Technicolor z FM Logistic już 10 lat

Technicolor z FM Logistic już 10 lat

W 2004 roku firma FM Logistic rozpoczęła realizację usług dla firmy Technicolor.

W ciągu 10 lat kooperacji operator wyprodukował dla swojego klienta 50 milionów zestawów, co daje średnio rocznie 5 milionów sztuk, 400 różnych produktów wysyłanych do ponad 60 krajów świata.

Od 10 lat operator realizuje dla Technicolor (wcześniejsza nazwa firmy Thomson) wysoce wyspecjalizowane usługi obejmujące, co-manufacturing, magazynowanie, zaopatrzenie, obsługę celną i transport międzynarodowy. Do 2011 roku operacja była prowadzona na platformie FM Logistic w Mszczonowie, a od 2011 roku siedzibą dla tego projektu jest platforma operatora w Błoniu.

Usługi co-manufacturingu realizowane przez FM Logistic obejmują customizację polegającą m.in. na: wgrywaniu oprogramowania do modemów, nadrukowywaniu logo klientów końcowych metodą tapmpondruku i kompletowaniu zestawów. Wyposażenie techniczne stanowią trzy półautomatyczne linie produkcyjne, około stu komputerowych stacji programowania, a także maszyny firmy Tampoprint, kilkadziesiąt specjalistycznych drukarek oraz zaawansowany, dedykowany system informatyczny. Projekt obsługuje zespół około 150 wyspecjalizowanych pracowników.

W tym roku firmy obchodzą okrągłą rocznicę 10-lecia współpracy. Z tej okazji 19 listopada br., odbyła się oficjalna uroczystość na platformie operatora w Błoniu z udziałem wszystkich kluczowych osób z obu firm. Wielu z obecnych podczas oficjalnej uroczystości jest związanych z operacją od samego początku.

- Nasze wspólne dziesięciolecie to dowód na to, że długofalowa, partnerska współpraca umożliwia realizację nawet bardzo złożonych operacji. Co ważne, w ciągu tych 10 lat udało się nam dostarczać usługi najwyższej jakości z utrzymaniem wszystkich KPI w tzw. "zielonej strefie" - mówi Piotr Różycki z FM Logistic Polska.

- To dla nas wyjątkowa współpraca pod wieloma względami. FM Logistic daje nam unikalne wsparcie kompetentnej kadry w dopasowaniu produkcji do zmieniających się potrzeb rynku i oczekiwań odbiorców. Wielokrotnie sprostano wyzwaniom, rekonfigurując technologie, wdrażając nowe rozwiązania IT etc. To właśnie dzięki temu odnotowujemy nieustająco wysokie przywiązanie klientów z obsługiwanej przez nas strefy EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) - powiedział Łukasz Widawski z firmy Technicolor.

Partnerzy cyklicznie organizują warsztaty, dzięki którym udaje się obydwu stronom wypracować innowacyjne pomysły. Rozwojowi projektów i maksymalnej optymalizacji służy zarządzanie w duchu „continuous improvement” z wykorzystaniem narzędzi LEAN, które stosuję FM Logistic w Polsce.

- Taka elastyczność i zaangażowanie to ogromny komfort. Życzymy sobie równie udanych kolejnych przynajmniej 10 lat razem - dodaje na koniec Łukasz Widawski.


4trucks.pl / FM Logistic w Polsce