Badania TNS

Badania TNS

Jak co roku LeasePlan Polska zbadał satysfakcję swoich klientów i użytkowników.

Badane obszary to m.in. codzienny kontakt, konkurencyjność cenowa, raportowanie, proces zarządzania reklamacjami, obsługa serwisowa oraz kompetencje i zaangażowanie pracowników LeasePlan w codziennym procesie zarządzania flotą. Firma zebrała aż 94% pozytywnych opinii nt. świadczonych przez nią usług.

W Badaniu Satysfakcji Klienta, realizowanym przez TNS OBOP, poproszono klientów i użytkowników floty o ocenę współpracy z LeasePlan Polska w 2014 roku. W ankiecie telefonicznej i badaniu online udział wzięło 200 klientów i 598 użytkowników. Aż 94% klientów i użytkowników LeasePlan oceniło współpracę z firmą jako dobrą, bardzo dobrą i doskonałą.

- Ciągły wzrost satysfakcji klientów i użytkowników, jaki odnotowujemy w badaniach nieprzerwanie od wielu lat roku, pokazuje dobitnie, że warto się starać. Dzięki badaniom znamy dokładnie oczekiwania naszych klientów i użytkowników. Możemy szybko reagować dostosowując ofertę do ich oczekiwań a nawet je przekraczać. Najlepszą metodą weryfikacji zadowolenia klientów jest ich lojalność mierzona rozwojem biznesu i wzajemnych relacji. W roku 2014 nasza flota urosła o 1585 aut, co stanowi 17% wzrostu całego związku PZWLP. Możemy więc śmiało powiedzieć, że połączyliśmy ogień z wodą. Dynamiczny wzrost łączymy z ciągłą poprawą jakość świadczonych usług - mówi Artur Sulewski, dyrektor handlowy, LeasePlan Fleet Management Polska.

LeasePlan w Badaniu Satysfakcji Klienta uczestniczy co roku. Według ostatnich wyników PZWLP LeasePlan pozostaje liderem rynku wynajmu długoterminowego i na koniec 2014 roku zarządzał największą na polskim rynku flotą 23 764 aut, z czego prawie 90% stanowiły samochody w leasingu operacyjnym z pełną obsługą serwisową.


4trucks.pl / LeasePlan Fleet Management Polska