Michał Fersten nowym Marketing Managerem w Iveco

Michał Fersten nowym Marketing Managerem w Iveco
Micha-_Fersten_zdjcie_-_600
Michał Fersten objął nowe stanowisko marketing managera w Iveco Poland od 1 marca 2011. Wnosi on do polskiego przedstawicielstwa Iveco kilkanaście lat doświadczenia z branży samochodów osobowych. W Iveco będzie odpowiedzialny za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych.

Iveco Poland, jeden z liderów w sprzedaży pojazdów użytkowych i przemysłowych, w celu wzmocnienia swoich działań na jednym z najważniejszym dla Iveco rynków w Europie zatrudnił nowego marketing managera z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży samochodów osobowych. Zanim trafił do Iveco był ostatnio odpowiedzialny za marketing produktu i narzędzia internetowe w Peugeot Polska. Cała jego dotychczasowa kariera  również związana  była z branżą motoryzacyjną. Pracował m.in. w dziale flotowym przedstawicielstwa Forda w Polsce rozwijając program sprzedaży B2B. W Peugeot był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży B2B, w tym za relacje z kluczowymi klientami oraz rozwój sprzedaży samochodów dostawczych z zabudowami. Obecnie  Peugeot jest jednym z liderów sprzedaży samochodów dostawczych do 3,5 t w Polsce. Był on  też odpowiedzialny w Peugeot za zarzadzanie siecią dilerską, a jego obowiązki były podzielone między zadania związane z rozwojem sieci sprzedaży a realizacje celów sprzedaży. Michał Fersten jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył także studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego.

- Objęcie nowego stanowiska w firmie grupy Fiat Industrial jest dla mnie wyśmienitą okazją, żebym przyczynił się do sukcesu Iveco w Polsce. Iveco DAILY i Iveco EUROCARGO są od lat liderami w swoich segmentach w Europie i w Polsce. Solidność i jedna z najszerszych - o ile nie najszersza - gama produktów pozwala Iveco spełnić niemal wszystkie potrzeby profesjonalnego transportu. Teraz przyszedł czas, żeby Iveco zajęło należną mu pozycje w segmencie pojazdów najcięższych, przede wszystkim dzięki atutom Iveco STRALIS i jego najefektywniejszej wersji ECOSTRALIS, a także dzięki rozwiązaniom proponowanym przez Iveco TRAKKER. Pierwsze moje kontakty z siecią Dilerów Iveco w Polsce pozwalają mi już powiedzieć, że wspólnie osiagniemy stawiane przed nami cele - podkresla nowy marketing manager Iveco Poland.


Źródło: Iveco Poland


Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL