Flotowe Trendy 2017

Flotowe Trendy 2017

Konferencja flotowej mobilności

Podczas konferencji targowo-networkingowej z cyklu Flotowe Trendy, prawie pięciuset flotowych decydentów wysłucha wykładów poświęconych wybranym obszarom dynamicznie rozwijającego się obszaru flotowej mobilności.


Podczas organizowanej przez magazyn EuroFlota kolejnej edycji konferencji FLOTOWE TRENDY 2017 – EKOMOBILNOŚĆ (10 maja br. w Warszawie), wybitni eksperci przeanalizują m.in. trendy na rynku pojazdów z napędami alternatywnymi oraz pokażą, jaki mają one wpływ na wartości rezydualne takich pojazdów już dzisiaj i co może nas czekać w tej mierze w niedalekiej przyszłości.

Pokażemy najważniejsze, prorozwojowe czynniki rynku pojazdów elektrycznych w kontekście polskich realiów oraz rządowego "Planu Rozwoju Elektromobilności w Polsce” – jaki jest stan przygotowań przepisów rządowych przewidujących ulgi i benefity dla firm kupujących auta elektryczne.

Odpowiemy też na pytanie, czy samochody hybrydowe to przejściowa moda czy też stały już trend w firmowych parkach oraz jakie zmiany czekają modele finansowania floty w kontekście firmowej mobilności, a także czy floty wracają do LPG?

Uczestnictwo w cyklu konferencji jest bezpłatne, ale – liczba bezpłatnych miejsc jest ograniczona. Warto więc pośpieszyć się ze zgłoszeniem swojego udziału.

Więcej o cyklu FLOTOWE TRENDY 2017 oraz możliwość zgłoszenia uczestnictwa na stronie: www.flotowetrendy.pl

Przeczytaj też:
Rozwój polskich firm

Co drugi polski przedsiębiorca transportowy zakupi lub wymieni flotę w 2018 roku

Globalny transport

LeasePlan przyłącza się do inicjatywy EV100

Inteligentne opony Continental iTyre

Continental uzupełnia gamę opon do pojazdów ciężarowych o inteligentne opony iTyre z fabrycznie zainstalowanymi czujnikami ContiPressureCheck do natychmiastowego pomiaru poziomu ciśnienia i temperatury w oponie. Milionerzy jeżdżą IVECO Daily

IVECO Daily, samochód znany ze swej solidności, jest również pojazdem trwałym i długowiecznym. Norbert Dentressangle kontynuuje swoje partnerstwo z Renault Trucks

Renault Trucks na początku stycznia przekazało kluczyki do pierwszych 100 spośród 530 pojazdów ciężarowych "Guaranteed Made in France", zamówionych przez Norbert Dentressangle-czołową europejską firmę transportową i logistyczną. Trans Trade Żywiec przedłuża umowę z Continental

Firma transportowa Trans Trade Żywiec, należąca do piwnego potentata - Grupy Żywiec, po raz kolejny doceniła wysoką jakość produktów i usług świadczonych przez Continental Opony Polska i przedłużyła współpracę na kolejny rok. Z ekologią (nam) po drodze

Lider sprzedaży jednośladów w Polsce - firma Arkus&Romet z Dębicy zakupiła 35 ciągników siodłowych Scania. Bez korków na 1 listopada

Już po raz trzeci przed 1 listopada powstała specjalna baza planowanych utrudnień na drogach, zebrana przez Media Mobile Nordic. Mitsubishi Carter z EEV w standardzie

canter_150_og

Od lutego br. Fuso Canter będzie produkowany seryjnie w wersji EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicle), charakteryzującej się niższą od określonej normą Euro 5 emisją zanieczyszczeń, między innymi cząstek stałych o 30 proc.

Modyfikacja dotyczy wszystkich wersji silników - o mocy od 96 kW (130 KM), poprzez 107 kW (145 KM), aż po nowy 129 kW (175 KM), a tym samym wszystkich pojazdów produkowanych od lutego 2010. Canter jest zatem pierwszym lekkim samochodem ciężarowym w segmencie od 3,5 do 7,5 t DMC, spełniającym normę emisji spalin EEV we wszystkich wersjach i modelach. Nie wiąże się to jednak ze wzrostem zużycia paliwa.

Technologia EEV ma istotne znaczenie przede wszystkim dla flot pojazdów i instytucji publicznych, ponieważ ta dobrowolna norma jest jednym z elementów branych pod uwagę w procedurach przetargowych.

Mitsubishi Fuso Canter jest produkowany od roku 1963, obecnie na rynku dostępna jest już siódma jego generacja. Od czasu wprowadzenia na rynek, z taśm produkcyjnych na całym świecie zjechało 3,5 mln egzemplarzy Cantera, co czyni go światowym bestsellerem w klasie lekkich samochodów ciężarowych o DMC pomiędzy 3,5 a 7,5 t. Od roku 2001 na rynku europejskim jest on sprzedawany i serwisowany wyłącznie przez spółkę handlową Daimler AG, w Polsce Mercedes-Benz Polska.

 

Źródło: Mercedes-Benz Polska


artykuły powiązane:

Fuso i Kamaz pod jednym dachem

Pierwsze hybrydowe Cantery

Fuso Canter - co nowego?

Fuso Canter - 150 000 pojazdów!

Pierwszej w Europie hybrydowa ciężarówka



Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL