Agromex LNG IVECO

AGROMEX z nowymi ciągnikami siodłowymi IVECO S-WAY LNG

Firma AGROMEX Wojciech i Jacek Fraszka Sp. j. odebrała pierwsze 18 ciągników IVECO S-WAY LNG z 30 sztuk zamówionych na rok 2021. Dołączą one do 20 pojazdów IVECO S-WAY LNG, które pracują już w firmie AGROMEX od 2020 roku.

 

Ciągnik siodłowy IVECO S-WAY w wersji LNG wyposażony w silnik o mocy 460 koni mechanicznych zasilany gazem ziemnym, jest obecnie najbardziej przyjaznym dla środowiska pojazdem ciężarowym przynoszącym znaczące korzyści dla środowiska naturalnego i dla przewoźnika.

W 2020 roku firma AGROMEX zamówiła i odebrała pierwsze 20 ciągników siodłowych IVECO S-WAY LNG, rozpoczynając tym samym proces rozbudowy floty o przyjazne dla środowiska i niskoemisyjne pojazdy. Decyzję o zakupie ciągników IVECO zasilanych LNG była poprzedzona testami eksploatacyjnymi, podczas których użyczony przewoźnikowi pojazd przez okres trzech tygodnii realizował zlecenia transportowe na trasie Polska-Niderlandy, pokonując łączny dystans 13.589 km. Pozytywne doświadczenia z pierwszymi 20 ciągnikami IVECO S-WAY LNG oraz pozytywne testy nowych ciągników, przekonały przewoźnika do złożenia w tym roku zamówienia na kolejnych 30 pojazdów IVECO.

Pojazdy zakupione przez firmę AGROMEX objęte są 60-miesięcznym kontraktem serwisowym 2XL Life. Usługę związaną z ich leasingiem finansuje IVECO CAPITAL.

IVECO S-WAY LNG zostały skonstruowane jako pojazdy zasilane wyłącznie gazem ziemnym, zaprojektowane do eksploatacji szosowej głównie w ruchu długodystansowym. Dysponując mocą 460 KM i zasięgiem do 1600 km (LNG), oferuje najlepsze w swojej klasie osiągi w transporcie dalekobieżnym, najniższe zużycie paliwa w historii modelu oraz najdłuższe okresy międzyprzeglądowe. Pojazd ten jest w stanie osiągnąć do 15% niższe zużycie paliwa przy jednoczesnym zmniejszeniu emisji cząstek stałych (PM), tlenków węgla (NOx) i dwutlenku węgla (CO2) nawet o 95% przy zasilaniu biometanem w porównaniu z pojazdami wyposażonymi w napęd wysokoprężny zgodny z aktualną normą emisji Euro VI/C. Bezobsługowy układ oczyszczania spalin nie wymaga stosowania AdBlue ani filtra cząstek stałych (DPF). Ponadto silnik napędzany gazem ziemnym charakteryzuje się cichą pracą (nawet do - 71dB – w przypadku pojazdów zgodnych z certyfikatem Piek Quiet Truck).

 

 

Przeczytaj też:
Współpraca Ford Trucks i IVECO Ford Trucks, marka ciężkich pojazdów użytkowych Ford Otosan, oraz IVECO, firma należąca do Iveco Group N.V., podjęły niewiążące porozumienie wstępne mające na celu zbadanie możliwości potencjalnej współpracy dotyczącej opracowania wspólnej nowej kabiny dla ciężkich pojazdów użytkowych.
Współpraca Hyundai i IVECO - powstanie elektryczny lekki samochód dostawczy Hyundai Motor Company i IVECO Group ogłosiły podpisanie umowy na dostawę elektrycznego lekkiego samochodu dostawczego IVECO dla Europy, opartego na platformie Hyundai Global eLCV.
Poznajemy IVECO S-WAY i X-WAY - modele na rok 2024 IVECO odświeża gamę modelową wprowadzając na rynek nowego S-WAY, X-WAY, EuroCargo i Daily oraz ulepszone wersje gazowe i nowe - elektryczne.  W pierwszej kolejności przedstawimy charakterystykę najcięższych IVECO modeli: S-WAY i X-WAY.
Co połączy IVECO i zespół Metalica w 2024 roku? IVECO ogłosiło historyczne partnerstwo. Włoski producent samochodów ciężarowych będzie wspierać zespół Metalica podczas europejskiego etapu ich światowej trasy koncertowej M72.
IVECO S-WAY Fuel Hero - heros oszczędności W dzisiejszych czasach możliwość uzyskania i redukcji kosztów prowadzenia działalności transportowej może być czynnikiem decydującym nie tylko o uzyskaniu przewagi nad konkurencją, ale także o rentowności całego przedsięwzięcia.
Pierwsze w Polsce śmieciarki zasilane skroplonym gazem ziemnym LNG Zamówione przez PGK w Śremie trzy pojazdy do zbiórki odpadów, zabudowane na podwoziach IVECOS-WAY, to pierwsze w naszym kraju tego rodzaju pojazdy zasilane LNG. Flota tego wielkopolskiego przedsiębiorstwa komunalnego wzbogaciła się także o imponujący zestaw z ciągnikiem siodłowym IVECO S-WAY, również napędzany ekologicznym LNG.
Zapowiedź wodorowej ciężarówki Nikola Tre zaprezentowana na targach IAA Transportation 2022 Model Nikola Tre BEV to samochód ciężarowy klasy ciężkiej z zasilaniem akumulatorowym i zasięgiem w swojej klasie na rynku europejskim, jej siostra z ogniwami wodorowymi mam mieć ten zasięg znacznie większy.
IVECO TOPCARE - pakiet szybkiej obsługi serwisowej i pomocy dla kierowców Usługa assistance klasy premium, oparta na usługach łączności IVECO ON, jest skierowana do klientów potrzebujących wsparcia w razie nieprzewidzianych awarii.
Rusza produkcja VW Caddy z napędem CNG W zakładzie Volkswagen Poznań ruszyła produkcja kolejnej wersji modelu Caddy 5 - z napędem na gaz ziemny CNG.