Firma Boekestijn w nowym biurze

Boekestijn

W miniony czwartek, 15 września, Żerniki pod Poznaniem zamieniły się w europejską stolicę branży trucking’owej, dzięki zorganizowanemu przez firmę Boekestijn Transport wydarzeniu The Future of Trucking Summit.

 

Konferencja miała na celu poruszenie najbardziej aktualnych tematów związanych z branżą, a także wyzwań , z którymi zmierzy się w najbliższej przyszłości. Za prowadzenie tej uroczystości odpowiedzialny był Marcin Prokop. Cztery panele dyskusyjne poruszały kwestie przyszłości ciężarówek i technologii w nich używanych, jak również problemu braku kierowców na rynku pracy. Omawiane były również tematy przyszłości procesów w łańcuchu dostaw oraz kwestie zrównoważonego rozwoju całej branży transportowej. W panelach dyskusyjnych wzięli udział czołowi eksperci branży z takich firm jak: Daimler Trucks, DAF Trucks, DFDS, a także przedstawiciele ambasady Niderlandów. Zorganizowany event został połączony z oficjalnym otwarciem nowego, Polskiego biura firmy Boekestijn Transport, które stało się miejscem pracy dla ponad 150 pracowników administracyjnych oraz bazą z bogatym zapleczem socjalnym dla ponad 1500 kierowców, którzy w przerwach od pracy mogą korzystać między innymi z siłowni, kortów do squash oraz boiska do piłki nożnej wewnątrz biurowca.

Jako, że firma stawia ludzi na pierwszym miejscu, zgodnie z jej główną wartością, nie mogło obyć się bez działań wspierających. Właściciele firmy oraz dyrektorzy poszczególnych działów podpisali Kartę Różnorodności, potwierdzając tym samym, jak ważnym elementem dla organizacji jest różnorodność, tolerancja i wzajemna akceptacja. Następnie w ramach wspierania lokalnej społeczności, członkowie zarządu, Peter Boekestijn i Sjef Boekestijn oficjalnie przekazali wsparcie finansowe na rzecz Domu Dziecka w Kórniku-Bninie. Symboliczny czek trafił na ręce dyrektor placówki, Pani Magdaleny Krupy. Dzięki wsparciu firmy, podopieczni domu dziecka będą brali udział w indywidualnych sesjach terapeutycznych, wyjadą na zagraniczne wakacje oraz otrzymają niezbędne pomoce naukowe.

Druga część wydarzenia miała charakter rozrywkowy. Goście, podczas bankietu, mogli podziwiać pokazy laserowe i pirotechniczne oraz posłuchać koncertu zespołu Ladies of Power, jak i wspólnego projektu piosenkarza John’a Jamesa wraz z saksofonistą Dawidem Bocz.

Przeczytaj też:
Od 1 lutego: tracą ważność roczne winiety w Austrii

Nowe ceny winiet w Austrii w 2023 r . i surowe kary za brak winiet lub nieważne winiety.

Starsi kierowcy - zagrożenie czy bezpieczeństwo?

Szacuje się, że w 2050 roku w krajach Unii Europejskiej odsetek osób w wieku 50 i więcej lat będzie wynosił prawie 50 proc. ogółu populacji.

Chaosu w Wielkiej Brytanii ciąg dalszy...

Brytyjski Departament Transportu wdraża przepisy, które pozbawiły unijnych przewoźników części uprawnień.

Wielka Brytania wprowadza nowe przepisy. Zmiany dotkną polskie firmy transportowe

Brytyjski Departament Transportu poinformował o zmianach, które zostaną wprowadzone z początkiem 2023 r.

Lód na dachu naczepy - Krone ma na to sposób

Zalegający lód na dachu naczepy to problem nie tylko kierowcy, ale też i jego szefa.

Wyścigi ciężarówek po raz pierwszy zagoszczą w Polsce!

Polski obiekt dołączy do prestiżowej listy torów wyścigowych obok węgierskiego Hungaroring, niemieckiego Nürburgring i francuskiego Le Mans.

Girteką w Polsce pokieruje pani prezes

Girteka to litewska firma, która powstała w 1996 r., z siedzibą w Wilnie. Specjalizuje się w przewozach całopojazdowych (FTL) oraz chłodniczych, głównie dla firm z branży food&beverage, FMCG, przemysłowej, automotive i farmaceutycznej.

Co powinni wiedzieć spedytorzy, którzy obsługują importerów węgla?

Aby zabezpieczyć w obecnym sezonie grzewczym potrzeby odbiorców indywidualnych i firm, Polska importuje węgiel z różnych regionów świata. Sprawna i płynna odprawa celna węgla ma ogromne znaczenie - im szybciej towar zostanie dopuszczony do obrotu na terenie UE, tym szybciej trafi on do dystrybucji. Co powinny wiedzieć firmy spedycyjne, które obsługują importerów węgla?

Utrata towaru podczas napadu na kierowcę ciężarówki, kto odpowiada?

Czy utrata towaru w wyniku napadu stanowi okoliczność zwalniającą przewoźnika z odpowiedzialności za szkodę?

Wyszukiwarka

Informacje