Trailer Dynamics i Krone ogłaszają strategiczne partnerstwo

eTrailer Krone

Wspólnym celem jest opracowanie zelektryfikowanej naczepy gotowej do produkcji seryjnej.

 

Prototyp eMega Liner został zaprezentowany po raz pierwszy podczas Krone Executive Logistics pod koniec września ub. roku. Wówczas naczepa eMega Liner była, już w stanie osiągnąć znaczną redukcję CO2 i obniżyć zużycie paliwa agregatu chłodniczego o ok. 20 procent.

Kluczowym elementem naczepy jest potężna e-oś, która odzyskuje energię podczas hamowania. Przy zastosowaniu akumulatora przewożonego w e-naczepie energii, do zasilania agregatu, wystarcza na przejechanie powyżej 500 km. Jeśli ładowanie jest niewystarczające, deficyt prądu wypełni pokładowa ładowarka. System opracowany przez Trailer Dynamics to inteligentne oprogramowanie sterujące, które optymalnie wykorzystuje i rozprowadza energię elektryczną z baterii. Ogólnie rzecz biorąc, naczepa chłodnicza, staje się hybrydą plug-in.

Michael W. Nimtsch, założyciel i dyrektor zarządzający Trailer Dynamics, dodaje: - Dzięki technologii Trailer Dynamics system sterowania może być łączony z dowolną naczepą - niezależnie od producenta.

 

Przeczytaj też:
Schmitz Cargobull - masowy spadek zamówień i szybka poprawa

Rok finansowy 2020/21 w Schmitz Cargobull to przede wszystkim sytuacja związana z koronawirusem, jednak firmie szybko udało się osiągnąć pozytywny wynik i utrzymać swoją pozycję rynkową, jako wiodącego europejskiego producenta naczep.

Z taśmy montażowej zjechał pierwszy seryjny eActros

W dniu 7 października z taśmy produkcyjnej z zakładu w Wörth zjechał pierwszy seryjny egzemplarz elektrycznej ciężarówki.

Rynek nowych naczep w górę

Grupa nowych przyczep i naczep o DMC pow. 3,5 t osiągnęła, od początku roku, wynik 23 742 szt., co oznacza zwiększenie popytu na te pojazdy o 118% w porównaniu z sytuacją sprzed roku.

Volvo Trucks z największym zamówieniem na elektryczne ciężarówki

Duński gigant logistyczny firma DFDS zamówiła od Volvo Trucks ponad 100 elektrycznych ciężarówek typu FM Electric.

Rosyjska bezzałogowa elektryczna ciężarówka już w 2022 roku

Rosyjska bezzałogowa ciężarówka o ładowności 21 ton zacznie kursować między głównymi rosyjskimi miastami w 2022 roku.

Ciężarówka eActros jest wreszcie gotowa do masowej produkcji, ostatnie testy odbyły się w Alpach

Po raz pierwszy Mercedes-Benz zaprezentował elektrycznego Actrosa w 2018 roku, jako pojazd ciężarowy z napędem elektrycznym. Obecnie, trzy lata później, producent deklaruje gotowość do produkcji seryjnej, która ma ruszyć za kilka dni.

Renault Trucks z trzecią elektryczną ciężarówką

Oprócz modeli Renault Trucks D ZE i D Wide ZE o masie 16 i 26 ton, produkowanych seryjnie od 2020 roku, dostępny jest już model D Wide ZE o masie 19 ton. Producent oferuje również szerszą gamę rozstawów osi dedykowanych do zabudów chłodniczych.

Elektryczne ciężarówki Mercedes-Benz Trucks już niebawem w produkcji

Dzisiaj Mercedes-Benz Trucks zaprezentował kilka innowacji w swoich pojazdach ciężarowych. Chodzi przede wszystkim o ciężarówki elektryczne.

Prezentacja naczep w oddziałach EWT Truck & Trailer Polska

Rok po otwarciu dwóch serwisów dealera marki Schmitz Cargobull, firma zdecydowała się na prezentację nowych pojazdów, które zamierza oferować swoim klientom.

 

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL