Europejski Fundusz Leasingowy Firmą Wysokiej Reputacji

Europejski Fundusz Leasingowy Firmą Wysokiej Reputacji

PremiumBrand_2010-FT

Europejski Fundusz Leasingowy został nagrodzony tytułem Firmy Wysokiej Reputacji w V edycji badania PremiumBrand.  EFL poddał się weryfikacji reputacji w biznesie, w kategorii B2B. Podczas uroczystej gali, która odbyła się 16 czerwca w warszawskim hotelu Polonia Palace, wyróżnienie odebrał Mariusz Kolwas, wiceprezes Zarządu EFL. Europejski Fundusz Leasingowy jest pierwszą w Polsce firmą leasingową, która otrzymała tytuł Firmy Wysokiej Reputacji.

Badanie PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają proste przekazy reklamowe, który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.

EFL buduje reputację od 19 lat. Od początku istnienia firmy w 1991 roku jesteśmy liderem rynku. Zaufało nam ponad 200 tys. klientów. Kluczem do sukcesu jest umiejętne połączenie celów biznesowych z budową wizerunku. Reputację tworzymy na wielu poziomach. Współpracujemy z liczącymi się dostawcami, angażujemy się w działalność organizacji biznesowych, w ramach Związku Polskiego Leasingu bierzemy udział w lobbowaniu na rzecz wprowadzenia korzystnych zmian w ustawodawstwie, mających doprowadzić do korzystnych regulacji prawa leasingowego. Budujemy reputację wewnątrz organizacji inwestując w naszych pracowników, podnosząc ich kwalifikacje, dbając o kulturę pracy wewnątrz organizacji. Firma jest jak organizm, który aby dobrze funkcjonował musi we wszystkich obszarach zgodnie współgrać. Przez kilkanaście lat istnienia EFL zdołał zbudować wizerunek nowoczesnej firmy, dla której ważne są nie tylko zyski finansowe, ale i reputacja, jaką nas darzą osoby i firmy z nami związane. Po raz pierwszy wzięliśmy udział w plebiscycie Premium Brand, a wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem słuszności podejmowanych strategicznych decyzji - powiedział Mariusz Kolwas

Organizatorem PremiumBrand jest agencja MMT Management. Realizację badania przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Reputacja jako złożone socjologicznie zjawisko, badana jest na podstawie specjalnej metodologii, opracowanej przez profesor psychologii i ekspert w dziedzinie zachowań konsumentów - prof. dr hab. Dominikę Maison.

Badanie firm B2B przeprowadzane jest metodą CATI, na grupie managerów największych polskich firm, N=102. 

Źródło  Europejski Fundusz Leasingowy