×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 49.
Autobusy Scania w najbogatszych wersjach na targach Busworld

Autobusy Scania w najbogatszych wersjach na targach Busworld

W dniach 16-21 października 2015 roku podczas wystawy Busworld Scania przedstawi najszerszą w branży ofertę autobusów na paliwa alternatywne.

  Będą to pojazdy doskonale funkcjonujące w gęstym ruchu miejskim, a także luksusowe autokary dla najbardziej wymagających odbiorców. Każdy z nich został zaprojektowany z myślą o dobrym samopoczuciu pasażerów, wysokiej dyspozycyjności oraz poszanowaniu dla środowiska.

- Scania stopniowo poszerza swoją ofertę. Jesteśmy w stanie zaspokoić niemal każdą potrzebę nabywcy, a co najważniejsze, możemy dostarczyć autobusy przystosowane do zasilania dowolnym, dostępnym w handlu paliwem alternatywnym - mówi Klas Dahlberg, dyrektor Scania Buses and Coaches - Scania jest w stanie pomóc odbiorcom w znacznym obniżeniu emisji dwutlenku węgla.

Scania proponuje klientom najszerszą gamę silników Euro 6 napędzanych paliwami alternatywnymi: biodieslem, bioetanolem i biogazem. Posiadając przeszło 30-letnie doświadczenie z bioetanolem, najłatwiej dostępnym paliwem alternatywnym na świecie, jedynie Scania może dostarczyć autobusy, które mogą przyczynić się do zmniejszenia emisji CO2 nawet o 90%. Autobusy Scania są również dostępne z silnikami na biodiesel, np. typu HVO i RME.

Podczas wystawy Busworld Scania przedstawia przykładowe pojazdy wybrane z bardzo szerokiej oferty. Hybrydowa Scania Citywide, która może spalać paliwa alternatywne, jest doskonale przystosowana do ruchu miejskiego i podmiejskiego. Osiąga prędkość maksymalną do 100 km/h. Jako pojazd tak uniwersalny, emitujący w dodatku bardzo mało gazów cieplarnianych stwarza użytkownikom szansę szybkiego zwrotu inwestycji. Wystarczy na to pięć lat, uwzględniając wymianę zużytych akumulatorów. Dla porównania: zwrot inwestycji przy użytkowaniu autobusu wyłącznie na liniach miejskich będzie trwał o dwa lata dłużej.

Na całym świecie rośnie zainteresowanie napędem gazowym. Zapewnia on niskie koszty eksploatacji, niewielki poziom hałasu oraz znaczne ograniczenie emisji spalin. Osiągi gazowych autobusów Scania są porównywalne z tymi, jakimi legitymują się pojazdy z silnikami wysokoprężnymi Euro 6. W związku z tym cieszą się rosnącą popularnością wśród przewoźników w Europie. Ponieważ miasta stawiają coraz wyższe wymagania wobec pojazdów, Scania zasilana gazem lub biogazem jest doskonałą alternatywą wobec autobusu z tradycyjnym silnikiem Diesla.

W przypadku autokarów Scania stawia na sprawdzoną technologię, która gwarantuje wysoką dyspozycyjność i niezawodność. Najnowszym asem w gamie silników Scania Euro 6 jest diesel o mocy 450 KM wykorzystujący jedynie system SCR. W połączeniu ze zautomatyzowaną skrzynią Scania Opticruise z nowymi funkcjami, zintegrowanymi z przewidującym tempomatem Active Prediction gwarantuje istotne
oszczędności na zużyciu paliwa.

4trucks.pl / Scania