Wyższy poziom logistyki

Wyższy poziom logistyki

AX4 oferuje unikalne rozwiązanie do obsługi e-commerce - centralną platformę łączącą firmę TSL z wieloma usługodawcami "KEP" (Kurier, Ekspres, Paczka) poprzez jeden przyjazny interfejs.

Przedsiębiorstwa TSL obsługujące klientów e-commerce współpracują każdego dnia z wieloma różnymi firmami kurierskimi, poprzez wiele interfejsów. Taki model generuje ogromną ilość wymienianych informacji.

Ułatwiając firmom sprawne działanie firma AXIT proponuje unikalne rozwiązanie "KEP" (Kurier, Ekspres, Paczka), w którym zlecenia realizowane są poprzez jeden przyjazny interfejs z systemu firmy. Zamówienia od klientów są automatycznie wprowadzane na platformę AX4, która przejmuje komunikację z właściwą firmą kurierską. Dzięki AX4 firma zna aktualny status przesyłki oraz może ją monitorować w czasie rzeczywistym. Zarówno status przesyłki oraz zamówienia są dostępne w systemie firmy, ale mogą być również udostępnione autoryzowanym uczestnikom łańcucha dostaw.

Dzięki nowemu serwisowi, AXIT integruje wiodących usługodawców "KEP" (Kurier, Ekspres, Paczka) i znacznie usprawnia wysyłkę paczek oraz przesyłek ekspresowych zleceniodawcom. Firmy zlecające przesyłki nie muszą już logować się ani też wdrażać kosztownych bezpośrednich podłączeń do poszczególnych systemów usługodawców "KEP". Teraz przez centralny dostęp AX4 mogą przekazać swoje przesyłki do różnych usługodawców "KEP".

AX4 oferuje centralne rozwiązanie „KEP”, w którym jest już gotowa komunikacja między różnymi usługodawcami "KEP", a AX4. Rozwiązanie obejmuje przekazanie danych dotyczących przesyłki, jej statusów trackingowych, generowane są także etykiety.

- Korzystanie z serwisu "KEP" za pomocą AX4 opartego na technologii chmury, powoduje znaczną redukcję czasu i kosztów. Dzięki AX4 firmy mają dostęp do gotowych połączeń z firmami "KEP", bez potrzeby samodzielnego wdrażania i utrzymywania kosztownych projektów - powiedział Krzysztof Mytnik Country Sales Manager AXIT Polska.

Mając ponad 150 000 użytkowników, AX4 jest wiodącą informatyczną platformą logistyczną w Europie, gwarantującą wysoką jakość obsługi i bezpieczeństwo danych. Rozwiązania AXIT przenoszą komunikację pomiędzy działem logistyki firmy, spedytorami, pracownikami magazynów, w nowy wymiar, zapewniając przyśpieszenie procesów i efektywniejszą współpracę wszystkich podmiotów uczestniczących w łańcuchu dostaw oraz przyczyniają się do znacznej redukcji kosztów.


4trucks.pl / AXIT

Przeczytaj też:
Magazyn - dlaczego wybrać platformę towarową i jak przyspiesza ona pracę magazynu Nowoczesny magazyn XXI wieku to magazyn wykorzystujący maksymalnie możliwości przestrzenne obiektu, w jakim jest zlokalizowany. O ile przestrzeni poziomej nie jest trudno zapełnić regałami magazynowymi, to przestrzeń w pionie bywa wyzwaniem. Transport towarów na wysokość wymaga odpowiedniego sprzętu, do którego zalicza się również platforma towarowa.
Danone przedłuża współpracę z Kuehne+Nagel Danone Sp. z o.o. przedłuża współpracę z Kuehne+Nagel w Polsce o kolejne siedem lat.  
Telematyka w ciężarówce. Kierowco, co wie o tobie twój szef? Narzędzia telematyczne pozwalają obecnie zebrać mnóstwo danych dotyczących każdego przejazdu samochodu ciężarowego.  
myCEVA - cały proces logistyczny online CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, przyspieszył proces transformacji cyfrowej i uruchamia myCEVA, nową platformę transakcyjną, umożliwiającą nadawcom przesyłek zarządzanie online całym procesem transportowym.  
Rusza program FM Open Lab dla młodych przedsiębiorców - logistyków FM Logistic CE, wiodący operator logistyczny działający w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech, uruchamia program dedykowany start-upom. Inicjatywa nosi nazwę FM Open Lab i jest skierowana do przedsiębiorców, którzy chcieliby rozwijać swój produkt lub usługę w rzeczywistych warunkach biznesowych.  
Sztuczna inteligencja w logistyce drogowej? To już działa Kuehne + Nagel uruchomiło w Singapurze platformę cyfrową eTrucknow, wykorzystującą technologię sztucznej inteligencji.  
Kierowca jak fotograf. Raben wprowadza bezdotykową obsługę dokumentów przewozowych Usługa PCD dostępna jest od 4 maja.  
Jak wzorowo radzić sobie z pandemią koronawirusa w logistyce. GEFCO Polska wprowadza zaostrzone procedury ochrony GEFCO Polska wprowadziła szereg zmian dla zapewnienia bezpieczeństwa zdrowia pracowników i partnerów oraz zachowania ciągłości realizowania zleceń.  
Branża magazynowa wobec kryzysu epidemii. Rokowania są pozytywne W przeciwieństwie do branży automotive rynek magazynowy nadal się rozwija.