Schmitz Cargobull dostarcza zabudowę do ciężarówki napędzanej wodorem

Hylane Schmitz Cargobull

Firma Schmitz Cargobull dostarczyła nadwozie typu furgon M.KO do podwozia napędzanego wodorem.

 

Zabudowa została wyprodukowana w zakładzie produkcyjnym Schmitz Cargobull na Litwie. Nadwozie jest wyposażone w wielofunkcyjną podłogę, dwie szyny zabezpieczające ładunek i windę załadunkową. Cała kompletacja pojazdu odbyła się w zakładzie GRW w Toddin, gdzie nadal znajduje się częściowa produkcja Schmitz Cargobull. ​​Schmitz Cargobull jest pierwszym certyfikowanym producentem zabudów dla Hyundaia w Niemczech.

Napędzany wodorem ciężarowy Hyundai, jako pierwsza ciężarówka z serii wodorowej, uzyskał homologację w Niemczech i zasili flotę firmy Hylane - pioniera w zakresie usług wynajmu długoterminowego elektrycznych samochodów ciężarowych. Pojazdy XCIENT Fuel Cell będą oferowane, w zależności od wymagań klienta, jako podwozia z zabudową chłodnią lub w wersji ciągnik siodłowy z naczepą chłodnią.

Zastąpienie istniejącej floty pojazdami neutralnymi dla klimatu stanowi dla wielu firm poważne wyzwanie. Często wynika to z wysokich kosztów zakupu pojazdów. Istnieją również obawy, ponieważ neutralne dla klimatu technologie napędowe w drogowym transporcie towarowym nie zostały jeszcze przetestowane. Na przeciw tym wątpliwościom wychodzi firma Hylane, która oferuje wynajem pojazdów elektrycznych różnych marek firmom transportowym. Klienci Hylane mogą korzystać z pojazdów neutralnych dla klimatu i płacić tylko za faktycznie przejechane kilometry.

Przeczytaj też:
Renault Trucks z nowym logo

Renault Trucks E-Tech T i C mają nowe logo marki z uaktualnionymi cechami. Umieszczony na przednim panelu diament ze szczotkowanego aluminium na błyszczącym czarnym tle nadaje pojazdom nowoczesnego wyglądu.

Ciężarowy Mercedes z napędem wodorowym przejeżdża przełęcz Brenner

Daimler Truck przeprowadza pierwsze testy wysokościowe ciężarówki z napędem na ogniwa paliwowe.

Nowe przyczepy i naczepy z dwucyfrowym spadkiem sprzedaży

W podgrupie przyczep i naczep o DMC pow. 3,5 t w październiku 2022 r. rejestracje osiągnęły 2391 szt. przy spadku o 19,1% r/r.

Najlepsi partnerzy serwisowi Schmitz Cargobull 2022

Schmitz Cargobull wybrał najlepsze warsztaty i centra serwisowe z 31 krajów w swojej sieci partnerów serwisowych.

Naczepa eTrailer jako przełom w transporcie dalekobieżnym

Firma DB Schenker podpisała umowę na dostawę 2000 sztuk elektrycznych naczep, których dostawa nastąpi od 2024 roku.

Uruchomienie pierwszej stacji tankowania wodoru dla pojazdów ciężarowych

Wodór do ciężarówek, autobusów i samochodów ciężarowych jest teraz dostępny przez całą dobę Rostock-Laage.

Sprzedaż nowych przyczep i naczep

W podgrupie przyczep i naczep o DMC pow. 3,5t we wrześniu 2022r. rejestracje osiągnęły 2518 szt. przy spadku o 6,7% r/r. Rynek hamuje siódmy miesiąc z rzędu po 17 wcześniejszych miesiącach wzrostu trwającego od października 2020 r do lutego 2022 r.

Dwadzieścia elektrycznych Volvo FH dla firmy Amazon

Do końca roku Volvo Trucks dostarczy do Amazona w Niemczech w pełni elektryczne samochody ciężarowe o dużej ładowności. Szacuje się, że 20 Volvo FH Electric pokona rocznie ponad milion kilometrów drogowych, bez użycia oleju napędowego.

Nowoczesne naczepy z instalacją solarną we flocie FM Logistic

Rozwijając swoją działalność transportową FM Logistic modernizuje i powiększa własny tabor w Europie Centralnej.

Wyszukiwarka

Informacje