Punkty, które warto zbierać
Szerokości! - to nazwa nowego na polskim rynku programu lojalnościowego, adresowanego do kierowców aut ciężarowych i dostawczych.
Program Szerokości! wystartował 21 lutego, został przygotowany z myślą o klientach - obecnych i przyszłych - stacji serwisowych należących do Grupy DBK. Jednym z jego elementów jest specjalna karta, w jednym z czterech wzorów, która umożliwia gromadzenie punktów w zamian za skorzystanie z usług serwisów DBK oraz zakupy części zamiennych w sklepach należących do Grupy. Punkty te mogą zostać wymienione na nagrody, przygotowane z myślą o każdym kierowcy.
- Program jest odpowiedzią na sugestie klientów, którzy niejednokrotnie pytali, czy rozważamy uruchomienie własnej akcji lojalnościowej. Dla nas to okazja dotarcia do większej grupy potencjalnych klientów, a także możliwość wyróżnienia najaktywniejszych klientów. Sprzyjać temu będą liczne akcje promocyjne pozwalające zgromadzić w krótszym czasie większą liczbę punktów - mówi Beata Dębska, Marketing Manager Grupy DBK.
Z myślą o uczestnikach programu uruchomiono stronę internetową www.szerokosci.com. Można na niej znaleźć szczegółowe informacje o programie, regulamin oraz katalog nagród. Najważniejszą funkcją portalu jest jednak panel administracyjny użytkownika programu Szerokości! Za jego pośrednictwem można sprawdzić liczbę dotychczas zgromadzonych punktów, zamówić wybraną nagrodę. Niebawem, strona powiększy się o kolejne funkcjonalności.
W stacjach serwisowych biorących udział w programie na jego uczestników czeka nowy na polskim rynku magazyn Szerokości! Na czterdziestu stronach czytelnicy znajdą mnóstwo inspirujących artykułów o sprawach bliskich każdemu kierowcy. Nie zabraknie porad przydatnych zarówno w trasie, jak i podczas postojów.
Za realizację programu od strony technicznej odpowiada Grupa SPOT. Koncepcję oraz kreację elementów marketingowych i komunikacyjnych programu przygotowało wydawnictwo Novimedia. Redaktorem prowadzącym z ramienia Novimedia jest Piotr Kowalski.
Źródło: Grupa DBK