Morska Agencja Gdynia rozpoczyna kolejowy transport kontenerów

Morska Agencja Gdynia rozpoczyna kolejowy transport kontenerów

Morska Agencja Gdynia wprowadza do swojej oferty nowej usługę jaką jest transport kontenerów koleją z Chin do Europy.

Transport kontenerów koleją to najdynamiczniej rozwijająca się gałąź logistyki. Morska Agencja Gdynia oferuje połączenie kolejowe przesyłek FCL (pełne kontenery) i LCL (drobnicy) w imporcie oraz eksporcie pomiędzy Chinami i Europą. MAG oferuje połączenia pomiędzy siedmioma terminalami w Chinach, dwoma w Polsce, czterema w Niemczech oraz po jednym we Włoszech, Francji i Hiszpanii. Jest to największa sieć połączeń pomiędzy Dalekim Wschodem a Europą na polskim rynku logistycznym.

4trucks.pl / Morska Agencja Gdynia

Przeczytaj też:
Przyszłość transportu kolejowego do Chin

Transport kolejowy do Chin zyskuje coraz szersze grono zwolenników. Premiera nowej przyczepy

Feber wprowadził na rynek dwuosiową przyczepę do transportu kontenerów, zgodnych z normą DIN 30722. Zestaw do transportu kontenerów

Na Krajowym Forum Dyrektorów Zakładów Oczyszczania Miast, Wielton zaprezentował zestaw do transportu kontenerów. Feber nie zwalnia i pracuje nad nowościami

Na przełomie maja i czerwca br., sieradzki producent pojazdów Feber, wprowadzi na rynek dwuosiową przyczepę do transportu kontenerów, zgodnych z normą DIN 30722. Można zarobić na transporcie intermodalnym

Przewozy intermodalne stanowią w Polsce ok. 2% ogólnej wartości ładunków. DSV przejmuje część AWT Čechofracht a.s.

W końcu września br. duński koncern transportowo-logistyczny DSV dokonał w Czechach akwizycji spedycyjnego portfela usług AWT Čechofracht a.s. - największej europejskiej prywatnej spółki kolejowej. Multimodalny projekt logistyczny GEFCO

gefco_train

GEFCO we współpracy z Captrain Deutschland i Transcontainer wprowadziło usługę transportu kolejowego komponentów do produkcji samochodowych między Vesoul we Francji i Kaługą w Rosji. Jest to jest jeden
z największych w Europie multimodalnych projektów logistycznych.

Transport skonteneryzowany czy transport drobnicowy?

FCL_600

Wiele podmiotów gospodarczych działających w obrocie międzynarodowym wykorzystuje transport drogą morską jako ekonomiczny sposób eksportu oraz importu towarów i produktów. Zlecając dostawę ładunku bardzo często przedsiębiorcy muszą zdecydować o rodzaju frachtu. FCL oraz LCL - to dwie dostępne opcje.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL