Sukces handlowy dostawczaków Citroën

Sukces handlowy dostawczaków Citroën
Image Ctroën Jumper odnotował rekordowy wynik sprzedaży (195 samochodów), nabywców znalazło również 470 egzemplarzy modelu Berlingo. Marzec to jednocześnie udany miesiąc sprzedaży Citroëna C5, C4 i C3, a także pierwszego visiovana – C4 Picasso, zarówno w wersji 5., jak i 7.miejscowej.
CITROËN (styczeń-marzec) 
  • Udział Citroëna w rynku samochodów osobowych i dostawczych:  5,39%
  • Wzrost sprzedaży w marcu w porównaniu z marcem 2006 o ponad 27%
  • Wzrost sprzedaży o 24,22% w porównaniu z analogicznym okresem 2006 r.
  • Rekordowy wynik sprzedaży Citroëna Jumper

Rynek samochodowy w Polsce  (marzec)
  • Wielkość rynku: 32 386 samochodów
  • Wzrost wielkości rynku samochodów osobowych i dostawczych w porównaniu z marcem 2006 o ponad 29%
  • Wzrost wielkości rynku samochodów osobowych i dostawczych w porównaniu z lutym 2007 o ponad 26%

Rynek samochodowy w Polsce  (styczeń- marzec)
  • Wielkość wynku: 83 711 samochodów
  • Wzrost o 25,22 % w porównaniu z analogicznym okresem 2006 r.



źródło: Citroën Polska

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL