IVECO na IAA 2014 w Hanowerze

IVECO na IAA 2014 w Hanowerze

IVECO bierze udział w 65. edycji Międzynarodowych Targów Pojazdów Użytkowych (IAA) w Hanowerze w dniach od 25 września do 2 października 2014 r.

W trakcie wystawy uznawanej za najważniejsze wydarzenie międzynarodowej rangi w sektorze pojazdów użytkowych firma zaprezentuje szereg innowacji. W Hali 16 na stoisku zajmującym powierzchnię ponad 2500 metrów kwadratowych IVECO zaprezentuje pełen asortyment, począwszy od lekkich po ciężkie modele drogowe i terenowe, autobusy IVECO Bus i pojazdy Astra przeznaczone do transportu w górnictwie i budownictwie.

Goście mogą prześledzić kamienie milowe w historii firmy, przedstawionej na totemach znajdujących się na środku stoiska. Wystawa zaczyna się od wydarzeń z roku 1864, kiedy została stworzona marka Magirus, której 150 rocznica powstania przypada w tym roku. Później przechodzi do narodzin IVECO w 1975 r. Ponadto opowiada długą historię międzynarodowej sławy marek CNH Industrial.

W ramach swojego zaangażowania w przyszłość mobilności, IVECO prezentuje IVECO Vision, koncepcję mobilności o niskim wpływie na środowisko naturalne pojazdu użytkowego z szeregiem innowacyjnych rozwiązań. Doskonała wydajność i maksymalna efektywność pojazdu zaprojektowanego dla profesjonalnych, zrównoważonych zastosowań sprawiają, że ten pojazd jest nie tylko narzędziem pracy, ale również platformą biznesową i mobilnym centrum zarządzania. I to nie wszystko. To rozwiązanie jest prawdziwym "laboratorium przyszłości", w które zaangażowanych jest ponad 20 partnerów (włącznie z firmami Bosch, Brembo, Dainese oraz ST), ujawniające od razu mapę drogową innowacji IVECO ze szczególną uwagą na wpływ na środowisko naturalne, alternatywne pojazdy trakcyjne, wsparcie i komfort kierowcy oraz poprawę produktywności.

Jednak prawdziwą gwiazdą stoiska jest Nowy Daily, zaufany partner biznesowy w sektorach handlu, dystrybucji oraz transportu. Trzecia generacja lekkich pojazdów użytkowych debiutuje przed międzynarodową publicznością po jego oficjalnej prezentacji na początku czerwca. Zupełnie nowy pojazd o największej w swojej kategorii przestrzeni ładunkowej, najlepszej w swojej klasie kubaturze przedziału towarowego oraz ładowności, komforcie i zwrotności porównywalnych z samochodem osobowym oraz jeszcze bardziej zredukowanym zużyciu paliwa. 80% komponentów zostało zupełnie zmodyfikowanych, ale Nowy Daily zachowuje swoją klasyczną strukturę podwozia; integralną część jego konstrukcji, zapewniającą siłę, funkcjonalność oraz długą żywotność i uznaną maksymalną elastyczność (dla wersji z kabiną z podwoziem). W strefie przeznaczonej dla Nowego Daily innowacja technologiczna jest podstawą i odgrywa główną rolę w wystawie najpopularniejszych elementów nadwozia: silnika F1, nowej ośmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów HI-MATIC oraz nowego zawieszenia Quad Leaf.

Boreal Metallic Blue, kolor premierowy Nowego Daily, będzie dominować na banerze ozdabiającym stoisko, przypominającym przednią kratę pojazdu oraz potwierdzającym siłę charakteru tego koloru, który przywodzi nam na myśl niebo, morze i siłę natury. IVECO również wiąże ten kolor ze swoim przesłaniem zrównoważonego korzystania oraz szacunku do zasobów środowiska naturalnego. Wystawa prezentująca dwa z pojazdów napędzanych paliwami alternatywnymi demonstruje poczucie odpowiedzialności firmy. Pierwszym z nich jest Nowy Daily CNG zachowujący te same zalety co wersja z silnikiem wysokoprężnym w zakresie momentu obrotowego, komfortu, użytecznego obciążenia i własności jezdnych. Towarzyszy mu Stralis Natural Power Euro VI napędzany skroplonym gazem ziemnym (LNG) - ten pojazd posiada nowy zbiornik paliwa, w pełni zgodny z poprawionym Rozporządzeniem UNECE R110 umożliwiającym zatwierdzenia typu dla pojazdów napędzanych LNG.

Wystawa na świeżym powietrzu umożliwia gościom obejrzenie oraz jazdę testową Nowym Daily Electric, który zachowuje główne zalety jednocześnie przewyższając poprzednie wersje modelu w zakresie niezawodności, komfortu oraz produktywności, ustanawiając absolutny rekord obciążenia ładunkiem wśród pojazdów elektrycznych – przy zachowaniu zerowej emisji. Nowy Daily Electric został kompletnie odnowiony. Teraz zastosowano w nim innowacyjny system interfejsu kierowcy, rozwinięty i zintegrowany we współpracy z firmą TomTom. Pojazd będzie dostępny od roku 2015 w wersjach: furgon, ciężarówka oraz minibus.

Dla klientów IVECO „oszczędzanie nigdy nie było tak proste” – to jest cel firmy, który potwierdził jej status technologicznego lidera w przemyśle i, przede wszystkim, zużyciu paliwa, umieszczając opatentowany system Selektywnej Redukcji Katalitycznej Hi-SCR (High Efficiency SCR) ponownie w centrum uwagi podczas Międzynarodowych Targów Pojazdów Użytkowych w Hanowerze w 2014r. Iveco ponownie pewnie umieszcza Hi-SCR w centrum uwagi wystawiając silniki IVECO Tector 7, Cursor 13 i Cursor 8 CNG w strefie przeznaczonej silnikom Euro VI. To ekskluzywny system technologiczny dostarczający najnowocześniejsze rozwiązanie, które nie wymagają EGR (układ recyrkulacji spalin) i znacznie obniża całkowity koszt posiadania.

W połączeniu ze zoptymalizowaną aerodynamiką i układem napędowym Hi-SCR osiąga o 4,5% większą oszczędność paliwa w porównaniu z poprzednią wersją Euro V. To rozwiązanie znajduje się we wszystkich silnikach diesla rodziny Tector i Cursor, które są montowane w pojazdach IVECO Bus, Eurocargo, Stralis i Trakker.

Cała strefa wystawowa reprezentuje strategię zastosowaną przez firmę w ostatnich latach, z ciągłym naciskiem na tworzenie wartości dla tych, którzy wykorzystują pojazdy IVECO w codziennej pracy. Te wartości to produktywność, jakość i komfort przy zastosowaniu nowych technologii sprawiających, że używanie pojazdów jest prostsze i bezpieczniejsze, a koszty operacyjne zredukowane. Dzięki inwestycjom oferta produktów jest ciągle rozwijana. W sektorze pojazdów lekkich taką inwestycją była premiera Nowego Daily. W sektorze pojazdów średnich jest to ciągła praca nad poprawą funkcjonalności i efektywnością Eurocargo. Natomiast w sektorze pojazdów ciężkich szczególny nacisk został położony na redukcję całkowitego kosztu posiadania i użytkowania pojazdu, znakomity poziom obsługi, jakości produktu oraz systemów telematycznych.

Zainwestowano również w innowacje w konstrukcji silników, wprowadzając nowe rozwiązania zwiększające efektywność i obniżające zużycie paliwa oraz dotyczące. Przewidują one również wzmacnianie sieci dystrybucji oraz poprawę zarówno wartości rezydualnej, jak i komercyjnej żywotności używanych pojazdów.

Pojazdy prezentowane na wystawie to IVECO Vision, sześć nowych modeli Daily włącznie z wersją furgonową z nową całkowitą kubaturą przedziału towarowego wynoszącą 10,8 m3 oraz premierową nową ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów HI-MATIC rozwijaną we współpracy z firmą ZF, podwozie z nową największą w swojej klasie całkowitą masą 7,2 ton oraz Daily CNG. Eurocargo 4x4 (15 ton) będzie reprezentował średnie pojazdy. Ciężkie pojazdy są reprezentowane przez cztery Stralisy, z których jeden jest napędzany skroplonym gazem ziemnym (LNG), oraz jeden Super-Light, wersję specjalną Stralisów, w której zastosowano specyficzne techniczne rozwiązania w celu obniżenia masy pojazdu. Istnieje również strefa specjalnie przeznaczona dla pojazdów terenowych, w której są prezentowane Trakker 8x4 i Dakar Trakker, biorące udział w ostatniej edycji najsłynniejszego rajdu w Ameryce Południowej, i wreszcie nowa Astra HD9 z silnikiem 560 KM Euro VI prezentowana po raz pierwszy na arenie międzynarodowej.

IVECO Bus, marka pojazdów transportu publicznego CNH Industrial, również będzie obecna w ramach prezentacji Nowego Daily Minibus, pojazdu łączącego wiele zalet Nowego Daily z know-how lidera rynku w sektorze zbiorowego przewozu osób. Na koniec będzie można zobaczyć 12-metrowy, uniwersalny autobus Crossway Low Entry, który sprawdzi się zarówno w komunikacji miejskiej, jak i międzymiastowej. Ten pojazd jest niekwestionowanym liderem w swojej kategorii w Europie i jest używany przez wiele wiodących europejskich grup transportowych.
Obok każdego pojazdu będzie umieszczony iPad, na którym goście będą mogli przeglądać trzy kanały zawierające zróżnicowaną treść: film poświęcony danemu modelowi, specjalną aplikację oraz dane techniczne pojazdu.

Wreszcie ekskluzywny, supernowoczesny system IVECONNECT zamontowany w Nowym Daily i w pojazdach ciężkich Stralis oraz Trakker zajmuje centralne miejsce w strefie przeznaczonej dla pokazów najnowszych osiągnięć telematyki. Ten rewolucyjny system pomaga przejmować zintegrowaną i intuicyjną kontrolę nad inforozrywką, nawigacją, narzędziami wspomagania jazdy i zaawansowaną flotą usług zarządzających. Interfejs pojazdu i kierowcy ciągle ewoluuje, ponieważ badania nad efektywnością również uwzględniają łatwe w użyciu urządzenia monitorujące, które pomagają stworzyć produktywne środowisko pracy. IVECONNECT zawiera 7-calowy ekran dotykowy wbudowany w deskę rozdzielczą. System uzupełniają: radio, odtwarzacz płyt CD, port USB kompatybilny z iPodem/iPhonem i odtwarzaczem MP3, łączność Bluetooth ze sterowaniem kierowniczym i wyjście AUX/video.


4trucks.pl / Iveco Poland

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL