Laur Klienta dla Orlen Oil

Laur Klienta dla Orlen Oil

MEDAL_KLIENTAOleje Platinum produkowane przez ORLEN OIL już po raz drugi z rzędu wytypowane zostały przez Klientów do nagrody głównej w ogólnopolskim konkursie Laur Klienta 2010 w kategorii oleje silnikowe. Laureaci konkursu wyłonieni zostali na podstawie badania popularności produktów i usług na polskim rynku.

Oleje silnikowe Platinum obecne są na polskim rynku od 2003 r. i z roku na rok zyskują uznanie u polskich kierowców, którzy coraz częściej sięgają po rodzime produkty. Spółka ORLEN OIL na bieżąco monitoruje trendy panujące w segmencie środków smarowych, w celu maksymalnego dopasowania oferty do wymagań i oczekiwań klientów. W wyniku prowadzonych przez firmę działań oferta produktowa Platinum wzbogacana jest sukcesywnie o nowe zaawansowane technologicznie produkty. W ostatnim czasie firma ORLEN OIL wychodząc naprzeciw potrzebom rynku wprowadziła do sprzedaży nową linię olejów PLATINUM Classic obejmującą olej syntetyczny, semisyntetyczny i mineralny. Nowe produkty to oleje opracowane według najnowszych technologii, przeznaczone do samochodów osobowych wyposażonych w silniki o zapłonie iskrowym oraz o zapłonie samoczynnym Diesla. Spełniają one rygorystyczne normy jakościowe według standardów API (Amerykański Instytut Naftowy) oraz ACEA (Stowarzyszenie Europejskich Producentów Pojazdów), a także spełniają wymagania Mercedes-Benz. Produkty dostępne są w trzech klasach lepkościowych SAE: 5W-40 (olej syntetyczny), 10W-40 (olej semisyntetyczny) oraz 15W-40 (olej mineralny). Wszystkie nowe produkty linii PLATINUM Classic oferowane są w butelkach 1-litrowych oraz w nowatorskiej na naszym rynku pojemności 4, 5 litra dopasowanej do średniej wielkości miski olejowej, w którą wyposażone są samochody osobowe jeżdżące po polskich drogach. Kolejną nowością jest kolor opakowań - oleje PLATINUM Classic oferowane są w czerwonych butelkach, nawiązując do charakterystycznych barw koncernu PKN ORLEN. Nowe produkty posiadają etykiety utrzymane w konwencji kolorystycznej ułatwiającej użytkownikowi szybką i intuicyjną identyfikację najważniejszych parametrów oleju. Dążenie Firmy ORLEN OIL do stałego udoskonalania oferty produktowej dopasowywanej na bieżąco do potrzeb rynku oraz wysoka jakość oferowanych środków smarowych zostały docenione przez użytkowników olejów Platinum, czego dowodzą wyniki konkursu. Laur Klienta jest programem, w którym corocznie wyłaniane są najpopularniejsze marki i produkty w prawie 300 kategoriach. Laureaci konkursu wybierani są na podstawie opinii polskich klientów, którzy decydują o najlepszych według nich produktach. Dzięki temu wyniki konkursu odzwierciedlają tendencje panujące na polskim rynku. Organizatorem programu jest Grupa Media Partner – wydawca m.in. Rzeczy o Biznesie oraz Przeglądu Gospodarczego. Przyznany marce Platinum tytuł jest szczególnie ważny dla ORLEN OIL, ponieważ potwierdza pozytywne opinie Klientów o produktach firmy.


Źródło: Orlen Oil

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL