Goodyear rozszerza asortyment TreadMax linii opon KMAX i FUELMAX

Goodyear rozszerza asortyment TreadMax linii opon KMAX i FUELMAX

Najnowsze opony Goodyear do pojazdów ciężarowych są dostępne w dziesięciu bieżnikowalnych rozmiarach.

Goodyear wprowadza nowe propozycje do oferty opon bieżnikowanych na gorąco TreadMax. Najnowsze pozycje to wersje TreadMax opon KMAX oraz nowe rozmiary wersji bieżnikowalnej opony FUELMAX. Pierwsza ze wspomnianych opon oferuje wydłużone przebiegi oraz dobre parametry trakcyjne przez cały rok, natomiast w drugiej główny nacisk położono na ograniczenie oporów toczenia, bez kompromisów po stronie przebiegów, hamowania na mokrej nawierzchni oraz innych ważnych parametrów.

Nowością jest opona TreadMax KMAX D na oś napędową, w rozmiarze 295/80R22.5 oraz TreadMax KMAX T dla naczep, w rozmiarze 385/55R22.5. W linii efektywnych paliwowo opon do oferty wprowadzono oponę TreadMax FUELMAX D a oś napędową, w rozmiarze 295/80R22.5 oraz oponę do naczep TreadMax FUELMAX T w rozmiarach 385/65R22.5 i 435/50R19.5.

Wprowadzając nowe rozmiary Goodyear konsekwentnie rozszerza ofertę opon bieżnikowanych na gorąco, dostosowując ją do asortymentu opon nowych. Dzięki temu floty zyskują możliwość zwielokrotnienia żywotności nabywanych produktów, przy zachowaniu jakości zbliżonej do opon nowych. Pełen asortyment bieżnikowanych opon TreadMax KMAX i FUELMAX obejmuje teraz dziesięć rozmiarów (nowe rozmiary zaznaczone są pogrubioną czcionką): TreadMax KMAX D w rozmiarach 315/80R22.5, 315/70R22.5, 295/80R22.5, TreadMax T w rozmiarach 385/55R22.5 i 385/65R22.5, TreadMax FUELMAX D w rozmiarach 315/80R22.5, 315/70R22.5 i 295/80R22.5 oraz TreadMax FUELMAX T w rozmiarach 385/55R22.5, 385/65R22.5 i 435/50R19.5.

Do produkcji wysokiej jakości opon bieżnikowanych na gorąco TreadMax Goodyear wykorzystuje te same wzory bieżnika i materiały, jakie stosuje przy tworzeniu odpowiadających im opon nowych. W procesie tym wykorzystywane są wyłącznie karkasy najnowszej generacji z serii KMAX i FUELMAX oraz Goodyear LH II i RH II. Oznacza to, że osiągi bieżnikowanych opon są zbliżone do parametrów nowego ogumienia. Operatorzy flot mogą bieżnikować zużyte opony LH II i RH II jako TreadMax KMAX i TreadMax FUELMAX, a tym samym obniżać opór toczenia i zwiększać przebiegi.

Rozszerzenie oferty bieżnikowanych na gorąco opon Goodyear KMAX i FUELMAX, oferujących parametry zbliżone do osiągów nowych opon, pozwala operatorom flot na dalsze obniżanie całkowitego kosztu użytkowania pojazdu.


4trucks.pl / Goodyear Dunlop Tires Polska

Przeczytaj też:
Tajemniczy sygnał alarmowy na morzu pochodził z ciężarówki Tajemniczy sygnał alarmowy na zachodnim wybrzeżu Skanii (Szwecja) umknął zarówno kontrolerom ruchu lotniczego, jak i ratownikom morskim. Teraz tajemnica została rozwiązana.
Ciężarówka, przekształcona w dzieło sztuki, pochłania taką samą ilość CO2 z powietrza, jak drzewo Farba na naczepie pochłania tyle samo CO2 z powietrza co drzewo i zapobiega rozwojowi wszelkiego rodzaju wirusów i bakterii.
MAN Trucks rozbudowuje fabrykę ciężarówek w Niepołomicach W ramach strategii New MAN w latach 2020-2022 rozbudowana zostanie fabryka pojazdów ciężarowych w Niepołomicach.
Podczas rozładunku... Podczas rozładunku ciężarówka pochyliła się do tyłu.
Piwo ląduje na poboczu. Wypadek polskiej ciężarówki na autostradzie A10 W poważnym wypadku, w sobotnie popołudnie, na autostradzie A 10 brała udiał polska ciężarówka, która wypadła z pasa ruchu i przewróciła się na poboczu drogi.
KAMAZ-54901 - pierwsze wrażenia z jazdy Z ogólnego punktu widzenia to Mercedes, jednak charakterystyka pracy silnika bardziej przypomina Scanię.
Kto i kiedy ma pierwszeństwo? Kolejność przejazdu to temat, który powinien być potraktowany priorytetowo na kursach prawa jazdy. U źle wyedukowanych kierowców często obowiązuje błędna zasada: kto szybszy ten pierwszy...
Kabina ciężarówki – mobilne centrum dowodzenia kierowcy. Jak się zmieniały? Kabiny ciężarówek to dziś niemal zdalne biura, w których kierowcy ciężarówek spędzają zwykle więcej czasu niż we własnym mieszkaniu - bo nawet 294 dni w roku.  
Zuchwała kradzież elementów ciężarówki w środku miasta Co zobaczył kierowca, gdy wrócił do swojej ciężarówki po nocnym odpoczynku? Złodzieje ukradli maskę i reflektory z zaparkowanej ciężarówki.