Trzecia edycja Grand Prix Mercedes-Benz Van Economy

Trzecia edycja Grand Prix Mercedes-Benz Van Economy

Jak oszczędnie można jeździć samochodem dostawczym?

Dwie pierwsze edycje mistrzostw ekonomicznej jazdy "Van Economy" pokazały, że małemu vanowi miejskiemu, Citanowi, wystarczy 2,6l/100km, zaś jego kuzyn z segmentu średnich samochodów dostawczych, Vito, pokona ten dystans zużywając jedynie 3,3l paliwa. W tym roku na swój rekord czeka Sprinter. Na najbardziej ekonomicznie jeżdżącego kierowcę czeka - poza mistrzowskim tytułem - bardzo atrakcyjna nagroda.

Dwie pierwsze edycje Grand Prix Mercedes-Benz Van Economy pokazały ogromne zainteresowanie kierowców tematem ekonomicznej jazdy. Do rywalizacji w obu konkursach zgłosiło się prawie 2000 uczestników! Dlatego też Mercedes-Benz w tym roku organizuje trzecią już edycję mistrzostw ekonomicznej jazdy. Do udziału zaproszeni są właściciele i użytkownicy samochodów dostawczych wszystkich marek.

W poprzednich latach zwycięzcom udało się uzyskać rewelacyjne wyniki spalania - 3,3l / 100km Citanem oraz 2,6l / 100km w Vito. W tym roku eliminacje i finały odbędą się będą w modelu Sprinter 213 CDI w wersji Furgon.

Zmagania rozpoczynają się 5 maja i potrwają do 6 czerwca. Jazdy konkursowe przeprowadzić będzie można w większości autoryzowanych salonów Mercedes-Benz. W tym celu należy się zarejestrować na stronie www.vaneconomy.pl oraz wybrać swego najbliższego dealera. Jego przedstawiciel umówi się z zainteresowanym na trwającą 20-40 minut jazdę konkursową w dogodnym czasie.

Do finału przejdą najlepsi uczestnicy konkursu u wszystkich biorących udział w akcji dealerów. W związku z tym poziom trudności poszczególnych tras nie będzie miał wpływu na szanse awansu.

Na mistrza czeka bardzo atrakcyjna dla każdego kierowcy nagroda - roczny zapas paliwa w formie bonu opiewającego na kwotę 18.000 zł. Kwota ta odpowiada ilości paliwa, która wystarczy na niemal 2-krotne okrążenie Ziemi Sprinterem 213 CDI!

Zapisy rozpoczynają się 5 maja na stronie internetowej www.vaneconomy.pl


4trucks.pl / Mercedes-Benz Polska

Przeczytaj też:
Jest już nowy Mercedes-Benz eSprinter Dwa rodzaje i dwie długości nadwozia, trzy pojemności akumulatorów i duża ładowność stanowią podstawę dla licznych wariantów nadwozia i sprawiają, że nowy eSprinter może stać się idealnym dużym vanem.
Rozpoczęcie sprzedaży nowego eSprintera i Sprintera Mercedes-Benz eSprinter o zasięgu do 440 kilometrów.
Drugi historyczny wynik sprzedaży w Daimler Truck Polska Daimler Truck Polska sprzedał 5881 pojazdów ciężarowych i utrzymał 2. pozycję pod względem udziału w rynku.
E-Ducato, E-Doblò i E-Scudo - ruszyły zamówienia na elektryczne dostawczaki Wersja elektryczna E-Ducato jest wyposażona w nowy akumulator o pojemności 110 kWh zapewnia zasięg wynoszący do 420 km (N2) lub do 370 km (N1) w cyklu WLTP.
Elektryczny ciężarowy Actros na testach w polskiego klienta Elektryczny eActros 300 ciągnik siodłowy pracował na zróżnicowanych trasach, także w centrum Warszawy.
Elektryczne Gitary i Volkswagen ID. Buzz Kultowy zespół Elektryczne Gitary przygotował nową wersję swojego przeboju "Włosy" (Noś długie włosy jak my), w której zachęca do jazdy samochodami elektrycznymi. W roli głównej zobaczymy dwa pięknie pomalowane Volkswageny ID.Buzz.
Nowy MAN TGE kolejne informacje MAN TGE Next Level już w pierwszej połowie 2024 roku.
Nowy Volkswagen Crafter - pierwsze informacje Jest produkowany wyłącznie w Polsce, w fabryce Volkswagen Poznań we Wrześni Volkswagen Crafter - to jeden z najnowocześniejszych pojazdów dostawczych w swoim segmencie.
Daimler Truck Polska - kolejne Mercedesy dla firmy Batim 555 Actros we flocie Batim – uroczystość odbyła się w fabryce Mercedes-Benz Trucks w Wörth.