Nowość: hybryda typu plug-in firmy QUANTRON

IVECO Daily plug-in

Elektryczna furgonetka Q-Light firmy Quantron AG jest teraz dostępna również jako hybryda plug-in w wersji furgonu.

 

Nadwozie IVECO Daily - to w rzeczywistości Q-Light Hybrid - spalinowo-elektryczna hybryda, która jest rozsądnym kompromisem na długie dystanse i do miast. Łączy ona w sobie duży zasięg i moc napędu silnika spalinowego z możliwością elastycznego pokonywania odległości w bezemisyjnym trybie elektrycznym, np. w zielonych strefach ekologicznych. Zasięg w trybie całkowicie elektrycznym wynosi do 70 km przy maksymalnej prędkości 80 km/h.

Przyjazny dla środowiska van z łatwością radzi sobie również z terenami górzystymi i przyspieszeniami pod dużym obciążeniem. W zależności od rozmiaru bateria jest w pełni naładowana w ciągu zaledwie 3,5-5 godzin. Dodatkową energię można również wytwarzać podczas odpowiedniego stylu jazdy.

Kolejnym plusem jest to, że Q-Light Hybrid jest bezgłośny na drodze, w bezemisyjnym trybie elektrycznym. Dzięki temu pojazd może być również używany w procesach logistyki miejskiej w godzinach dziennych i nocnych.
QUANTRON oferuje samochody dostawcze w różnych rozmiarach od 3,5 do 7 t dopuszczalnej masy całkowitej. W zależności od wersji, ładowność wynosi do 3400 kg.
QUANTRON, specjalista w dziedzinie elektromobilności, oferuje samochody dostawcze nie tylko jako nowe pojazdy, ale także zajmuje się konwersją używanych i nowych pojazdów.

Przeczytaj też:
Elektryczne samochody dla DPD Polska

DPD Polska powiększyła flotę elektrycznych busów kurierskich o kolejnych 50 vanów. Modele eVito Furgon.

Dziesięć elektrycznych ciężarówek z logo Irizar

Hiszpański producent Irizar, znany z autobusów elektrycznych, otrzymał pierwsze zamówienie na dziesięć egzemplarzy elektrycznej ciężarówki.

Elektryczne ciężarówki będą musiały mieć ostrzegawcze sygnały dźwiękowe

Volvo Trucks opracowało akustyczny system ostrzegawczy dla modeli samochodów ciężarowych z napędem elektrycznym.

Właściwości opon do pojazdów elektrycznych

Po europejskich drogach porusza się obecnie około 5 tys. autobusów elektrycznych, a według szacunków w ciągu najbliższych pięciu lat liczba ta ma wzrosnąć dziesięciokrotnie.

Elektryczny Hyundai XCIENT drugiej generacji

Wkrótce może się okazać, że w segmencie elektrycznych ciężarówek liderami rynku będą zupełnie inne marki, niż te które znamy z napędów dieslowskich. Świadczy o tym m.in. tempo wprowadzanych zmian, a często jest tak, że firmy wprowadzają już drugą generację elektrycznych pojazdów.

Autobusowa zielona rewolucja trwa

Przy okazji analiz wyników sprzedaży autobusów miejskich warto podkreślić, że coraz więcej w Polsce rejestruje się pojazdów z napędami alternatywnymi.

Pierwsze zamówienia na elektryczne ciężarówki Hyzon

Inicjatywa zapoczątkowana przez holendrów ma na celu uruchomienie 1800 pojazdów wodorowych i nawet 10 stacji tankowania wodoru do 2025 r.

Elektryczny autobus miejski osiągnął zasięg 500 km

Według producenta większy zasięg wystarczy na dzienne przebiegi pojazdów i pozwoli przedsiębiorstwom komunikacyjnym zaoszczędzić na budowaniu infrastruktury ładowania poza zajezdnią.

Austria obniża opłaty drogowe dla ciężarówek elektrycznych i wodorowych

Austriacki rząd chce obniżyć opłaty drogowe dla ciężarówek z napędem elektrycznym lub wodorowym.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL