×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 50.
Floty transportowe wybierają Conti Hybrid

Floty transportowe wybierają Conti Hybrid

Odpowiednia opona nie tylko zwiększy bezpieczeństwo jazdy, ale także pomoże obniżyć koszty operacyjne floty. 
 
Potwierdzają to europejskie firmy transportowe, które wybrały opony Conti Hybrid i uzyskały oszczędności na paliwie zarówno w transporcie regionalnym, jak i długodystansowym. 
 
Rodzina opon Conti Hybrid to produkty charakteryzujące się wydłużonym okresem eksploatacji oraz znakomitą wydajnością. Potwierdza to doświadczenie klientów flotowych Continental. 
 
Jednym z dostawców usług logistycznych, który wykorzystuje model opon Conti Hybrid w ciągnikach siodłowych oraz naczepach w swojej firmie, jest holenderska firma Den Hartogh specjalizująca się w transporcie chemikaliów.
 
- Bezpieczne poruszanie się pojazdów w każdych warunkach pogodowych jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego potrzebujemy najlepszych opon dostępnych na rynku. Dzięki oponom Conti Hybrid nasi kierowcy czują się pewnie i bezpiecznie na trasie. Conti Hybrid doceniliśmy także za niskie zużycie paliwawyjaśnił Hans den Hartogh odpowiadający za dział Trucking & Equipment Services w firmie Den Hartogh.  
 
Belgijski spedytor Eskatrans specjalizujący się w transporcie kontenerów, także polega na oponach Continental. Flota Eskatrans składa się z niemal 40 ciągników siodłowych z naczepą oraz ponad 40 podwozi pod kontener. Opona Conti Hybrid w rozmiarze 315/70 R 22.5 jest wykorzystywana na osi kierowanej i napędzanej, a opona w rozmiarach 385/55 R 22.5 oraz 385/65 R 22.5 na osi naczepy. 
 
- Nasze pojazdy wyposażamy w opony bieżnikowane ContiRe Hybrid, ponieważ zależy nam na ograniczeniu emisji CO2. Opona Conti Hybrid HD3 w wersji bieżnikowanej na gorąco jest dla nas najlepszym rozwiązaniem nie tylko ekologicznym, ale i ekonomicznym – powiedział Steven Meeus, właściciel firmy Eskatrans. 
 
- Gama opon Conti Hybrid została zaprojektowane tak, aby idealnie sprawdzać się zarówno w transporcie regionalnym, jak i długodystansowym. Naszym celem było maksymalne wydłużenie przebiegów opony oraz zwiększenie zdatności do bieżnikowania, aby ułatwić operatorom flot optymalizację kosztów w sposób zrównoważony. Bardzo się cieszymy, że ten cel został osiągnięty, a floty transportowe tak chętnie korzystają z naszych produktów  – powiedział Frank Walloch, szef działu rozwoju opon do samochodów ciężarowych i autobusów w Continental w regionie EMEA.
 
Przeczytaj też:
Wielozadaniowy eTruck ETM6 BYD śmieciarka Firma BYD jest jednym z największych producentów pojazdów elektrycznych, obecnym w 70 krajach na świecie.
Mercedes-Benz Trucks z ładowarką dla ciężarówek elektrycznych z mocą 1000 kW W ramach testu przeprowadzonego w fabryce Mercedes-Benz Trucks konstruktorzy po raz pierwszy przeprowadzili ładowanie elektrycznej ciężarówki mocą 1000 kilowatów.
Rekordowe zamówienie z Jeleniej Góry - wybrali autobusy Yutong Zamówienie obejmowało zakup łącznie 20 sztuk modelu E12, który zadebiutował na polskim rynku właśnie w Jeleniej Górze.
Elektryczny autobus z Sanoka W ramach projektu: "Autobus z tylnym, zewnętrznym, elektrycznym układem napędowym" fabryka wyprodukowała nietypowy autobus o nazwie AUTOELEKTROSAN.
26 autobusów wodorowych NesoBus będzie jeździło w Chełmie Dostawa autobusów ma odbyć się w 3 transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku. To trzecie duże zamówienie NesoBusów po Rybniku i Gdańsku.
XPO Logistics inwestuje w 165 elektrycznych Renault Trucks XPO, jeden z największych europejskich dostawców innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych i logistycznych, ogłosił bezprecedensowe nowe zamówienie na 165 elektrycznych pojazdów ciężarowych.
Elektryczna śmieciarka dostarczona do Bolesławca Volvo Trucks Polska dostarczyło elektryczną śmieciarkę do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu.
Jest już nowy Mercedes-Benz eSprinter Dwa rodzaje i dwie długości nadwozia, trzy pojemności akumulatorów i duża ładowność stanowią podstawę dla licznych wariantów nadwozia i sprawiają, że nowy eSprinter może stać się idealnym dużym vanem.
Solidaris odbiera pierwsze elektryczne Volvo FM Volvo Trucks Polska dostarczyło pierwsze dwa elektryczne ciągniki siodłowe Volvo FM do firmy –Solidaris Sp. z o.o.