Floty transportowe wybierają Conti Hybrid
Odpowiednia opona nie tylko zwiększy bezpieczeństwo jazdy, ale także pomoże obniżyć koszty operacyjne floty.
Potwierdzają to europejskie firmy transportowe, które wybrały opony Conti Hybrid i uzyskały oszczędności na paliwie zarówno w transporcie regionalnym, jak i długodystansowym.
Rodzina opon Conti Hybrid to produkty charakteryzujące się wydłużonym okresem eksploatacji oraz znakomitą wydajnością. Potwierdza to doświadczenie klientów flotowych Continental.
Jednym z dostawców usług logistycznych, który wykorzystuje model opon Conti Hybrid w ciągnikach siodłowych oraz naczepach w swojej firmie, jest holenderska firma Den Hartogh specjalizująca się w transporcie chemikaliów.
- Bezpieczne poruszanie się pojazdów w każdych warunkach pogodowych jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego potrzebujemy najlepszych opon dostępnych na rynku. Dzięki oponom Conti Hybrid nasi kierowcy czują się pewnie i bezpiecznie na trasie. Conti Hybrid doceniliśmy także za niskie zużycie paliwa – wyjaśnił Hans den Hartogh odpowiadający za dział Trucking & Equipment Services w firmie Den Hartogh.
Belgijski spedytor Eskatrans specjalizujący się w transporcie kontenerów, także polega na oponach Continental. Flota Eskatrans składa się z niemal 40 ciągników siodłowych z naczepą oraz ponad 40 podwozi pod kontener. Opona Conti Hybrid w rozmiarze 315/70 R 22.5 jest wykorzystywana na osi kierowanej i napędzanej, a opona w rozmiarach 385/55 R 22.5 oraz 385/65 R 22.5 na osi naczepy.
- Nasze pojazdy wyposażamy w opony bieżnikowane ContiRe Hybrid, ponieważ zależy nam na ograniczeniu emisji CO2. Opona Conti Hybrid HD3 w wersji bieżnikowanej na gorąco jest dla nas najlepszym rozwiązaniem nie tylko ekologicznym, ale i ekonomicznym – powiedział Steven Meeus, właściciel firmy Eskatrans.
- Gama opon Conti Hybrid została zaprojektowane tak, aby idealnie sprawdzać się zarówno w transporcie regionalnym, jak i długodystansowym. Naszym celem było maksymalne wydłużenie przebiegów opony oraz zwiększenie zdatności do bieżnikowania, aby ułatwić operatorom flot optymalizację kosztów w sposób zrównoważony. Bardzo się cieszymy, że ten cel został osiągnięty, a floty transportowe tak chętnie korzystają z naszych produktów – powiedział Frank Walloch, szef działu rozwoju opon do samochodów ciężarowych i autobusów w Continental w regionie EMEA.
Przeczytaj też:
Wielozadaniowy eTruck ETM6 BYD śmieciarka
Firma BYD jest jednym z największych producentów pojazdów elektrycznych, obecnym w 70 krajach na świecie.
Mercedes-Benz Trucks z ładowarką dla ciężarówek elektrycznych z mocą 1000 kW
W ramach testu przeprowadzonego w fabryce Mercedes-Benz Trucks konstruktorzy po raz pierwszy przeprowadzili ładowanie elektrycznej ciężarówki mocą 1000 kilowatów.
Rekordowe zamówienie z Jeleniej Góry - wybrali autobusy Yutong
Zamówienie obejmowało zakup łącznie 20 sztuk modelu E12, który zadebiutował na polskim rynku właśnie w Jeleniej Górze.
Elektryczny autobus z Sanoka
W ramach projektu: "Autobus z tylnym, zewnętrznym, elektrycznym układem napędowym" fabryka wyprodukowała nietypowy autobus o nazwie AUTOELEKTROSAN.
26 autobusów wodorowych NesoBus będzie jeździło w Chełmie
Dostawa autobusów ma odbyć się w 3 transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku. To trzecie duże zamówienie NesoBusów po Rybniku i Gdańsku.
XPO Logistics inwestuje w 165 elektrycznych Renault Trucks
XPO, jeden z największych europejskich dostawców innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych i logistycznych, ogłosił bezprecedensowe nowe zamówienie na 165 elektrycznych pojazdów ciężarowych.
Elektryczna śmieciarka dostarczona do Bolesławca
Volvo Trucks Polska dostarczyło elektryczną śmieciarkę do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu.
Jest już nowy Mercedes-Benz eSprinter
Dwa rodzaje i dwie długości nadwozia, trzy pojemności akumulatorów i duża ładowność stanowią podstawę dla licznych wariantów nadwozia i sprawiają, że nowy eSprinter może stać się idealnym dużym vanem.
Solidaris odbiera pierwsze elektryczne Volvo FM
Volvo Trucks Polska dostarczyło pierwsze dwa elektryczne ciągniki siodłowe Volvo FM do firmy –Solidaris Sp. z o.o.