Imponujący zasięg i możliwość konwersji starszych modeli

E-Works Mobility Heero

Taką ofertę przedstawiła firma E-Works Mobility, która specjalizuje się w przebudowie istniejących pojazdów na napędy elektryczne. Prezentowany e-transporter Heero bazuje na Mercedesie Sprinterze.

 

E-Works Mobility, z siedzibą w Ismaning pod Monachium, opisuje swój nowy pojazd, jako obecnie "najmocniejszy e-van świata" i odnosi się do mocy napędowej 180 kW, z maksymalną prędkością 90 km/h.

Według informacji, Heero jest wyposażony w silnik o mocy 180 kW i momencie obrotowym 345 Nm. Akumulatory mają pojemność 110 kWh (96 kWh). Pojazd powinien być w stanie naładować się, od 20 do 80 procent, w około 30 minut. Do ładowania prądem przemiennym dostępna jest ładowarka pokładowa o mocy 22 kW. Masa własna samochodu wynosi około 2600 kilogramów, ładowność została zachowana z oryginalnego pojazdu, czyli Mercedesa Sprintera.

- Początkowo opracowaliśmy koncepcję samochodów sportowych. Ale popyt był mały, dlatego skupiliśmy się na obszarze, który ma największy potencjał - na pojazdach użytkowych – wyjaśnia Dominik Ashkar, założyciel E-Works Mobility.

Firma E-Works Mobility została założona w 2017 roku i wyspecjalizowała się w rozwoju napędów elektrycznych. E-Works Mobility przekształca również całe floty pojazdów, zmieniając silniki spalinowe na silniki elektryczne. Cena konwersji zaczyna się od 76 980 euro.

 

Przeczytaj też:
Mercedes-Benz eEconic przed rozpoczęciem produkcji seryjnej

Mercedes-Benz eEconic jest cichy i lokalnie nie emituje dwutlenku węgla dlatego sprawdzi się eksploatacji w gospodarce komunalnej.

44 elektryczne samochody ciężarowe Volvo Trucks

Pierwsze pojazdy zostały już zamówione - sześć przez DHL Parcel UK i dwie przez DHL Freight. Dzięki temu Grupa Deutsche Post DHL zaoszczędzi rocznie prawie prawie 225 000 litrów oleju napędowego.

Oficjalne rozpoczęcie sprzedaży ciężkich elektrycznych samochodów ciężarowych Volvo

Volvo Trucks otwiera system zamówień elektrycznych samochodów ciężarowych do 44 ton z serii Volvo FH, Volvo FM i Volvo FMX.

MAN eTGE w programie Mój elektryk

MAN Truck & Bus, jako jeden z pierwszych producentów samochodów dostawczych od początku roku 2022 oferuje kompleksową pomoc w uzyskaniu dopłat do zakupu samochodów w ramach programu "Mój elektryk".

Pierwszy elektryczny Volkswagen Transporter obchodzi jubileusz

Pięćdziesiąt lat temu, 20 kwietnia 1972 roku, na Targach Przemysłowych w Hanowerze zaprezentowano pierwszy samochód elektryczny Volkswagena oparty na dostawczym modelu T2.

Nadchodzi nowa era samochodów dostawczych

Marki Stellantis Opel, Peugeot i Citroën dostarczyły pierwsze modele swoich kompaktowych samochodów dostawczych z napędem hybrydowym na ogniwa paliwowe. Z punktu widzenia szefa rozwoju Marcusa Lotta, napęd wodorowy jest idealnym rozwiązaniem do pokonywania długich dystansów chcąc utrzymać zerową emisję.

Samochód elektryczny w programie Mój elektryk

Po zaledwie dwóch miesiącach od rozpoczęcia przyjmowania wniosków od klientów biznesowych (PKO Leasing, Masterlease) oraz indywidualnych (Masterlease), Grupa PKO Leasing może pochwalić się znaczącym udziałem w pozyskaniu dotacji do aut zeroemisyjnych w ramach programu Mój elektryk.

DAF dostarczy pięć elektrycznych ciężarówek dla Amazona

DAF Trucks dostarcza pięć ciągników modelu CF Electric dla Amazona w Wielkiej Brytanii.

E-Transit już w sprzedaży w Polsce

Ford E-Transit, w pełni elektryczny samochód dostawczy, już wkrótce znajdzie się w rękach pierwszych polskich klientów.

Wyszukiwarka

Informacje