ALD Automotive sprzedało 100 tys. samochodów

ALD Automotive sprzedało 100 tys. samochodów

W Polsce firma uzyskuje z pomocą systemu przetargowego ALD Carmarket ceny lepsze od średnich rynkowych.

Firma ALD Automotive ogłosiła, że przekroczyła próg 100 tys. używanych samochodów poleasingowych, sprzedanych za pośrednictwem internetowego systemu przetargowego ALD Carmarket. Wynik ten został wypracowany przez oddziały firmy w 19 krajach, gdzie system został wdrożony, w tym w Polsce, w przeciągu zaledwie 2,5 roku od jego wprowadzenia. Potwierdza to zgodność platformy ALD Carmarket z oczekiwaniami przedsiębiorców zawodowo zajmujących się handlem używanymi pojazdami oraz efektywność i przejrzystość procesu sprzedaży.

W Polsce system ALD Carmarket także odniósł sukces. Proces sprzedaży jest nieskomplikowany i szybki, a skuteczność aukcji i przetargów bardzo wysoka: 74% pojazdów wystawionych na sprzedaż znajduje właściciela za pierwszym razem. Co więcej, przeciętna wysokość cen uzyskanych ze sprzedaży pojazdów z jego pomocą przekracza średnie ceny rynkowe. Wynika to m.in. ze strategii ALD Automotive polegającej na serwisowaniu samochodów w autoryzowanych stacjach obsługi przez cały okres ich eksploatacji. W połączeniu z jeszcze wyższą, o kilkanaście procent, efektywnością sprzedaży detalicznej, osiąganą w profesjonalnym punkcie sprzedaży samochodów używanych ALD Automotive w Ożarowie Mazowieckim, oznacza to bardzo dobre wyniki remarketingu aut poleasingowych.

- Korzystne warunki finansowe, uzyskiwane w procesie odsprzedaży samochodów wycofywanych z flot, pozwalają nam proponować klientom biznesowym bardziej atrakcyjne stawki wynajmu długoterminowego pojazdów - mówi Marek Małachowski, dyrektor zarządzający ALD Automotive. - Co ważne, nasza oferta pojazdów poleasingowych, skierowana do klientów indywidualnych, jest również bardzo atrakcyjna - auta mają w pełni udokumentowaną historię serwisową, co korzystnie wyróżnia je na tle większości samochodów pochodzących z prywatnego importu.”

Międzynarodowa Grupa ALD Automotive będzie zmierzać do wdrożenia platformy ALD Carmarket na rynkach wszystkich 37 krajów, w których jest obecna, oraz intensyfikować jej użycie, tak aby do roku 2015 odsetek samochodów sprzedanych za jej pośrednictwem osiągnął 90% wszystkich pojazdów wycofywanych z flot ALD Automotive.

System sprzedaży internetowej ALD Carmarket daje klientom hurtowym dostęp do szerokiego wachlarza marek i modeli pojazdów. Platforma umożliwia zakup samochodów poflotowych w trybie przetargów oraz aukcji. W przypadku przetargów, kupujący widzą w systemie wyłącznie cenę zakupu deklarowaną przez siebie, natomiast w trybie aukcji - również najwyższą ze złożonych ofert. Każdy ze sprzedawanych pojazdów posiada szczegółowy opis stanu technicznego, wyposażenia oraz ewentualnych usterek, a także kilkanaście zdjęć nadwozia. Stan auta potwierdza raport niezależnych rzeczoznawców SGS, wiodącej firmy w zakresie weryfikacji technicznej. System ALD Carmarket umożliwia licytowanie i składanie ofert z dowolnego miejsca, a rejestracja nie wymaga od pośredników w handlu pojazdami opłaty, ani zbytecznych formalności.

ALD Automotive wyznacza standardy w zakresie remarketingu samochodów poleasingowych na rynku polskim. Klienci hurtowi korzystają z przetargów prowadzonych za pośrednictwem internetowego systemu ALD Carmarket. Klienci indywidualni mają natomiast do dyspozycji w pełni profesjonalny punkt sprzedaży w Ożarowie Mazowieckim, gdzie mogą osobiście zapoznać się z dostępną ofertą pojazdów, a także skorzystać z usług finansowania zakupu leasingiem lub kredytem. Wstępnej weryfikacji mogą dokonać za pośrednictwem ogłoszeń zamieszczanych w internecie, które, poza stroną ALD Automotive, dostępne są również w wszystkich wiodących portalach dedykowanych sprzedaży samochodów używanych.


4trucks.pl / ALD Automotive