Elektryczna ciężarówka Renault Trucks z kabina Low Entry

Renault Trucks low entry

Wraz z europejską prezentacją modelu D Wide Z.E. LEC (Low Entry Cab) powiekszyła sie gama elektrycznych Renault Trucks.

 

Ten całkowicie elektryczny pojazd jest wyposażony w nową, niską kabinę, zaprojektowaną specjalnie w celu ułatwienia operacji zbierania odpadów, optymalizując ich bezpieczeństwo, komfort i ostatecznie zwiększając efektywność.

Renault Trucks D Wide Z.E. LEC jest tak wyposażony, aby umożliwić operatorom łatwy i bezpieczny dostęp do pojazdu. Wejście do kabiny jest o 200 mm niższe niż w standardowej ciężarówce dystrybucyjnej, posiada jeden antypoślizgowy stopień i drzwi otwierane pod kątem 90°. To znacznie zmniejsza zmęczenie załogi związane z wsiadaniem i wysiadaniem z kabiny ponad 100 razy w jednym przejeździe.

Niskie położenie kabiny zapewnia doskonałą widoczność dla kierowcy, a tym samym optymalną ochronę niechronionych uczestników ruchu drogowego. W celu zwiększenia widoczności Renault Trucks zaleca stosowanie dodatkowych szyb bocznych umieszczonych w tylnej części kabiny, które są dostępne jako opcja.

Przestronna kabina tego w pełni elektrycznego samochodu ciężarowego może pomieścić kierowcę i do trzech dodatkowych członków załogi. Opcjonalna płaska podłoga zapewnia swobodę poruszania się wewnątrz pojazdu i umożliwia wsiadanie i wysiadanie zarówno z lewej, jak i z prawej strony.

Opracowany w ścisłej współpracy z firmą Estepe, Renault Trucks D Wide Z.E. LEC dostarczany jest w wersji 6x2 z kierowaną osią tylną i dostępny jest w całej Europie. Ponieważ jest pojazdem w pełni elektrycznym, nie emituje spalin i dopuszczony jest do ruchu na obszarach miejskich w strefach zeroemisyjnego transportu.

Przeczytaj też:
Elektryczny MAN rusza w drogę po Polsce

Produkowany seryjnie od października 2020 w fabryce MAN Bus w Starachowicach autobus miejski MAN Lion’s City E z napędem elektrycznym rusza w trasę po Polsce.

Mercedes-Benz coraz bardziej elektryczny

Rozpoczęcie seryjnej produkcji eEconica w fabryce Mercedes-Benz w Wörth zaplanowano na drugą połowę 2022 r.

PGNiG Obrót Detaliczny z największą umową sprzedaży LNG. Odbiorcą firma transportowa

PGNiG Obrót Detaliczny podpisało największą w historii umowę sprzedaży paliwa LNG na cele transportowe z Grupą Zakupową Bisek.

Z diesla na LNG - czy jeszcze warto?

Ciężarówki zasilane ropa naftową to standard zarówno w Polsce, jak i Europie. Stanowią one ponad 97 proc. całego taboru.

Druga stacja Shell LNG w Polsce

Shell otworzył drugą komercyjną stację LNG w Polsce. Znajduje się ona w Świecku, tuż przy granicy z Niemcami.

Producenci ciężarówek w sojuszu ładowarek do elektrycznych ciężarówek

Volvo Group, Daimler Trucks i Traton połączyły siły, aby zbudować sieć szybkich ładowarek w Europie.

Ciężarówka Mercedes-Benz eActros już w seryjnej produkcji

Zakład Mercedes-Benz Trucks w Wörth rozpoczął seryjną produkcję modelu eActros. Ciężarówka jest dostępna, jako pojazd dwu- lub trzyosiowy
o dopuszczalnej masie całkowitej 19 lub 27 ton.

Jakie nowości w gamie ciężarówek Renault Trucks modeli T, T High, C i K?

Już za dziesięć dni Renault Trucks zaprezentuje ewolucję gamy ciężarówek modeli: T, T High, C i K.

Mercedes-Benz Trucks wprowadza na rynek nowego eActrosa

Już niedługo, bo 30 czerwca Mercedes-Benz Trucks będzie świętować światową premierę elektrycznej ciężarówki eActros.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL