MAN Truck Ekoenergetyka

Ciężarówki MAN eTruck wraz ze stacjami ładowania od Ekoenergetyka Polska

MAN Truck & Bus Polska oraz Ekoenergetyka Polska zawarły w dniu 8 maja 2024 r. strategiczną umowę o współpracy, w ramach elektryfikacji transportu ciężkiego.

Kooperacja ma na celu wsparcie klientów oraz zapewnienie doradztwa podczas transformacji floty z pojazdów spalinowych na elektryczne lub podczas uruchomienia nowego biznesu ukierunkowanego na elektryczne samochody ciężarowe. MAN eKonsultacje 360,° w ramach zintegrowanej oferty, uwzględniają teraz elektryczne pojazdy MAN eTruck wraz ze stacjami ładowania Ekoenergetyka Polska. Porozumienie zapewnia klientom dostępność do nowej generacji pojazdów użytkowych MAN eTruck wraz z niezawodnymi stacjami ładowania Ekoenergetyka Polska o mocy od 40 do 400 kW.

- Ekoenergetyka Polska jest doświadczonym i niezawodnym partnerem w skali globalnej. Jako MAN Truck & Bus Polska od lat współpracujemy z Ekoenergetyką w obszarze dostaw autobusów elektrycznych oraz wyposażania naszych serwisów w mobilne stacje ładowania. Rezultatem udanej kooperacji jest nawiązanie nowego partnerstwa w segmencie pojazdów użytkowych. Dzięki współpracy oferujemy naszym klientom nie tylko innowacyjne pojazdy elektryczne, ale także kompleksowe rozwiązania infrastrukturalne, które ułatwiają wprowadzenie do floty pojazdów elektrycznych i przyspieszają transformację branży transportowej w kierunku elektrycznej mobilności – powiedział Claus Wallenstein, dyrektor zarządzający firmy MAN Truck & Bus Polska.

- Cieszymy się, że długoletnia znajomość z MAN Truck & Bus Polska przerodziła się w silną współpracę na rzecz rozwoju zeroemisyjnego transportu ciężkiego. Dekarbonizacja tego segmentu pojazdów niesie wciąż wiele wyzwań dla naszych wspólnych klientów, dlatego tak ważne jest nasze profesjonalne partnerstwo, w ramach którego klienci otrzymają kompleksowe rozwiązania zarówno od strony pojazdu jak i niezbędnej infrastruktury ładowania. Ekoenergetyka Polska posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji i wdrażaniu stacji ładowania wysokich mocy dla pojazdów ciężkich i użytkowych, i zamierza aktywnie wspierać sprzedaż pojazdów MAN Truck & Bus za pomocą swoich innowacyjnych produktów oraz specjalistycznych szkoleń oferowanych przez Centrum Szkoleniowe Ekoenergetyki – skomentował Maciej Wojeński, współzałożyciel firmy Ekoenergetyka Polska S.A.

 

Przeczytaj też:
MAN eTGX już w Polsce Kierowcy ciężarówek, prowadząc MAN-a eTGX nie muszą obawiać się kontaktu z nową technologią. Nowa elektryczna ciężarówka przejęła wiele elementów z konwencjonalnego pojazdu.
Wielozadaniowy eTruck ETM6 BYD śmieciarka Firma BYD jest jednym z największych producentów pojazdów elektrycznych, obecnym w 70 krajach na świecie.
Nowy MAN TGE Next Level - bardziej cyfrowy i cyberbezpieczny MAN TGE Next Level dostępny w jedenastu nowych systemach wspomagających. W sumie 27 systemów wspomagających w ofercie MAN Truck & Bus.
Mercedes-Benz Trucks z ładowarką dla ciężarówek elektrycznych z mocą 1000 kW W ramach testu przeprowadzonego w fabryce Mercedes-Benz Trucks konstruktorzy po raz pierwszy przeprowadzili ładowanie elektrycznej ciężarówki mocą 1000 kilowatów.
Wodorowy MAN hTGX - firma rozszerza ofertę produktów zeroemisyjnych MAN Truck & Bus będzie pierwszym europejskim producentem samochodów ciężarowych, który wprowadzi na rynek serię z wodorowym silnikiem spalinowym.
Rekordowe zamówienie z Jeleniej Góry - wybrali autobusy Yutong Zamówienie obejmowało zakup łącznie 20 sztuk modelu E12, który zadebiutował na polskim rynku właśnie w Jeleniej Górze.
Dobre wyniki MAN Truck & Bus w roku finansowym 2023 Dzięki świetnym wynikom finansowym, MAN Truck & Bus jest dobrze przygotowany do kontynuowania transformacji firmy w kierunku zrównoważonych i inteligentnych rozwiązań transportowych.
Elektryczny autobus z Sanoka W ramach projektu: "Autobus z tylnym, zewnętrznym, elektrycznym układem napędowym" fabryka wyprodukowała nietypowy autobus o nazwie AUTOELEKTROSAN.
26 autobusów wodorowych NesoBus będzie jeździło w Chełmie Dostawa autobusów ma odbyć się w 3 transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku. To trzecie duże zamówienie NesoBusów po Rybniku i Gdańsku.