Wywrotki KH-KIPPER

Wywrotki KH-KIPPER

wywrotka_w3h

 Firma KH-KIPPER na Międzynarodowym Zlocie Ciężarowych Pojazdów Tuningowanych MASTER TRUCK w Opolu, który odbędzie się w dniach 09-11.07.2010, przedstawia 3 swoje produkty. Są to 3 rodzaje wywrotek: Zetros ze skrzynią stałą, z żurawiem; trójstronną typ W3F, na podwoziu Mercedes-Benz 4x2; tylnozsypową typ  W1U, na podwoziu Iveco 8x8.

Typ W3F - wywrotka trójstronna na podwoziu Mercedes-Benz 4x2. Jest lekka, najczęściej znajduje zastosowanie jako pojazd pomocniczy do prac budowlanych. Zabudowy te przeznaczone są na podwozia 2-osiowe o DMC 12-18 t oraz niektóre 3-osiowe głównie z żurawiem hydraulicznym. Dzięki lekkiej konstrukcji, pojazdy z zabudową W3F charakteryzują się stosunkowo dużą ładownooecią. Podłoga wywrotki wykonana jest, w zależnooeci od przeznaczenia z 4, 5 lub 6 mm grubości blachy konstrukcyjnej 18G2A. Podobny materiał zastosowany został do burt Fuhrmann o wysokooeci 600-800 mm i grubooeci 2,5 lub burt własnej produkcji o grubooeci 3 mm. We wszystkich zabudowach KH-KIPPER wymiary, materiały i wyposażenie dobierane są do ładunku, podwozia i specyfiki pracy klienta. Zabudowa posiada w standardzie zawiasy górne i dolne. Umożliwia to, bezpieczny i szybki wyładunek materiałów sypkich po otwarciu zamków dolnych oraz wyładunek palet przy otwarciu burt na dół.

W celu lepszego dopasowania do potrzeb klienta możliwe jest wyposażenie zabudowy w szereg opcji dodatkowych takich jak: burtę tylną klapo-drzwi; montaż hydraulicznego żurawia; wspomaganie sprężynowe burt bocznych; instalację hydrauliczną do przyczepy; przystawkę odbioru mocy; łańcuch spinający słupki burt i inne.

Typ W1U - wywrotka tylnozsypowa, na podwoziu Iveco 8x8. Jej konstrukcja charakteryzuje się kształtem zapobiegającym pozostawianiu materiału wewnątrz przestrzeni ładunkowej oraz mniejszą masą, w porównaniu z klasyczną prostokątną wywrotką z płaską podłogą i niezbędnym użebrowaniem wzmacniającym. Takie wywrotki, od czasu wprowadzenia, stanowią większość produkcji firmy. Od początku produkcji zabudów półokrągłych były one standardowo wykonane ze stali trudnościeralnych: podłoga standardowo 7-milimetrowej grubooeci, ze stali trudnościeralnej HARDOX 400 (na życzenie HARDOX 450 lub inne grubości), a 5-milimetrowe burty, w zależnooeci od przeznaczenia i życzeń klienta, z Domexu 650. Oba typy stali ze względu na swoje parametry umożliwiają znaczne obniżenie masy zabudów, przy zachowaniu wymaganej wytrzymałości. Dodatkowo są znacznie bardziej odporne na ścieranie i korozje. Po zastosowaniu grubszej podłogi i burt z Hardox-u wywrotka może być także wykorzystywana do pracy przy transporcie gruzu.

Źródło: KH-KIPPER

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL