Nowa mobilna aplikacja Goodyear eJob dla flot w całej Europie

Nowa mobilna aplikacja Goodyear eJob dla flot w całej Europie

Goodyear wprowadza mobilną aplikację, która udoskonala obsługę klientów flotowych w całej Europie.

eJob pozwoli operatorom flot błyskawicznie zapisywać, przesyłać i otrzymywać dane bezpośrednio do i z systemu zarządzania oponami Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS). Do obsługi nowej aplikacji wystarczy zwykły tablet.

eJob to nowe rozwiązanie skierowane do flot, które doskonale wpisuje się w program Goodyear FleetOnlineSolutions oraz podnosi jeszcze jego funkcjonalność. Aplikacja ułatwi zarządzanie oponami, a także pozwoli klientom śledzić w czasie rzeczywistym przebieg prac serwisowych.

Szybka i łatwa w obsłudze aplikacja Goodyear eJob obejmuje wszystkie prace związane z oponami do pojazdów ciężarowych. Ponadto umożliwia przekazywanie i otrzymywanie wszelkich niezbędnych informacji, w tym o pozycji opony na osiach pojazdu. Przy pomocy tabletu dane można wysyłać oraz odbierać już w trakcie serwisowania opony. Jeżeli konieczna jest wymiana, można wykonywać zdjęcia ogumienia i dołączać komentarze. Dzięki temu operator pojazdu ciężarowego może wirtualnie zobaczyć oponę i stwierdzić czy konieczna jest wymiana.

Do obsługi eJob wystarczy tablet z systemem GSM. Proste menu daje flotom dostęp do informacji o ogumieniu, takich jak poziom ciśnienia w oponie itp. Wszystkie te dane są dostępne od ręki w każdym z 2000 warsztatów Goodyear TruckForce w całej Europie oraz w serwisach partnerskich. Aplikacja Goodyear eJob jest dostępna w wielu wersjach językowych, można ją bezpłatnie pobrać ze strony internetowej Google Play.

- Jesteśmy przekonani, że nasz program FleetOnlineSolutions jest najlepszy w branży. Teraz dodatkowo wspiera go aplikacja eJob. Liczba flot, które wybierają FleetOnlineSolutions oraz inne rozwiązania dostępne w ofercie FleetFirst, stale rośnie w całej Europie, bowiem operatorzy flot widzą wymierne korzyści jakie niesie za sobą korzystanie z produktów i usług Goodyeara dla flot pojazdów ciężarowych - powiedział Waldemar Jarosz, dyrektor rozwiązań dla flot pojazdów ciężarowych Fleet Solutions Truck Tires Goodyear w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce.

Backgrounder
Goodyear eJob jest częścią internetowego systemu zarządzania oponami Goodyear FleetOnlineSolutions. Aplikacja pozwala technikom na miejscu zapisywać wszelkie niezbędne informacje związane z wykonywanym zleceniem. Informacje te są następnie przekazywane bezpośrednio z tabletu na stronę internetową FOS, gdzie są natychmiast dostępne dla klienta.

Program FOS jest szczególnie użyteczny dla klientów, bo za jego pośrednictwem mają stały dostęp przez Internet do ogółu danych. Oznacza to, że postępy prac serwisowych można śledzić w czasie rzeczywistym, np. klient z Finlandii może obserwować serwis lub wymianę opony w jego pojeździe ciężarowym we Włoszech, dzięki temu, że technik na miejscu posługuje się aplikacją eJob.


4trucks.pl / Goodyear Dunlop Tires Polska

Przeczytaj też:
Bilety dla kierowców przekraczających granicę Polski w Korczowej

Wprowadzenie biletów ma na celu wyeliminowanie kolejki ciężarówek wzdłuż drogi czekających na odprawę.

Szkolenia w Inter Cars samochody ciężarowe 

 W październiku Inter Cars kontynuuje szkolenia ShowTruck dla specjalistów od rynku ciężarowego.

Valeo na IAA 2018

Firma Valeo zaprezentowała najnowsze osiągnięcia dedykowane branży transportowej. Skupiają się one w trzech obszarach: elektryfikacji, pojazdów autonomicznych i mobilności cyfrowej.

Odblaski w ciężarówkach

Aż trzy na cztery pojazdy ciężarowe w Polsce nie spełniają norm w zakresie oznakowania odblaskowego stanowiąc potencjalne zagrożenie na drodze – raport 3M.

Hybrydowa Scania - odkrywamy jej tajemnice

Podczas targów IAA w Hanowerze na stoisku Scania zaprezentowana zostanie hybryda plug-in (PHEV), stworzona na bazie pojazdu nowej generacji.

Konkurs Valeo

Niedawno, na łamach naszego portalu, publikowaliśmy artykuł dotyczący wymiany sprzęgła w pojeździe ciężarowym.

UE: przepisy dotyczące wymiarów i obciążeń pojazdów

Komisja Europejska wzywa Polskę, Niemcy i Słowenię do pełnego wdrożenia do ustawodawstwa krajowego przepisów UE w sprawie maksymalnych obciążeń i wymiarów określonych pojazdów drogowych.

Czy będzie można zdalnie wyłączyć ciężarówkę?

Brytyjscy naukowcy pracują nad takim rozwiązaniem. Pojazdy ciężarowe w Polsce są przeciążone

Czy lekarstwem okaże się system ważenia pojazdów w ruchu?

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL