KH-KIPPER i Astra po raz pierwszy.

KH-KIPPER i Astra po raz pierwszy.

KH-KIPPER montuje swoje zabudowy praktycznie na każdym podwoziu.

W bieżącym miesiącu zakład produkcyjny w Kajetanowie opuściła wywrotka tylnozsypowa W1C na podwoziu Astra 8x6 HD8 86.48. Należąca do Iveco Astra oficjalnie zadebiutowała na polskim rynku w 2011 roku. Model HD8 przystosowany jest do ciężkiego transportu i będzie stanowił uzupełnienie znanych Trakkerów.

Skrzynia wywrotki tylnozyspowej o objętości 18 m3 wykonana została z materiałów wysokiej jakości, w tym przypadku stali trudnościeralnej Raex na podłodze i burtach. W celu dodatkowego wzmocnienia konstrukcji do pracy w najcięższych warunkach burty boczne posiadają użebrowanie w postaci tzw. szpant.

Po zwolnieniu zamków, burta tylna otwiera się automatycznie przy podniesieniu skrzyni.
Standardowe wyposażenie obejmuje m. in. kompletną hydraulikę do wywrotu, sygnalizację podniesienia skrzyni w kabinie, konturowe oklejenie taśmami odblaskowymi, błotniki aluminiowe tylnego wózka oraz zamek HYFIX blokujący skrzynię na ramie, co jest szczególnie ważne przy jeździe z pustą skrzynią.


4trucks.pl / KH-KIPPER