Hat-tricka na oponach Continental

Hat-tricka na oponach Continental

André Greipel jadący na oponach Continental zwyciężył trzy etapy wyścigu Tour de France.

Po emocjonującym finiszu 13. etapu z Saint-Paul-Trois-Châteaux do Le Cap d’Agde niemiecki sprinter wyprzedził na mecie słowackiego demona prędkości Petera Sagana o zaledwie 34 centymetry. Po raz kolejny najwyższej jakości opony udowodniły jak duże mają znaczenie podczas wyścigu sprinterów, gdy o zwycięstwie decydują setne sekundy.

Dzięki wyjątkowo szybkim oponom Greipel zwyciężył trzy kolejne etapy najbardziej prestiżowego wyścigu kolarskiego na świecie. - Continental oferuje obecnie najlepszy sprzęt w branży do jazdy zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni - powiedział André Greipel o swoich oponach produkowanych w niemieckiej fabryce koncernu w Korbach.

Triumf Niemca jest jednym z serii doskonałych występów kolarzy z zespołów BMC Racing, Lotto Belisol, Movistar i Orica GreenEdge Cycling jeżdżących na "czarnym złocie" od Continental. Wszystkie te drużyny po raz kolejny zaufały oponom koncernu i jak pokazują wyniki ich zawodników, podjęli właściwą decyzję.

Udział w 99. edycji wyścigu Tour de France do udanych może zaliczyć również kolega z zespołu Greipela, Jurgen Van den Broeck, który w klasyfikacji generalnej zajmuje 4. miejsce. Równie dobrze spisuje się ubiegłoroczny zwycięzca "Wielkiej Pętli" - Cadel Evans, którego zespół BMC Racing USA także używa ogumienia Continental. 35-letni Australijczyk jest dwa miejsca za van den Broeckiem, w ogólnym rankingu zajmuje 6. miejsce. Ponadto, imponującą jazdą popisał się 23-letni Tejay van Garderen, członek zespołu BMC Evansa Racing, który po 17. etapie zachował białą koszulkę dla najlepszego młodego zawodnika wyścigu i zajmuje 5. miejsce.

Aktualnie najlepszym zawodnikiem w hiszpańskim zespole Movistar, który jeździ na oponach Continental jest Alberto Rui Costa. W klasyfikacji generalnej zajmuje 18. miejsce i jest dwa oczka przed kapitanem swojego zespołu Alejandro Valverde.


4trucks.pl / Continental Opony Polska

Przeczytaj też:
Wielozadaniowy eTruck ETM6 BYD śmieciarka Firma BYD jest jednym z największych producentów pojazdów elektrycznych, obecnym w 70 krajach na świecie.
Mercedes-Benz Trucks z ładowarką dla ciężarówek elektrycznych z mocą 1000 kW W ramach testu przeprowadzonego w fabryce Mercedes-Benz Trucks konstruktorzy po raz pierwszy przeprowadzili ładowanie elektrycznej ciężarówki mocą 1000 kilowatów.
Rekordowe zamówienie z Jeleniej Góry - wybrali autobusy Yutong Zamówienie obejmowało zakup łącznie 20 sztuk modelu E12, który zadebiutował na polskim rynku właśnie w Jeleniej Górze.
Elektryczny autobus z Sanoka W ramach projektu: "Autobus z tylnym, zewnętrznym, elektrycznym układem napędowym" fabryka wyprodukowała nietypowy autobus o nazwie AUTOELEKTROSAN.
26 autobusów wodorowych NesoBus będzie jeździło w Chełmie Dostawa autobusów ma odbyć się w 3 transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku. To trzecie duże zamówienie NesoBusów po Rybniku i Gdańsku.
XPO Logistics inwestuje w 165 elektrycznych Renault Trucks XPO, jeden z największych europejskich dostawców innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych i logistycznych, ogłosił bezprecedensowe nowe zamówienie na 165 elektrycznych pojazdów ciężarowych.
Elektryczna śmieciarka dostarczona do Bolesławca Volvo Trucks Polska dostarczyło elektryczną śmieciarkę do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu.
Jest już nowy Mercedes-Benz eSprinter Dwa rodzaje i dwie długości nadwozia, trzy pojemności akumulatorów i duża ładowność stanowią podstawę dla licznych wariantów nadwozia i sprawiają, że nowy eSprinter może stać się idealnym dużym vanem.
Solidaris odbiera pierwsze elektryczne Volvo FM Volvo Trucks Polska dostarczyło pierwsze dwa elektryczne ciągniki siodłowe Volvo FM do firmy –Solidaris Sp. z o.o.