
AGRO – STAR najlepszym serwisem MAN w Polsce
Service Quality Award organizowany jest w Polsce po raz trzeci.
W dniu 17 października br. w siedzibie Akademii MAN w Wolicy odbył się finał konkursu Service Quality Award edycja polska. W polskiej edycji konkursu udział wzięły trzy Autoryzowane Stacje Obsługi, które uzyskały największą ilość punktów w rywalizacji globalnego konkursu Service Quality Award. Do rundy finałowej zakwalifikowały się ostatecznie: AGRO-STAR Tadeusz Nogaj, TRANSBUD NOWA HUTA oraz MAN Truck & Bus Center Gdańsk.
Procedura wyboru finalistów Service Quality Award stawiała przed kandydatami wysokie wymagania. W pierwszych trzech rundach globalnego konkursu zostali oni poddani szerokiemu testowi wiedzy technicznej. Ostatnim etapem był tajemniczy telefon, sprawdzający jak serwisy radzą sobie z obsługą klienta. Konkurs Service Quality Award organizowany jest przez centralę MAN w Monachium od wielu lat.
Finał konkursu w Polsce składał się z trzech konkurencji: przyjęcie i wydanie pojazdu, naprawy pojazdu w serwisie oraz doboru części zamiennych. Trzy rundy wyłoniły zwycięzcę jednak pozostałe dwa zespoły otrzymały taką samą liczbę punktów. Po zaciętej rundzie dogrywkowej, w czasie której zadano 5 dodatkowych pytań , drugie miejsce zajęła reprezentacja serwisu MAN Truck & Bus Gdańsk, a trzecie Transbud Nowa Huta Krakowa. Pomimo wysokiego poziomu trudności konkursu uczestnicy poradzili sobie z zadaniami bardzo dobrze.
- Konkurs ma na celu przede wszystkim doskonalenie kompetencji pracowników, a co za tym idzie podnoszenia jakości usług świadczonych w sieci serwisowej MAN. Trzecie z rzędu zwycięstwo serwisu AGRO-STAR z Kalisza, potwierdza doskonałe przygotowanie pracowników i najwyższą jakość oferowanych w tej stacji serwisowej usług - mówi Bartłomiej Ciemiński, dyrektor ds. serwisu w spółce MAN Truck & Bus Polska.








