakupy od firmy zajmującej się sprzedażą wysyłkową.
Fot. HTRFS Solutions GmbH