Continental wystartował z projektem Zimoaktywni

Zaskocz zimę zanim ona zaskoczy Ciebie! - to wyzwanie rzucone przez Continental w nowym projekcie komunikacyjnym Zimoaktywni.
Na www.zimoaktywni.pl znany rysownik Henryk Sawka zachęca do wymiany opon na zimowe! Ponadto na stronie znajdują się materiały filmowe z poradami ekspertów i kierowców, a także konkurs dla Zimoaktywnych! Akcję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w prasie, Internecie i radio.
Kampania jest skierowana do zapobiegliwych kierowców, którzy wolą przygotować samochód do jazdy po śniegu czy lodzie, niż dać zaskoczyć się zimie. Głównym założeniem kampanii jest podniesienie bezpieczeństwa, poprzez wzrost świadomości i wiedzy kierowców. Na stronie internetowej akcji, kierowcy mogą przekonać się jaki wpływ ma rodzaj ogumienia na długość drogi hamowania na śliskiej nawierzchni, a także sprawdzić, jaki typ kierowcy reprezentują. Specjalnie dla Zimoaktywnych przygotowano konkurs - aby wygrać komplet opon zimowych Continental wystarczy pokazać, za pomocą zdjęcia, filmu czy tekstu, że zima może zaskoczyć tylko drogowców. W projekt zaangażował się ceniony rysownik Henryk Sawka, który z przymrużeniem oka komentuje sposoby przygotowania polskich kierowców do zimy.
- Przez projekt Zimoaktywni.pl chcieliśmy w rzeczowy, czytelny i interesujący sposób wyjaśnić kluczowe kwestie związane z bezpieczeństwem jazdy po zimowych drogach. Mamy nadzieję, że wśród polskich kierowców jest wielu Zimoaktywnych, którzy zaangażują się w tej wyjątkowy projekt - powiedziała Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager, Continental Opony Polska.
Projekt wspiera ogólnopolska kampania reklamowa prowadzona w kluczowych magazynach motoryzacyjnych i biznesowych, takich jak: Auto Świat, Tygodnik Przeglądu Sportowego, TopGear, Newsweek i Forbes, oraz w Internecie, w serwisach informacyjnych Onet.pl oraz na stronach AutoŚwiat.pl, TopGear.com.pl i Newsweek.pl. Akcji towarzyszy reklama i działania redakcyjne na antenie rozgłośni radiowej Radio ZET. Kampania potrwa do końca tego roku.
Projekt Zimoaktywni powstał w Media Impact Polska i jest realizowany w oparciu o media Ringier Axel Springer Polska, Grupy Onet.pl i EUROZET. Działania public relations realizuje ConTrust Communication.
4trucks.pl / Continental Opony Polska

Produkcja seryjna XD i XF Electric rozpocznie się wiosną 2023 roku.

Z danych Europejskiego Stowarzyszenie Producentów Samochodów (ACEA) wynika, że w Polsce zarejestrowana jest największa (w całej Unii Europejskiej) liczba pojazdów ciężarowych o DMC powyżej 3,5 tony – 1 184 677 egzemplarzy (6 230 283 sztuk w całej Wspólnocie).

W dniu 2 grudnia 2022 r. Miejski Zakład Komunikacji w Zamościu podpisał umowę z firmą MAN Truck & Bus Polska na zakup i dostawę 14 autobusów elektrycznych Lion`s City E plus siedem dwustanowiskowych stacji przeznaczonych do ładowania pojazdów.

Na początku listopada br. flota pojazdów dolnośląskiej spółki komunalnej ZGK Świebodzice powiększyła się o elektryczną śmieciarkę Renault Trucks D Wide Z.E.

Daimler Truck przeprowadza pierwsze testy wysokościowe ciężarówki z napędem na ogniwa paliwowe.

Firma DB Schenker podpisała umowę na dostawę 2000 sztuk elektrycznych naczep, których dostawa nastąpi od 2024 roku.

Wodór do ciężarówek, autobusów i samochodów ciężarowych jest teraz dostępny przez całą dobę Rostock-Laage.

Do końca roku Volvo Trucks dostarczy do Amazona w Niemczech w pełni elektryczne samochody ciężarowe o dużej ładowności. Szacuje się, że 20 Volvo FH Electric pokona rocznie ponad milion kilometrów drogowych, bez użycia oleju napędowego.

Volvo Trucks rozpoczyna seryjną produkcję elektrycznych ciężarówek o 44 t DMC