eDaily IVECO

eDaily - jesienna premiera koncernu IVECO

Zaprojektowany, jako elektryczny odpowiednik spalinowego Daily, nowy eDAILY oferuje pełną gamę wszystkich wariantów nadwozia – furgon, kabina, i minibus, od 3,5 t do 7,2 t.

 

Ten na zdjęciu to Leoncino Special Edition - futurystyczna reaktywacja kultowego dziedzictwa. Radosną stylizację Leoncino zaprojektowano z myślą o promocji nowego i innowacyjnego napędu. Dwukolorowe nadwozie jest nawiązaniem do przeszłości. Efekt retro uzyskano za pomocą niebiesko-zielonego odcienia przechodzącego w kolor kremowy. Boczne spojlery, napis "Leoncino" i dekoracyjne pasy na bokach dodają dynamiki. W kabinie użyto stylowych elementów z przeszłości, które tworzą jasny i pełen intensywnych kolorów wystrój. Kolorowe akcenty w okolicy lamp przeciwmgłowych oraz obręcze kół z lekkich stopów to również część przemyślanej stylistyki. Leoncino Special Edition łączy klimat nowej energii z atmosferą kultowego pojazdu z przeszłości — z gracją wkraczając w przyszłość, jak lew, od którego wziął swoją nazwę.

Premiera elektrycznego IVECO Daily miała miejsce 19 września, podczas dni prasowych, na targach IAA w Hanowerze. eDaily jest nowym pojazdem bezemisyjnym marki IVECO i jedynym elektrycznym samochodem dostawczym oferującym do 20 m3 przestrzeni ładunkowej, do 4,6 t ładowności oraz do 3,5 t DMC.

DAILY Leoncino Special Edition ma modułowe akumulatory trakcyjne o pojemności od 37 do 111 kWh, które umożliwiają optymalizację zasięgu i sprawiają, że eDAILY można dostosować do planowanych zadań.

Samochód z rozstawem osi 4100 mm ma osiągi porównywane z pojazdami wyposażonymi w silniki Diesla, a zapas energii wystarcza mu na przejechanie do 400 km w warunkach miejskich. Leoncino jest wyposażony w najnowocześniejsze skomunikowane usługi IVECO dostępne za pośrednictwem portalu IVECO ON, usługi cyfrowe takie jak np. głosowy asystent kierowcy IVECO Driver Pal.

 

Przeczytaj też:
Wielozadaniowy eTruck ETM6 BYD śmieciarka Firma BYD jest jednym z największych producentów pojazdów elektrycznych, obecnym w 70 krajach na świecie.
Mercedes-Benz Trucks z ładowarką dla ciężarówek elektrycznych z mocą 1000 kW W ramach testu przeprowadzonego w fabryce Mercedes-Benz Trucks konstruktorzy po raz pierwszy przeprowadzili ładowanie elektrycznej ciężarówki mocą 1000 kilowatów.
Wodorowy MAN hTGX - firma rozszerza ofertę produktów zeroemisyjnych MAN Truck & Bus będzie pierwszym europejskim producentem samochodów ciężarowych, który wprowadzi na rynek serię z wodorowym silnikiem spalinowym.
Rekordowe zamówienie z Jeleniej Góry - wybrali autobusy Yutong Zamówienie obejmowało zakup łącznie 20 sztuk modelu E12, który zadebiutował na polskim rynku właśnie w Jeleniej Górze.
Elektryczny autobus z Sanoka W ramach projektu: "Autobus z tylnym, zewnętrznym, elektrycznym układem napędowym" fabryka wyprodukowała nietypowy autobus o nazwie AUTOELEKTROSAN.
26 autobusów wodorowych NesoBus będzie jeździło w Chełmie Dostawa autobusów ma odbyć się w 3 transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku. To trzecie duże zamówienie NesoBusów po Rybniku i Gdańsku.
XPO Logistics inwestuje w 165 elektrycznych Renault Trucks XPO, jeden z największych europejskich dostawców innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych i logistycznych, ogłosił bezprecedensowe nowe zamówienie na 165 elektrycznych pojazdów ciężarowych.
Elektryczna śmieciarka dostarczona do Bolesławca Volvo Trucks Polska dostarczyło elektryczną śmieciarkę do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu.
eActros 300 rusza na testy do firmy MEXEM Pierwszym klientem EWT Automotive, który przetestuje eActrosa 300, jest firma MEXEM z Pruszkowa.