Goodyear Truck w nowych mediach
14. lipca 2010 r. - Goodyear uruchomił nowy kanał komunikacji z klientami i wszystkimi osobami zainteresowanymi informacjami dotyczącymi pojazdów ciężarowych. Lider innowacji w branży oponiarskiej ma swój profil w portalach społecznościowych Facebook oraz YouTube.
- Goodyear to marka innowacyjna, dlatego duże znaczenie ma dla nas wykorzystanie nowych możliwości komunikacji z otoczeniem. Badania dowodzą, że klienci bardzo często poszukują informacji na temat naszych produktów w internecie po to, by dobrać najbardziej odpowiednie dla nich opony lub dowiedzieć się o tych oponach jak najwięcej. Dzisiaj nie wystarczy już jednak aktualizować korporacyjnej strony internetowej. Dzięki portalom społecznościowym wreszcie możemy z klientami prowadzić dialog i być z nimi w kontakcie bliższym niż kiedykolwiek wcześniej - powiedział Janusz Krupa, menedżer opon ciężarowych Goodyear Dunlop Tires Polska.
Profile Goodyear Truck można znaleźć pod adresami: www.youtube.com/user/GoodyearTruck i www.facebook.com/GoodyearTruck. YouTube - to międzynarodowy portal służący do wymiany plików filmowych w Internecie. Korzysta z niego ponad 10 milionów polskich internautów. Facebook - to portal społecznościowy zrzeszający ludzi na całym świecie. Internauci z Polski, to najliczniej rosnąca grupa na Facebooku, obecnie około 5 milionów użytkowników Facebooka to Polacy.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 57 zakładach w 23 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 69 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica.
- Jestem przekonany że każdy miłośnik motoryzacji znajdzie na naszych profilach wiele interesujących i przydatnych informacji oraz mnóstwo niespodzianek - dodał Janusz Krupa.
Źródło: Goodyear