Nowe bieżniki ContiTreadTM do samochodów ciężarowych

Nowe bieżniki ContiTreadTM do samochodów ciężarowych

Continental rozszerza ofertę produktów ContiTreadTM obejmującą pasy bieżników wysokiej jakości, stosowane w procesie bieżnikowania na zimno.

- Znacznie powiększyliśmy ofertę ContiTreadTM dla naszych partnerów. Łącznie oferujemy 10 nowych pozycji w różnych segmentach, przeznaczonych do różnych klas pojazdów użytkowych - wyjaśnia Christian Sass, dyrektor ds. bieżnikowania w Dziale Opon Ciężarowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).

Bieżnik Continental LDR1+ z oznaczeniem M+S do opon montowanych na osi napędzanej jest już dostępny u partnerów firmy Continental zajmujących się bieżnikowaniem. Profil ten jest przeznaczony do bieżnikowania opon stosowanych w pojazdach eksploatowanych w dystrybucji lokalnej oraz w przewozach regionalnych, jako ekonomiczna alternatywa dla nowego ogumienia do lekkich i średnich pojazdów ciężarowych. Pas bieżnika występuje w pięciu nowych rozmiarach:
- 205/75 R 17.5
- 215/75 R 17.5
- 225/75 R 17.5
- 235/75 R 17.5
- 245/70 R 17.5

Do opon zimowych bieżnikowanych na zimno firma Continental oferuje profil HDW2 Scandinavia z oznaczeniem M+S, przeznaczony do opon na osie napędowe i dostępny w rozmiarze 315/80 R 22.5, a także bieżnik HTW2 do opon zimowych w rozmiarze 385/65 R 22.5 i 385/55 R 22.5, montowanych w przyczepach i naczepach. Dostępne są także bieżniki do przyczep HTL1 Eco Plus w rozmiarach 385/65 R 22.5 i 385/55 R 22.5, które również są przeznaczone do bieżnikowania na zimno.

Wszystkie bieżniki ContiTread™ są zoptymalizowane pod kątem stosowania na karkasach Continental, ale można je stosować z bardzo dobrym skutkiem także na karkasach innych renomowanych producentów. ContiTread™ jest częścią koncepcji ContiLifeCycle, w ramach której koncern świadczy swoim klientom opłacalne usługi w całym okresie eksploatacji ogumienia, począwszy od zakupu nowej opony, poprzez opcjonalne pogłębianie bieżnika, proces gospodarowania karkasami, aż do bieżnikowania.


4trucks.pl / Continental Opony Polska

Przeczytaj też:
Rekordowe zamówienie z Jeleniej Góry - wybrali autobusy Yutong Zamówienie obejmowało zakup łącznie 20 sztuk modelu E12, który zadebiutował na polskim rynku właśnie w Jeleniej Górze.
Elektryczny autobus z Sanoka W ramach projektu: "Autobus z tylnym, zewnętrznym, elektrycznym układem napędowym" fabryka wyprodukowała nietypowy autobus o nazwie AUTOELEKTROSAN.
26 autobusów wodorowych NesoBus będzie jeździło w Chełmie Dostawa autobusów ma odbyć się w 3 transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku. To trzecie duże zamówienie NesoBusów po Rybniku i Gdańsku.
XPO Logistics inwestuje w 165 elektrycznych Renault Trucks XPO, jeden z największych europejskich dostawców innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych i logistycznych, ogłosił bezprecedensowe nowe zamówienie na 165 elektrycznych pojazdów ciężarowych.
Elektryczna śmieciarka dostarczona do Bolesławca Volvo Trucks Polska dostarczyło elektryczną śmieciarkę do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu.
Jest już nowy Mercedes-Benz eSprinter Dwa rodzaje i dwie długości nadwozia, trzy pojemności akumulatorów i duża ładowność stanowią podstawę dla licznych wariantów nadwozia i sprawiają, że nowy eSprinter może stać się idealnym dużym vanem.
Solidaris odbiera pierwsze elektryczne Volvo FM Volvo Trucks Polska dostarczyło pierwsze dwa elektryczne ciągniki siodłowe Volvo FM do firmy –Solidaris Sp. z o.o.
Pierwszy MAN eTruck sprzedany w Polsce W piątek 19 stycznia 2024 r. w Krakowie została podpisana pierwsza w Polsce umowa sprzedaży w pełni elektrycznej ciężarówki MAN eTruck.
Rozpoczęcie sprzedaży nowego eSprintera i Sprintera Mercedes-Benz eSprinter o zasięgu do 440 kilometrów.