Premio Opony-Autoserwis

Premio Opony-Autoserwis

Koncepcja warsztatowa typu fast-fit Premio Opony-Autoserwis, działająca pod auspicjami Grupy Goodyear Polska, jest siecią patronacką tegorocznej edycji Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników, których finał odbędzie się 10 kwietnia br.

W ramach Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników, odbywających się podczas targów Motor Show w Poznaniu (9-12 kwietnia br.), jedna z konkurencji dla zawodników zostanie rozegrana właśnie na stoisku sieci Premio Opony-Autoserwis. Młodzi mechanicy będą musieli się wykazać wiedzą i umiejętnościami z zakresu obsługi sprzętu wykorzystywanego na co dzień w warsztatach oponiarskich.

W poprzednich edycjach Mistrzostw Mechaników wyważanie opony na czas było zwykle jednym z najbardziej widowiskowych fragmentów rywalizacji, ponieważ zawodnicy muszą działać jednocześnie szybko i precyzyjnie - w końcu o wyważeniu koła decydują pojedyncze milimetry (prawidłowe umieszczenie ciężarka) i gramy (właściwe dobranie jego masy). W zakończonych niedawno eliminacjach wzięło udział rekordowo wielu uczniów - ponad 500 dwuosobowych drużyn ze szkół samochodowych, a najlepsze z nich będą miały okazję zaprezentować się w Poznaniu.

Warto przyjrzeć się bliżej, jak wyglądają warsztaty z szyldem Premio Opony - Autoserwis, bo z pewnością należą one do tych miejsc, gdzie najlepsi młodzi mechanicy powinni znaleźć swoją pierwszą pracę.

Lata tradycji
Historia sieci zaczęła się w latach 70. ubiegłego wieku, ale marka "Premio" pojawiła się na rynku niemieckim dopiero w latach 90. W Polsce sieć Premio Opony - Autoserwis działa od 2006 roku i zdobyła rzeszę oddanych klientów. Oblężone warsztaty widać szczególnie w czasie trwającego właśnie sezonu wymiany opon zimowych na letnie - wykwalifikowani pracownicy nie tylko pomagają dobrać odpowiednie nowe opony, troskliwie przechowają "zimówki" aż do jesieni, ale przede wszystkim fachowo zamontują oponę na feldze i wyważą koło (wyposażone coraz częściej w czujniki kontroli ciśnienia TPMS), korzystając z nowoczesnych montażownic i wyważarek. Wizyta w warsztacie Premio Opony-Autoserwis to także doskonała okazja do przeprowadzenia szybkiego przeglądu pozimowego, aby kierowca miał pewność, że na wiosenne wycieczki wyruszy w pełni sprawnym samochodem, na którym nie odcisnęły swojego piętna trudy zimowej eksploatacji.

To połączenie kompetencji warsztatu oponiarskiego z formułą fast-fit jest kluczem do sukcesu Premio Opony-Autoserwis. - Serwisy partnerskie Premio zaczynały często od sprzedaży i montażu opon, a przy naszym wsparciu rozwinęły swoje biznesy i zakres oferowanych usług. Warsztat Premio Opony-Autoserwis to miejsce, w którym fachowcy zajmują się pojazdem w kompleksowy sposób, a kierowca może liczyć na profesjonalną obsługę - podkreśla Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży detalicznej w Grupie Goodyear, odpowiedzialny za rynki w Polsce, Czechach oraz na Słowacji i Ukrainie.

Nowoczesna koncepcja
Kandydaci na członków sieci muszą przejść tzw. audyt wejścia. Weryfikacji podlegają takie aspekty, jak: lokalizacja warsztatu, liczba stanowisk, potencjał rozwojowy warsztatu, wygląd budynków oraz lokalna konkurencja. - Bardzo ważna jest rozmowa z właścicielem. Pytamy o jego oczekiwania, o to jak widzi swój serwis w naszej sieci i co chce wspólnie z nami osiągnąć - tłumaczy T. Drzewiecki.

Decyzja o partnerstwie musi być przemyślana przez obie strony - zarówno warsztat, jak i organizatora sieci. - Podpisanie umowy wiąże się z dużymi inwestycjami z naszej strony, dlatego musimy być pewni, że nasze oczekiwania są spójne z tym jak do tej pory warsztat był prowadzony i czy jego właściciel naprawdę jest zdeterminowany, aby się rozwijać - dodaje Dorota Firlej, młodszy manager ds. marketingu detalicznego Goodyear Europa Centralna.

Obecnie do sieci Premio Opony-Autoserwis w Polsce należy ponad 130 warsztatów, które korzystają z kompleksowego wsparcia profesjonalistów firmy Goodyear. Dzięki wspólnym zamówieniom ("efekt skali") warsztaty mają dostęp do części i akcesoriów w konkurencyjnych cenach. Ich pracownicy korzystają z regularnych szkoleń.

Do warsztatów kierowani są tak cenieni przez właścicieli klienci flotowi, którzy zapewniają duży i przewidywalny przychód z obsługi należących do nich samochodów. Nie bez znaczenia są także sieciowe akcje marketingowe, bo na dużą skalę niezrzeszonemu warsztatowi ciężko byłoby podjąć takie inwestycje.

Więcej: www.premio.pl


4trucks.pl / Goodyear Dunlop Tires Polska

Przeczytaj też:
Opony Goodyeara Zielonym Produktem

Technologia opon ciężarowych Goodyear nagrodzona za efektywność i ekologiczność. Goodyear zaprezentuje nową usługę dla branży OTR

Goodyear wprowadza EM Track III - nowy program do zarządzania oponami, który pomoże obniżyć całkowity koszt eksploatacji opon OTR. Najsilniejsi kierowcy na Motor Show Truck

Turniej Mobil Delvac Strong Traker otwarty dla wszystkich kierowców. Nowa mobilna aplikacja Goodyear eJob dla flot w całej Europie

Goodyear wprowadza mobilną aplikację, która udoskonala obsługę klientów flotowych w całej Europie. Goodyear rozszerza ofertę opon KMAX i FUELMAX

Goodyear zdecydował się na kolejne wzbogacenie linii opon do pojazdów ciężarowych FUELMAX i KMAX. Goodyear ponownie w czołówce najlepszych europejskich i polskich pracodawców

Goodyear Dunlop Tires Europe oraz Grupa Goodyear Polska po raz kolejny znalazły się w gronie najlepszych pracodawców Europy. Goodyear głównym dostawcą opon dla HOYER

Międzynarodowa firma HOYER, znaczący dostawca usług logistycznych w Europie i na świecie, wybrał Goodyeara na głównego dostawcę opon dla swojej floty. Nowe opony Dunlop na oś sterującą do pojazdów ciężarowych

Dunlop rozszerza asortyment opon dla przewozów regionalnych, przeznaczonych na oś sterującą i felgi o średnicy 17.5 cala, wprowadzając nowy model Dunlop SP 344. Goodyear nagrodzony za innowacje

Technologia IntelliMax Groove stosowana w oponach do pojazdów ciężarowych, otrzymała tegoroczną nagrodę za innowacje Luksemburskiej Federacji Biznesu (FEDIL).

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL