Opona naczepowa HTR 2 dostępna w nowym rozmiarze

Opona naczepowa HTR 2 dostępna w nowym rozmiarze

Continental dodał do swojej oferty oponę naczepową do transportu regionalnego HTR 2 w rozmiarze 425/65 R 22.5.

Opony HTR 2 do naczep o dużej ładowności cechują długie przebiegi i niskie opory toczenia. Przyczynia się to do zauważalnego spadku zużycia paliwa i ograniczenia kosztów.

Opony ze wskaźnikiem ładowności wynoszącym 165 przy ładunku do 5,15 tony znajdują zastosowanie przede wszystkim w naczepach jedno- lub dwuosiowych, które muszą unieść prawie cały ciężar naczepy. Dzięki swoim właściwościom HTR 2 doskonale sprawdza się np. w logistyce dużych sieci supermarketów.

Projekt opon HTR 2 opiera się na wytrzymałej osnowie, czterowarstwowym trójkątnym pasie i wzmocnionym stalowym kordzie. Dzięki specjalnie skonfigurowanemu przekrojowi poprzecznemu z większą ilością powietrza, stabilność boczna oraz komfort jazdy znacznie wzrosły. Na europejskiej etykiecie opony, model HTR 2 425/65 R 22.5 otrzymał ocenę B w kategorii oporów toczenia, ocenę C za przyczepność na mokrej nawierzchni oraz dwie fale w kategorii emisji hałasu zewnętrznego.

Wszystkie modele opon Continental z nowej linii R są skonstruowane z wykorzystaniem opatentowanej technologii AirKeep®, która zmniejsza o połowę stopniowy spadek ciśnienia spowodowany dyfuzją powietrza. Jest to możliwe dzięki specjalnej wewnętrznej warstwie wykonanej z powiększonych molekuł kauczuku. Ułatwia to utrzymywanie ciśnienia na zalecanym poziomie przez dłuższy czas, co ma pozytywny wpływ na zużycie paliwa i żywotność opon.


Opona HTR 2 dla naczep jest teraz oferowana w następujących rozmiarach:
385/55 R 22.5
295/60 R 22.5
385/65 R 22.5
425/65 R 22.5 (nowość)
445/65 R 22.5
205/65 R 17.5
215/75 R 17.5
235/75 R 17.5


4trucks.pl / Continental Opony Polska

Przeczytaj też:
Wielozadaniowy eTruck ETM6 BYD śmieciarka Firma BYD jest jednym z największych producentów pojazdów elektrycznych, obecnym w 70 krajach na świecie.
Mercedes-Benz Trucks z ładowarką dla ciężarówek elektrycznych z mocą 1000 kW W ramach testu przeprowadzonego w fabryce Mercedes-Benz Trucks konstruktorzy po raz pierwszy przeprowadzili ładowanie elektrycznej ciężarówki mocą 1000 kilowatów.
Rekordowe zamówienie z Jeleniej Góry - wybrali autobusy Yutong Zamówienie obejmowało zakup łącznie 20 sztuk modelu E12, który zadebiutował na polskim rynku właśnie w Jeleniej Górze.
Elektryczny autobus z Sanoka W ramach projektu: "Autobus z tylnym, zewnętrznym, elektrycznym układem napędowym" fabryka wyprodukowała nietypowy autobus o nazwie AUTOELEKTROSAN.
26 autobusów wodorowych NesoBus będzie jeździło w Chełmie Dostawa autobusów ma odbyć się w 3 transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku. To trzecie duże zamówienie NesoBusów po Rybniku i Gdańsku.
XPO Logistics inwestuje w 165 elektrycznych Renault Trucks XPO, jeden z największych europejskich dostawców innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych i logistycznych, ogłosił bezprecedensowe nowe zamówienie na 165 elektrycznych pojazdów ciężarowych.
Elektryczna śmieciarka dostarczona do Bolesławca Volvo Trucks Polska dostarczyło elektryczną śmieciarkę do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu.
Jest już nowy Mercedes-Benz eSprinter Dwa rodzaje i dwie długości nadwozia, trzy pojemności akumulatorów i duża ładowność stanowią podstawę dla licznych wariantów nadwozia i sprawiają, że nowy eSprinter może stać się idealnym dużym vanem.
Solidaris odbiera pierwsze elektryczne Volvo FM Volvo Trucks Polska dostarczyło pierwsze dwa elektryczne ciągniki siodłowe Volvo FM do firmy –Solidaris Sp. z o.o.