Podsumowanie roku 2011 w KH-KIPPER

Podsumowanie roku 2011 w KH-KIPPER

4-osiowa-z-obrotnica_4T tylnozsypowe_half-pipe_4T

W 2011 roku firma KH-KIPPER uzupełniła ofertę produktów o: własnej produkcji urządzenia hakowe na 2-osiowe podwozia samochodów ciężarowych, przystosowane do transportu kontenerów KP7; nową linię zabudów 2- i 3-stronnych z burtą hydrauliczną hydroboard; 4-osiowe przyczepy niskopodwoziowe z obrotnicą; przyczepy kłonicowe do transportu dłużycy (słupy energetyczne, rury); montaż żurawi hydraulicznych na ciągnikach siodłowych 6x4 - rozwiązanie pozwalające łatwo załadować i rozładować naczepę.

Swoją premierę w Moskwie miała nowa wywrotka tylnozsypowa W1C -  dedykowana klientom z Europy Wschodniej, która stanowi udoskonaloną wersja klasycznej kwadratowej wywrotki na 3- i 4-osiowych podwoziach ze wzmocnieniami bocznymi w postaci tzw. szpant. Na tegorocznych Targach Autostrada-Polska firma otrzymała wyróżnienie za uniwersalną przyczepę-wywrotkę, typ P2TN z obniżoną wysokością podłogi i najazdami chowanymi w ramie.

W pierwszej połowie roku KH-KIPPER realizowała wiele seryjnych kontraktów dla firm budujących nową infrastrukturę drogową. Były to głównie wywrotki tylnozsypowe half-pipe na podwoziach samochodów ciężarowych z napędem 8x6 (m. in. Mota-Engil, Eurovia). W całym roku stabilnie kształtował się rynek pojazdów nieseryjnych, na potrzeby własne małych i średnich firm oraz pojazdów specjalistycznych np. z branży energetycznej. Pod koniec roku firma zrealizowała dostawy zabudów na pojazdy przeznaczone do utrzymania autostrady A1, A2, A4.


Rok 2011 był okazją do kontynuowania rozwoju w zakresie nie tylko nowych produktów, ale i poprawy organizacji i jakości, inwestycji w infrastrukturę (nowa hala serwisowa, strefa technologiczna na lakierni) i rozwoju eksportu. Produkcja w 2011 roku osiągnęła poziom 900 sztuk, z czego ponad połowa została wyeksportowana.

W związku ze spadkiem ilości zamówień na rynku krajowym i rozwojem sprzedaży zagranicznej, w najbliższych latach udział eksportu przewidziany jest na poziomie 70 proc. produkcji. Poziom produkcji na 2012 rok szacowany jest pomiędzy 800 a 1000 sztuk. Jeżeli chodzi o segmenty rynku, w których firma działa to w 2012 roku przewidywany jest niski, podobny do drugiej połowy 2011r., poziom rynku pojazdów standardowych i stabilny poziom rynku zabudów nieseryjnych. Rynek środków transportu w głównej mierze kształtowany będzie przez ogólną sytuację ekonomiczną w Europie oraz kurs euro/złoty.

Wraz ze wzrostem konkurencji firma zmierzać będzie w kierunku optymalizacji wydajności pracy i kosztów użytkowania. Planuje to uzyskać stosując lepszej jakości komponenty, odpowiednie rozwiązania konstrukcyjne, zapewniając odpowiednie doradztwo przy zakupie i dobrą obsługę posprzedażną.

Źródło: KH-KIPPER

Przeczytaj też:
Rejestracje autobusów i samochodów ciężarowych - lipiec 2013

W lipcu rejestracje nowych pojazdów użytkowych przysiadły po wystrzałowym czerwcu. IVECO na budowlanym szlaku

Lid

Impreza IVECO, której edycja niedawno się zakończyła, była największym testem pojazdów budowlanych w sezonie wiosennym w Polsce w 2012 roku.

Pojazdy komunalne zasilane gazem ziemnym

Wszystkie większe fabryki samochodów osobowych mają w ofercie pojazdy zasilanie sprężonym gazem ziemnym (NGV), a do Polski trafia coraz więcej używanych samochodów NGV z innych krajów. W Polsce znajduje się 33 ogólnodostępne stacje tankowania CNG, a liczba pojazdów NGV rośnie z roku na rok.

Autostrada Wielkopolska pod opieką MAN

 

MAN-TGS_lid

W dniu 16.12.2011, w Obwodzie Utrzymania Autostrady Biały Mur koło Myszęcina miała miejsce prezentacja pojazdów MAN przeznaczonych do zimowej obsługi nowootwartego odcinka autostrady A2. Właścicielem pojazdów jest Autostrada Eksploatacja SA - spółką operatorską działającą na podstawie umowy z koncesjonariuszami - Autostradą Wielkopolską SA. oraz Autostradą Wielkopolską II SA. Firma ta zatrudnia obecnie ponad 430 osób, które codziennie troszczą się o bezpieczeństwo kierowców podróżujących autostradą A2.

Truck & Van wydanie grudniowe

TruckVan_2011_-_600

W  grudniowym  wydaniu miesięcznika Truck & Van przeczytamy m.in.

KH-KIPPER zaprasza na Targi Infrastruktura 2011

KH-KIPPER_zaprasza_4T

KH-KIPPER zaprasza do odwiedzenia stoiska D-28 podczas Międzynarodowych Targów Infrastruktury Miejskiej i Drogowej, które odbędą się w dniach 15-17 listopada na terenie warszawskiego Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska.

Funkcjonalne wywrotki z żurawiami

Kipper_wywr_z-zurawiem_4t

W dobie specjalizacji większość firm wykorzystujących żurawie samochodowe w transporcie poszukuje bardziej uniwersalnych rozwiązań, takich które pozwolą w krótkim czasie szybko zmienić przeznaczenie pojazdu. Odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku są wywrotki z żurawiem zamontowanym za kabiną, z tyłu zabudowy lub z systemem demontowanej konsoli żurawia, umożliwiającym pozostawienie żurawia na placu w momencie kiedy nie jest on potrzebny i wykorzystanie samochodu tylko jako wywrotki.

Naczepy niskopodwoziowe KH-KIPPER

khkiper600

To co wyróżnia 3-osiową naczepę niskopodwoziową KH-KIPPER to szeroki, niedzielony, łamany najazd tylny wypełniony kratownicą. Takie rozwiązanie nie wymaga regulacji rozstawu najazdów - na platformę może wjechać sprzęt budowlany o różnym rozstawie kół, np. małe walce drogowe.

Większa ładowność wywrotek dzięki aluminium

wywrotka_zolta_600

6 maja 2011 r. w siedzibie KH-KIPPER miało miejsce wydanie do firmy Truck Centrum aluminiowej wywrotki tylnozsypowej typ W1U o półokrągłej konstrukcji, zamontowanej na podwoziu RENAULT 8x4. Główną zaletą zabudów aluminiowych jest mniejsza waga w stosunku do zabudów stalowych, a co za tym idzie większa ładowność.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL