Sprzedaż nawigacji samochodowych
Firma GfK Polonia opublikowała raport dotyczący rynku nawigacji samochodowych w Polsce w 2010 r. Kolejny rok z rzędu klienci najczęściej wybierali urządzenia marki Mio.
Mio od kilku lat konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera sprzedaży w Polsce. 2010 r. firma zakończyła z ponad 22 proc. udziałem w rynku pod względem sprzedaży ilościowej. W 2010 r. Mio wprowadziło do sprzedaży nowe modele nawigacji: Moov M400 PL, Moov S501, Moov S600 oraz Moov S605, wyposażone w nowe oprogramowanie Spirit drugiej generacji. W ofercie firmy pojawił się także specjalny zestaw samochodowy przeznaczony dla użytkowników iPhonów i iPodów.
- Najnowsze badania GfK Polonia potwierdzają, że nasze nawigacje cieszą się dużym zainteresowaniem polskich klientów. Projektujemy sprzęt z myślą o rożnych grupach użytkowników, dzięki czemu nasi klienci mogą wybrać urządzenie dobrze dopasowane do swoich potrzeb, a jednocześnie w rozsądnej cenie - mówi Mariusz Manowski CEE Country Manager Mio Technology.
Źródło: Mio Technology