eTrailer Krone

Trailer Dynamics i Krone ogłaszają strategiczne partnerstwo

Wspólnym celem jest opracowanie zelektryfikowanej naczepy gotowej do produkcji seryjnej.

 

Prototyp eMega Liner został zaprezentowany po raz pierwszy podczas Krone Executive Logistics pod koniec września ub. roku. Wówczas naczepa eMega Liner była, już w stanie osiągnąć znaczną redukcję CO2 i obniżyć zużycie paliwa agregatu chłodniczego o ok. 20 procent.

Kluczowym elementem naczepy jest potężna e-oś, która odzyskuje energię podczas hamowania. Przy zastosowaniu akumulatora przewożonego w e-naczepie energii, do zasilania agregatu, wystarcza na przejechanie powyżej 500 km. Jeśli ładowanie jest niewystarczające, deficyt prądu wypełni pokładowa ładowarka. System opracowany przez Trailer Dynamics to inteligentne oprogramowanie sterujące, które optymalnie wykorzystuje i rozprowadza energię elektryczną z baterii. Ogólnie rzecz biorąc, naczepa chłodnicza, staje się hybrydą plug-in.

Michael W. Nimtsch, założyciel i dyrektor zarządzający Trailer Dynamics, dodaje: - Dzięki technologii Trailer Dynamics system sterowania może być łączony z dowolną naczepą - niezależnie od producenta.

 

Przeczytaj też:
Elektryczny autobus z Sanoka W ramach projektu: "Autobus z tylnym, zewnętrznym, elektrycznym układem napędowym" fabryka wyprodukowała nietypowy autobus o nazwie AUTOELEKTROSAN.
Wielton z unikalną ofertą finansowania Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przewoźników, spółka Wielton oferuje możliwość nabycia nowych pojazdów w leasingu, w oparciu o atrakcyjne warunki finansowania udzielone przez PKO Leasing.
26 autobusów wodorowych NesoBus będzie jeździło w Chełmie Dostawa autobusów ma odbyć się w 3 transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku. To trzecie duże zamówienie NesoBusów po Rybniku i Gdańsku.
XPO Logistics inwestuje w 165 elektrycznych Renault Trucks XPO, jeden z największych europejskich dostawców innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych i logistycznych, ogłosił bezprecedensowe nowe zamówienie na 165 elektrycznych pojazdów ciężarowych.
Elektryczna śmieciarka dostarczona do Bolesławca Volvo Trucks Polska dostarczyło elektryczną śmieciarkę do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu.
eActros 300 rusza na testy do firmy MEXEM Pierwszym klientem EWT Automotive, który przetestuje eActrosa 300, jest firma MEXEM z Pruszkowa.
Technologia sLH2 - nowy standard tankowania ciekłego wodoru Firmy Daimler Truck i Linde Engineering prezentują sLH2 – opracowaną wspólnie technologię tankowania ciekłego wodoru (subcooled liquid hydrogen).
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Jest już nowy Mercedes-Benz eSprinter Dwa rodzaje i dwie długości nadwozia, trzy pojemności akumulatorów i duża ładowność stanowią podstawę dla licznych wariantów nadwozia i sprawiają, że nowy eSprinter może stać się idealnym dużym vanem.