Bridgestone na targach samochodowych IAA

Bridgestone na targach samochodowych IAA

Na 65. międzynarodowych Targach Samochodowych we Frankfurcie, które odbędą się w dniach 10-22 września, Bridgestone Europe zaprezentuje swoje bieżące produkty strategiczne oraz opracowane przez siebie opony i technologie przyszłości.

Stoisko o łącznej powierzchni 320 m² (D03, hala 8) zostało podzielone na dwie strefy:
1. Strefa teraźniejszości: najlepsze opony i ich wartość dodana

Strefa stanowi odniesienie do nowej platformy internetowej marki Bridgestone, nazwanej "Everywhere", którą odwiedziło ponad 1 milion użytkowników w ciągu dwóch pierwszych miesięcy jej istnienia. Wystawione w tej strefie opony reprezentują cztery obszary strategiczne dla Bridgestone:
• nowe miejskie opony sportowe Potenza Adrenalin RE002 w segmencie opon UHP;
• cechujące się niskim oporem toczenia modele Ecopia EP150 i Ecopia EP001S (najwyższe oceny A/A w systemie oznaczeń UE);
• najlepsze opony turystyczne Turanza T001 z zaawansowanymi technologiami bezpieczeństwa i wydajności;
• technologia Run-Flat, w którą wyposażone są sztandarowe opony sportowe Bridgestone Potenza S001 RFT.

Osobną część ekspozycji poświęcono innemu strategicznemu obszarowi działalności firmy Bridgestone - oponom zimowym. Tutaj Audi Quattro wyposażone w najnowsze opony sportowe Blizzak LM-32s symbolizuje sukces rodziny opon Blizzak oraz sponsoring przez Bridgestone zawodów Pucharu Świata Mężczyzn w narciarstwie alpejskim Audi FIS Alpine Ski World Cup.

2. Strefa przyszłości: innowacje dla zrównoważonego rozwoju

Strefa przyszłości po lewej stronie stoiska prezentuje technologie, produkty i koncepcje Bridgestone na przyszłość, z których większość koncentruje się na rozwiązaniach ekologicznych:
• opona koncepcyjna Bridgestone wykonana w 100% z materiałów recyklingowych;
• opona koncepcyjna Air-Free po raz pierwszy w Europie zainstalowana w koncepcyjnym samochodzie;
• opona koncepcyjna Half-Weight ważąca o połowę mniej niż opona tradycyjna;
• technologia Large and Narrow ("duże i wąskie") przeznaczona do nowej generacji pojazdów przyjaznych dla środowiska.

Bridgestone pokazuje także zastrzeżoną technologię drukowania na oponach, udowadniając, że opony wcale nie muszą być czarne. Jest to możliwe dzięki rewolucyjnemu procesowi zadrukowywania nowych opon.

Zaparkowany przed stoiskiem motocykl pokazowy przyciąga uwagę gości do kącika opon motocyklowych. W nim Bridgestone prezentuje swoje opony używane w zawodach MotoGP oraz najnowsze modele Battlax Sport Touring T30 i Hypersport S20, które przenoszą technologie z torów wyścigowych MotoGP na zwykłe drogi.


4trucks.pl / Bridgestone

Przeczytaj też:
25 lat fabryki opon Michelin w Olsztynie. Gala odbędzie się on-line.

W środę 2 grudnia mija 25 lat odkąd olsztyńska fabryka opon stała się częścią Grupy Michelin.

 

Jak czytamy informacje o oponach? Tymczasem nadchodzi nowy wzór etykiety UE

Przepisami o etykietowaniu są objęte opony do samochodów osobowych, aut dostawczych i ciężarowych (w tym opony do naczep czy przyczep), wyprodukowanych po 1 lipca 2012 roku.

 

Dwa nowe produkty do portfolio

Opony wytwarzane  przez największego producenta opon i wyrobów z gumy na świecie

"Total Tyre Care – Identyfikujemy się z Twoją flotą"

Pod tytułowym hasłem Bridgestone otwiera swoje stoisko na targach IAA 2016 w Hanowerze. Od 21 do 29 września będzie tam prezentować swoje najnowsze systemy ułatwiające operatorom flot zarządzanie ogumieniem i pojazdami.  Z komputerami w nowy rok szkolny

Kilkadziesiąt komputerów stacjonarnych trafiło do dwóch wielkopolskich placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej Tysiąclecia im. Mieszka I w Lednogórze i Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Przeźmierowie. Nowe bieżniki Bandag

Bandag wprowadza zupełnie nowy bieżnik dla opon na oś napędową. Nowe rozmiary opon ciężarowych Sava

Sava Tires wprowadza nowe rozmiary opon Cargo 4 przeznaczonych dla mega naczep, aby zaspokoić potrzeby rosnącego rynku tego rodzaju pojazdów. Bridgestone zwiększa zatrudnienie wśród młodych

Bridgestone podjął się wsparcia Paktu na Rzecz Młodzieży. Radosław Bółkowski w Bridgestone East Europe

Radosław Bółkowski od 1 października 2015 roku objął stanowisko Regional Consumer Business Unit Director w Bridgestone East Europe.

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL

Wyszukiwarka

Informacje