Nowa gama pojazdów budowlanych Renault Trucks
Renault Trucks wprowadziło na rynek całkowicie nową gamę pojazdów budowlanych, którą tworzą dwa typoszeregi: C - pojazdy dla transportu budowlanego - oraz K - pojazdy dla ciężkiego transportu budowlanego.
Chcąc zaoferować klientom produkty o najwyższej niezawodności, producent zainwestował w ich rozwój znaczne środki. Pojazdy poddano serii rygorystycznych testów jakościowych i eksploatacyjnych w rzeczywistych warunkach. Cechy, takie jak wytrzymałość, komfort pracy, ładowność, trakcja, nowe silniki Euro 6, niskie zużycia paliwa i łatwość zabudowy czynią z tych pojazdów idealne narzędzia do realizacji wymagających zadań w transporcie budowlanym.
Chcąc w pełni odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów, w ramach nowej gamy pojazdów budowlanych Renault Trucks oferuje dwa typoszeregi: C - pojazdy dla transportu budowlanego - oraz K - pojazdy dla ciężkiego transportu budowlanego. Pojazdy Renault Trucks C, dostępne z dwiema różnymi szerokościami kabin, oferują dużą ładowność, niskie zużycie paliwa i komfort jazdy porównywalny z pojazdami długodystansowymi. Dzięki cechom, takim jak właściwości trakcyjne i prześwit, stanowią one także atrakcyjną propozycją dla klientów z branży robót ziemnych. Z kolei seria Renault Trucks K ustanawia nowe standardy w zakresie wytrzymałości i prześwitu, a także odznacza się największym na rynku kątem natarcia. Nowe pojazdy posiadają udoskonalony układ napędowy, z silnikami spełniającymi normę emisji spalin Euro 6, oraz wyróżniająca się na tle pozostałych modeli kabinę.
Nowa budowlana gama Renault Trucks została zaprojektowana w ścisłej współpracy z klientami z całego świata, obejmującej wszystkie fazy procesu: od tworzenia założeń projektowych po testy eksploatacyjne. Pojazdy serii Renault Trucks K były testowane w szczególnie trudnych warunkach, m.in. w transporcie dłużyc w Kamerunie, 120-tonowych ładunków w Omanie i urobku w kopaniach w Turcji. Przeprowadzone testy jakości i trwałości były najbardziej rygorystyczne w całej historii firmy.
W nowej gamie pojazdów budowlanych wprowadzono wiele zmian, z których na szczególną uwagę zasługują kabiny. Są one bardziej przestronne, komfortowe i ergonomiczne oraz wyposażone w obrotowe przełączniki. Z boku kabiny znajduje się stopień wejściowy, ułatwiający kierowcy kontrolę ładunku. Pojazdy te wytrzymują najtrudniejsze warunki użytkowania.
Wrażliwe podzespoły są skutecznie chronione przed uszkodzeniem. Zarówno w serii K, jak i C są dostępne zderzaki wykonane w całości ze stali. Wyjątkowe są także parametry techniczne pojazdów: duży prześwit, dopuszczalna masa całkowita zestawu drogowego sięgająca 120 ton i największy na rynku kąt natarcia (32°) w przypadku serii K.
Pojazdy są wyposażone w reflektory doświetlające zakręt, oferowaną standardowo zautomatyzowaną skrzynię biegów Optidriver, elektrycznie sterowany hamulec automatyczny postojowy uruchamiany w chwili wyłączania silnika i różnego rodzaju elementy ułatwiające montaż zabudowy.
W serii C jest oferowany Optitrack, hydrostatyczny układ napędu na przednią oś, umożliwiający tymczasowe zwiększenie własności trakcyjnych pojazdu. W serii K jest stosowany konwencjonalny układ napędu na wszystkie koła.
Wygląd pojazdów w pełni odzwierciedla ich cechy. Wyraża niezawodność, efektywność i wytrzymałość. Wzmacnia wizerunek pojazdu jako narzędzia zaprojektowanego do efektywnej realizacji powierzanych mu zadań, przynoszącego dochód, niezawodnego, chroniącego interesy klienta i będącego powodem do dumy dla kierowców.
4trucks.pl / Renault Trucks Polska