Opony Continental trzeciej generacji dla pojazdów MAN

Opony Continental trzeciej generacji dla pojazdów MAN

Firma MAN Truck & Bus używa obecnie opon Continental trzeciej generacji do samochodów ciężarowych i autobusów, jako oryginalnego wyposażenia.

Od maja 2014 r. nowe pojazdy monachijskiego producenta będą fabrycznie wyposażane w opony Continental trzeciej generacji.

Opony Conti EcoPlus HS3 na oś prowadzącą i Conti EcoPlus HD3 na oś napędową w rozmiarach 315/70R22.5 i 315/70R22.5 XL, jako pierwsze uzyskały aprobatę dla wszystkich modeli firmy MAN. Rodzina opon Conti EcoPlus przeznaczona jest do eksploatacji na długich dystansach i w dystrybucji regionalnej, głównie na drogach ekspresowych i autostradach. Dzięki specjalnie opracowanym mieszankom gumowym, nowemu wzorowi bieżnika oraz ograniczonemu oporowi toczenia, opony te zapewniają klientom oszczędność paliwa do 1.9 Litra na 100 kilometrów - bez uszczerbku na trwałości ogumienia. Opony na oś prowadzącą charakteryzują się także poprawioną przyczepnością na mokrej nawierzchni i wykorzystaniem technologii VAI (Visual). Podczas intensywnych testów wstępnych, opony Conti EcoPlus udowodniły swoją jakość i przekonały specjalistów z firmy MAN.

Dzięki oponom klasy Premium firma Continental zdobyła uznanie obu marek monachijskiego producenta samochodów ciężarowych i autobusów, czyli marki MAN i NEOPLAN. Opona Conti Coach HA3 bez kłopotów spełniła wymogi techniczne, stawiane przez producenta dla opon uniwersalnych do pojazdów dalekobieżnych, natomiast Conti CityPlus HA3 zyskała uznanie jako opona dla ruchu regionalnego. Podczas gdy opony do autobusów, opracowane specjalnie pod kątem wyższej prędkości i komfortu w dalekich podróżach oferują wysoki poziom wydajności dzięki obniżaniu zużycia paliwa, wykazują się doskonałą skutecznością hamowania na mokrej nawierzchni oraz zdobywają zwolenników swoją niezawodną precyzją prowadzenia, opony na trasy regionalne wyróżniają się wysoką trwałością, równomiernym zużywaniem się oraz znakomitym prowadzeniem i doskonałą przyczepnością na mokrej nawierzchni przez cały okres eksploatacji. Obie opony do autobusów otrzymały ocenę "A" na etykiecie UE w kategorii przyczepności na mokrej nawierzchni.

Wszystkie opony Continental trzeciej generacji bazują na, przygotowanym do pogłębiania i bieżnikowania, wysokiej klasy karkasie ze wzmocnioną stopką. Opatentowana wewnętrzna wkładka AirKeep® minimalizuje zjawisko stopniowej utraty powietrza.

Od maja 2014 roku następujące opony Continental będą wykorzystywane przez firmę MAN, jako element oryginalnego wyposażenia pojazdów.


4trucks.pl / Continental Opony Polska

Przeczytaj też:
Wielozadaniowy eTruck ETM6 BYD śmieciarka Firma BYD jest jednym z największych producentów pojazdów elektrycznych, obecnym w 70 krajach na świecie.
Nowy MAN TGE Next Level - bardziej cyfrowy i cyberbezpieczny MAN TGE Next Level dostępny w jedenastu nowych systemach wspomagających. W sumie 27 systemów wspomagających w ofercie MAN Truck & Bus.
Mercedes-Benz Trucks z ładowarką dla ciężarówek elektrycznych z mocą 1000 kW W ramach testu przeprowadzonego w fabryce Mercedes-Benz Trucks konstruktorzy po raz pierwszy przeprowadzili ładowanie elektrycznej ciężarówki mocą 1000 kilowatów.
Wodorowy MAN hTGX - firma rozszerza ofertę produktów zeroemisyjnych MAN Truck & Bus będzie pierwszym europejskim producentem samochodów ciężarowych, który wprowadzi na rynek serię z wodorowym silnikiem spalinowym.
Rekordowe zamówienie z Jeleniej Góry - wybrali autobusy Yutong Zamówienie obejmowało zakup łącznie 20 sztuk modelu E12, który zadebiutował na polskim rynku właśnie w Jeleniej Górze.
POLOmarket inwestuje w Mercedesy Sieć POLOmarket realizuje kolejną ważną inwestycję w logistykę, finalizując zakup 13 ciągników siodłowych Mercedes-Benz oraz trzech pojazdów z zabudową chłodniczą za blisko 1,5 mln euro.
Daimler Truck Polska nagradza najlepsze firmy w swojej sieci dealersko-serwisowej Grupa Wróbel ponownie okazała się zwycięzcą w kategorii Dealer Roku. Najlepszym serwisem została firma BTC Czapka ze Skoczowa. 
Pojazdy użytkowe po pierwszym kwartale 2024 r. To już siódmy miesiąc spadku na rynku pojazdów użytkowych we wszystkich grupach: ciągniki samochodowe obniżyły się o blisko 19%, podwozia samochodowe i nieliczne samochody specjalne o 21%.
Mercedes-Benz Actros L z futurystyczną kabiną ProCabin już w sprzedaży Od kwietnia 2024 r. można składać zamówienia na nowego Actrosa L, który wejdzie do produkcji w grudniu bieżącego roku.