Feber: ZŁOMIARKA HI -TECH

Feber: ZŁOMIARKA HI -TECH

Polska profesjonalna złomiarka - nowa klasa w transporcie złomu.

Są pewne rodzaje pojazdów, którym odchudzanie nie idzie na zdrowie. Jednym z nich jest naczepa do przewozu złomu. Naczepa złomiarka musi być mocna i wytrzymała.

Odporna na trudy przewozu ładunków o nieregularnym kształcie, nierzadko ubijanych podczas załadunku. Musi mieć masywne tylne drzwi z zabezpieczeniem mechanizmu otwierającego przed zasypaniem kierowcy (wymóg unijny) - i nasza dokładnie taka właśnie jest!

W Polsce większość naczep złomiarek różnych producentów ma prostopadłościenny kształt.
Podstawową ich chorobą jest pęczenie burt – efekt tzw.beczki. Naczepa nawet po rozładunku ma nadęte burty co doskonale przyciąga uwagę np. Inspektorów Transportu Drogowego.

Naczepa do złomu produkcji Inter Cars ma zupełnie odmienną budowę, w odróżnieniu do produktów konkurencji jest skonstruowana z jednolitych arkuszy trudnościeralnej i super wytrzymałej blachy Hardox 450. Minimalna ilość spoin zmniejsza ryzyko pękania i wycierania się spoin. W wywrotce Inter Cars kluczową rolę usztywniającą odgrywają specjalne głębokie przegięcia wzdłużne dbające o doskonałą sztywność konstrukcji. Taka budowa wraz z przednią ścianą skośną powoduje również łatwość pozbywania się ładunku, który nie ma na tendencji do klinowania się w tylnej części wywrotki. Pojazd jako zamknięcie tylne wyposażony został tylko i wyłącznie w masywne drzwi z tzw. ryglem bezpieczeństwa. Brak poprzeczki w górnej części ościeżnicy sprzyja wyładunkowi dużych gabarytowo przedmiotów. Pomimo bardzo masywnej konstrukcji, blacha Hardox 450 na podłodze oraz Hardox 450 boki naczepa o objętości 50 m3 waży tylko 7980 kg co jak na tą objętość i przeznaczenie można uznać za wagę rewelacyjną. Pojazd pierwotnie produkowany był wyłącznie na wymagające rynki europy zachodniej, ale również krajowe sortownie surowców wtórnych i zakłady recyklingu doceniają jego liczne zalety po mimo, że wyrób nie należy do najtańszych.


4trucks.pl / Feber