Continental wspiera VI piłkarskie Mistrzostwa Polski

Continental wspiera VI piłkarskie Mistrzostwa Polski

Wystartowała VI edycja Mistrzostw Polski w Piłce Nożnej dla Dzieci z Domów Dziecka, których głównym sponsorem jest Continental.

Finał zmagań odbędzie się 25 kwietnia na stadionie przy ulicy Obrońców Tobruku w Warszawie. Najlepsza drużyna już w czerwcu zawalczy o tytuł Mistrza Świata!

Już w najbliższy weekend do Warszawy przyjedzie około 400 dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski, aby zawalczyć o tytuł Mistrza Polski w Piłce Nożnej. Udział w tegorocznych rozgrywkach weźmie 40 drużyn, w tym młodzi zawodnicy z Lublina, Tczewa, Gliwic czy Bydgoszczy, a także pierwszy w pełni dziewczęcy zespół - FC Kisielanki. Zwycięska drużyna zawalczy o puchar Mistrzostw Świata, które odbędą się 13 i 14 czerwca na Stadionie Miejskim Legii Warszawa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie.

Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Mistrzostwa Polski jako sponsor główny. Każdego roku młodzi piłkarze wykazują olbrzymie zaangażowanie i z oddaniem walczą o zwycięstwo, pokazując piłkę nożną na bardzo profesjonalnym poziomie - komentuje Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager Continental Opony Polska.

Drużyna, która zwycięży w VI Mistrzostwach Polski w Piłce Nożnej dla Dzieci z Domów Dziecka otrzyma dodatkową nagrodę od firmy Continental.
Od kwietnia w ramach akcji "Wyjechani na weekend" zbierane są pieniądze, które zostaną przekazane jako nagroda nowemu Mistrzowi Polski.

Piłkarska feta!
Mistrzostwa Polski w Piłce Nożnej dla Dzieci z Domów Dziecka to nie tylko rywalizacja, ale także znakomita zabawa! Podczas imprezy zostanie rozegrany mecz Reprezentacji Artystów Polskich z drużyną byłych reprezentantów Polski w piłce nożnej. W obu zespołach, obok dorosłych zawodników, wystąpią dzieciaki biorące udział w turnieju.

Co więcej, Ambasadorami Dobrej Woli Mistrzostw są m. in. Zbigniew Boniek, Włodzimierz Szaranowicz, Dariusz Dziekanowski oraz Tomasz Kłos. Imprezę poprowadzi Jacek Kurowski, znany dziennikarz i prezenter Telewizji Polskiej, ekspert piłkarski.

Continental, międzynarodowy producent ogumienia i wiodący dostawca dla branży motoryzacyjnej, jest zaangażowany w promocję Mistrzostw Polski w Piłce Nożnej dla Dzieci z Domów Dziecka nieprzerwanie od 2011 roku.

Organizatorem Mistrzostw Polski jest Stowarzyszenie "Nadzieja na Mundial", które czuwa również nad przebiegiem czerwcowych Mistrzostw Świata.


4trucks.pl / Continental Opony Polska

Przeczytaj też:
Elektryczny autobus z Sanoka W ramach projektu: "Autobus z tylnym, zewnętrznym, elektrycznym układem napędowym" fabryka wyprodukowała nietypowy autobus o nazwie AUTOELEKTROSAN.
26 autobusów wodorowych NesoBus będzie jeździło w Chełmie Dostawa autobusów ma odbyć się w 3 transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku. To trzecie duże zamówienie NesoBusów po Rybniku i Gdańsku.
XPO Logistics inwestuje w 165 elektrycznych Renault Trucks XPO, jeden z największych europejskich dostawców innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych i logistycznych, ogłosił bezprecedensowe nowe zamówienie na 165 elektrycznych pojazdów ciężarowych.
Elektryczna śmieciarka dostarczona do Bolesławca Volvo Trucks Polska dostarczyło elektryczną śmieciarkę do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu.
Jest już nowy Mercedes-Benz eSprinter Dwa rodzaje i dwie długości nadwozia, trzy pojemności akumulatorów i duża ładowność stanowią podstawę dla licznych wariantów nadwozia i sprawiają, że nowy eSprinter może stać się idealnym dużym vanem.
Solidaris odbiera pierwsze elektryczne Volvo FM Volvo Trucks Polska dostarczyło pierwsze dwa elektryczne ciągniki siodłowe Volvo FM do firmy –Solidaris Sp. z o.o.
Pierwszy MAN eTruck sprzedany w Polsce W piątek 19 stycznia 2024 r. w Krakowie została podpisana pierwsza w Polsce umowa sprzedaży w pełni elektrycznej ciężarówki MAN eTruck.
Rozpoczęcie sprzedaży nowego eSprintera i Sprintera Mercedes-Benz eSprinter o zasięgu do 440 kilometrów.
Samochody elektryczne i inne paliwa alternatywne W 2023r zarejestrowano niemal 224 tys. pojazdów z alternatywnymi napędami dla wszystkich kategorii rynku, co oznacza wzrost o 34%.